Zatarty silnik 2.0 tdi CR
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Zatarty silnik 2.0 tdi CR
Witam,
Niestety i mnie chyba dopadł "szczesliwy" wyrobiony zabierak przy napędzie pompy olejowej.
Dopiero dzisiaj, będe miał diagnozę na oko w jakim stanie są przynajmniej panewki po zdjęciu miski itd.
Jednak już chciałbym zapytać jakie mam opcje w przypadku zatarcia silnika.
Motor mam 2.0 TDI CR 170KM - Oznaczenie CBB
Autko Skoda Superb
Ewentualnie z jakimi innymi oznaczeniami silniki podeszły by pod zamianke. Niestety CBB cieżko znaleźć na pierwszy rzut ok ;/
Z góry dzięki za pomoc
Niestety i mnie chyba dopadł "szczesliwy" wyrobiony zabierak przy napędzie pompy olejowej.
Dopiero dzisiaj, będe miał diagnozę na oko w jakim stanie są przynajmniej panewki po zdjęciu miski itd.
Jednak już chciałbym zapytać jakie mam opcje w przypadku zatarcia silnika.
Motor mam 2.0 TDI CR 170KM - Oznaczenie CBB
Autko Skoda Superb
Ewentualnie z jakimi innymi oznaczeniami silniki podeszły by pod zamianke. Niestety CBB cieżko znaleźć na pierwszy rzut ok ;/
Z góry dzięki za pomoc
Zatarty silnik 2.0 tdi CR
Jak masz comon raila to nie masz problemu z wycierającym sie napedem pompy oleju.., czy moze masz pompowtryska????sopel86 pisze:Niestety i mnie chyba dopadł "szczesliwy" wyrobiony zabierak przy napędzie pompy olejowej.
Jak sie cr zatarł to na pewno nie z powodu napędu pompy oleju.
Zatarty silnik 2.0 tdi CR
Na szczescie po rozebraniu silnik okazal sie ok. Przetrzymal 0 cisnienie ze strony pompy.
Na pewno mam common raila - autko kupione w 09.2009
Nowe zabieraki (dluzsze 10cm zamiast 7.7cm) VAG montowal akurat od 10.2009. Tak wiec w praktyce w autach od 2010 roku - wiec nie do konca wszystkie common raile sa bezpieczne
Na pewno mam common raila - autko kupione w 09.2009
Nowe zabieraki (dluzsze 10cm zamiast 7.7cm) VAG montowal akurat od 10.2009. Tak wiec w praktyce w autach od 2010 roku - wiec nie do konca wszystkie common raile sa bezpieczne
Zatarty silnik 2.0 tdi CR
O "bezpiecznych" silnikach VAG`a to słyszę mniej-więcej od 2004 roku... Że już modele od XX są bezpieczne. Jak widać jak się sypały tak się sypią.
Proponuję zainwestować w dobrych fachowców - a są tacy - i przerobić wadliwy system smarowania jakim obarczone są te silniki na ten stary, sprawdzony i niezawodny z 1.9TDI - nie kosztuje to wcale więcej niż zakup ori gratów do remontu twojego które są już "bezpieczne" (a za kolejne 100 tys km okaże się ze jednak nie ale będzie już too late...) i cieszyć się resztą eksploatacji bez spiny że coś ci się gdzieś w biegu zaświeci...
P.S.
U kumpla też silnik przeżył po takim incydencie (A4 B7). Uradowany tym faktem od razu silnik w bagażnik i heja do chłopaków do Gdańska na przeróbkę smarowania.
Po 2 dniach telefon że silnik ok ale turbina złom...
Proponuję zainwestować w dobrych fachowców - a są tacy - i przerobić wadliwy system smarowania jakim obarczone są te silniki na ten stary, sprawdzony i niezawodny z 1.9TDI - nie kosztuje to wcale więcej niż zakup ori gratów do remontu twojego które są już "bezpieczne" (a za kolejne 100 tys km okaże się ze jednak nie ale będzie już too late...) i cieszyć się resztą eksploatacji bez spiny że coś ci się gdzieś w biegu zaświeci...
P.S.
U kumpla też silnik przeżył po takim incydencie (A4 B7). Uradowany tym faktem od razu silnik w bagażnik i heja do chłopaków do Gdańska na przeróbkę smarowania.
Po 2 dniach telefon że silnik ok ale turbina złom...
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
Zatarty silnik 2.0 tdi CR
No wlasnie tez bede czekal na informacje co z turbina.
Jak chlopaki w warsztacie odpalili na sekundke silnik zeby sprawdzic cisnienie to cos dziwnie pracowalo i mozliwe ze to bedzie turbinka. Okaze sie po zlozeniu calosci.
Na razie wyslalem modul pompy na regeneracje i przerobke - modyfikacja tego nieszczesnego zabieraka pod 10cm na wzor tych montowanych po 2010 r.
A w pon/wt stresik przy pierwszym odpalaniu ;d
Jak chlopaki w warsztacie odpalili na sekundke silnik zeby sprawdzic cisnienie to cos dziwnie pracowalo i mozliwe ze to bedzie turbinka. Okaze sie po zlozeniu calosci.
Na razie wyslalem modul pompy na regeneracje i przerobke - modyfikacja tego nieszczesnego zabieraka pod 10cm na wzor tych montowanych po 2010 r.
A w pon/wt stresik przy pierwszym odpalaniu ;d
- damian-ppp
- Gadatliwa bestia
- Posty: 548
- Rejestracja: ndz mar 25, 2007 18:42
- Lokalizacja: Warszawa - Białołęka
Zatarty silnik 2.0 tdi CR
sopel86, I co z silnikiem?
Mam VAG-a i VAG TACHO, w razie potrzeby pisać na PW :-)
Re: Zatarty silnik 2.0 tdi CR
Do końca jeszcze nie wiem. Po złożeniu i odpaleniu okazało się, że jednak turbina się posypała. Jutro wróci z regeneracji i na jeździe próbnej wyjdzie co z silnikiem. Jestem dobrej nadzei ;].damian-ppp pisze:sopel86, I co z silnikiem?
I tak juz koszta się porobiły niezłe.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 165 gości