Vw Golf III 2.8 VR6
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Vw Golf III 2.8 VR6
Witam mam problem w swoim VR6, przy dodaniu pedału gazu w podłogę samochód idzie tylko do 2,5 tys obrotów jam by coś go blokowalo, a jeżeli zacznę dodawać gaz po malu to nawet idzie do odciny, tak się stało jak zmieniłem komputer bo wczesniejszy mi mechanik niby zjaral.
Vw Golf III 2.8 VR6
na dobry początek, wróciłbym do mechanika żeby w ramach rękojmi naprawił wyrządzoną usterkę... druga kwestia czy masz na aparacie czy na module tego fałera?
Re: Vw Golf III 2.8 VR6
Na początku jak Wstawilem samochód na wczesniejszym komputerze to wszystko ładnie chodziło, po odebraniu samochodu niby komputer się spalił, i zakupiłem komputer z tymi sanymi oznaczenia mi co stary, odpalil a nie chce iść powyżej 2, 5 tysiąca obrotów i podlaczal go pod Vag i powiedział że komputer jest rozwalony bo nie wczytuje komp. Vr mam na aparacie
Re: Vw Golf III 2.8 VR6
Podlaczal mi elektryczne lusterka i podgrzewane, oraz podgrzewane siedzenia i naprawil wentylator bo nie chodził. I niby od stania komputer się spalił bo żadnego zwarcia nie zrobił, bądź podmienil mi komputer
Vw Golf III 2.8 VR6
widzę beznadziejny przypadek... do sprawdzenia wszystko: przepłwomierz, potencjometr przepustnicy, hall w aparacie, hall na wale, krokowiec.
Vw Golf III 2.8 VR6
no ale powyżej napisałeś że nie łączy się z komputerem... Oczywiście że by pokazało jakiś problem, jeśli byłby to przepływomierz lub inny czujnik i powodował problem, błąd się pojawi. Ale te elementy daje się diagnozować - poprzeglądaj forum i poczytaj jak się to robi. Dodatkowo sam zapłon tj wysokie napięcie kopułka palec przewody i świece...
- nitrox89
- Dawca organów
- Posty: 2111
- Rejestracja: wt gru 21, 2010 21:49
- Lokalizacja: Kraków okolice
- Auto: mk4 AXR+
Vw Golf III 2.8 VR6
W balona Cię robi, przy podłączaniu tego nie ma opcji spalenia kompa (tak, robiłem to samo w swoim). A od stania to się nic nie spaliło, chyba że trzymał auto w stodole z myszamiDeska109 pisze:Podlaczal mi elektryczne lusterka i podgrzewane, oraz podgrzewane siedzenia i naprawil wentylator bo nie chodził. I niby od stania komputer się spalił bo żadnego zwarcia nie zrobił, bądź podmienil mi komputer
Rust is lighter than carbon fiber
Vw Golf III 2.8 VR6
błąd był w komputerze który zakupiłem po spaleniu starego, dałem 2 komputery do elektryka i zrobił mi ten stary komputer i wszystko ładnie chodzi kręci się już do odciny, na nowym komputerze dawał za dużą dawkę paliwa i się dławił i strasznie śmierdziało benzyna. Mam teraz inny problem, nie raz przy dodaniu gwałtownie pedału gazu od czasu do czas zaczyna szarpać a przy zwolnieniu pedału i znowu dodaniu przestaje szarpać i tak się to powtarza co jakiś czas. Świece wymienione, kable wymienione na NGK bo wcześniejsze były różne, kopułka z palcem i cewka sprawdzone, i nadal nic nie pomogło.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 88 gości