Dragokite, zgiń, przepadnij i przestań pisać zdania wielokrotnie złożone bez znaków interpunkcyjnych bo są zupełnie nieczytelne.
Jeżeli chcesz ciągnąć wiedzę z ASO to ciągnij, ale stary - nie pouczaj ludzi którzy mają stukrotnie większe pojęcie o temacie niż ty, i piędziesięciokrotnie (dziwne słowo mi wyszło) większe niż Twoi "magiczni" mechanicy z ASO itp.
			
									
									Wmontowanie pełnego FISa w licznik
Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, VIP
- Qto
 - _

 - Posty: 19379
 - Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
 - Lokalizacja: Guadalajara
 - Auto: MK 4
 - Silnik: ASZ
 - Kontakt:
 
Wmontowanie pełnego FISa w licznik
zgodzę się z tym że nie musi być FIS aby był CAN...ale mając auto 98r i chcąc zmienić licznik z "gołego" na FIS będzie interesowała mnie szyna CAN pomiędzy modułem komfortu a silniczkami szybDragokite pisze:nawet jeśli nie ma fisa to can jest
nie kojarzę aby w pierwszych rocznikach mk4 sterownik poduch wykorzystywał szynę CAN...Dragokite pisze:w samochodzie mogą być nawet 3 cany o różnej szybkość czyli najszybszy can będzie odpowiadał za bezpieczeństwo czyli właśnie poduszki
Wmontowanie pełnego FISa w licznik
witam podłączę się do tematu
A mianowicie mam golfa 1.4 z 98r wersję BASIC. Z tego co się orientowałem była to najuboższa wersja golfa
Chciał bym założyć sobie licznik z 1/2fis lub ful fis ale nie wiem czy da rade, modułu komfortu nie mam na pewno bo zdejmowałem plastiki pod kierownicą
i go tam niema co do CAN to nie wiem bo nie znam się za bardzo i nie wiem jak wygląda. Elektryczne szyby już założyłem i centralny zamek też, i teraz chcę zmienić troszkę deskę a mianowicie zegary
Z góry dziękuje za pomoc
			
									
									A mianowicie mam golfa 1.4 z 98r wersję BASIC. Z tego co się orientowałem była to najuboższa wersja golfa
Chciał bym założyć sobie licznik z 1/2fis lub ful fis ale nie wiem czy da rade, modułu komfortu nie mam na pewno bo zdejmowałem plastiki pod kierownicą
i go tam niema co do CAN to nie wiem bo nie znam się za bardzo i nie wiem jak wygląda. Elektryczne szyby już założyłem i centralny zamek też, i teraz chcę zmienić troszkę deskę a mianowicie zegary
Z góry dziękuje za pomoc
- Qto
 - _

 - Posty: 19379
 - Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
 - Lokalizacja: Guadalajara
 - Auto: MK 4
 - Silnik: ASZ
 - Kontakt:
 
Wmontowanie pełnego FISa w licznik
kusior22, są na forum porady odnośnie montażu FIS, MFA. CAN nie masz
			
									
									- Mlody_Borat
 - Nowicjusz

 - Posty: 41
 - Rejestracja: ndz wrz 15, 2013 11:16
 - Lokalizacja: CzW
 
Wmontowanie pełnego FISa w licznik
czytam to i nic nie rozumiem 
 mam bore z 2003r mam 1/2fis i chcial bym go zmienic na pelnego. Czy jest opcja wymienienia samego wyświetlacza czy trzeba wymieniac caly zegar??? szukam na forum konkretnego tematu i jakos nic z tego szukania mi nie wychodzi za duzo tutaj wszystkiego. czy ktos mi moze podeslac linka do takiego tematu??? z gory dziekuje 
			
									
									- 
				iigAlisArr
 - ->|<-

 - Posty: 1750
 - Rejestracja: sob mar 20, 2010 16:44
 - Lokalizacja: northern
 
Wmontowanie pełnego FISa w licznik
Cały licznik musisz zmienić. Sam kiedyś tak kombinowałem, że może się da ale jednak 1/2 FIS nie obsłuży całego FIS według przekazanej mi wiedzy.  
			
									
									Kupię:
- HBM'y,
- W8 pod szyber,
- kratki nawiewów z Bory.
" What does the World, mean to You ? "
						- HBM'y,
- W8 pod szyber,
- kratki nawiewów z Bory.
" What does the World, mean to You ? "
Wmontowanie pełnego FISa w licznik
Mlody_Borat, musisz wymienić licznik na taki z full fisem to jedyna opcja viewtopic.php?f=2&t=160485" onclick="window.open(this.href);return false;
			
									
									OEM+ USA 25th Anniversary ==> viewtopic.php?f=89&t=395742
						Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości

