Historia mojego VW Golfa II 16v (nowa 1 strona :) )
Moderator: G0 Karcio
Historia mojego VW Golfa II 16v
Hejah...
Ehhh co tu dużo pisać... na razie zbieram fundusze bo wszelkie kolejne mody/zmiany to już rzeczy kosztowniejsze...
Jestem niestety człowiekiem wielu zajawek i czasem zaczynam kolejne kosztem poprzednich. Oczywiscie golfa czekają kolejne zmiany i projekt nie jest zakończony ale tak jak pisałem muszę pozbierać kasę
A skoro już odkopałem temat to takie pytanka techniczne:
1. Czy aluminiowe nakładki na pedały z mk3 itp. podejdą do mk2?
2. Czy wymiana paska rozrządy w ABFie we własnym zakresie to trudna/ryzykowna sprawa?
Pozdrawiam
Ehhh co tu dużo pisać... na razie zbieram fundusze bo wszelkie kolejne mody/zmiany to już rzeczy kosztowniejsze...
Jestem niestety człowiekiem wielu zajawek i czasem zaczynam kolejne kosztem poprzednich. Oczywiscie golfa czekają kolejne zmiany i projekt nie jest zakończony ale tak jak pisałem muszę pozbierać kasę
A skoro już odkopałem temat to takie pytanka techniczne:
1. Czy aluminiowe nakładki na pedały z mk3 itp. podejdą do mk2?
2. Czy wymiana paska rozrządy w ABFie we własnym zakresie to trudna/ryzykowna sprawa?
Pozdrawiam
- Misza1122
- Forum Master
- Posty: 1096
- Rejestracja: wt lut 02, 2010 12:49
- Lokalizacja: Terespol
- Kontakt:
Historia mojego VW Golfa II 16v
Hmm wymiana paska rozrzadu w ABF to łatwizna, zmienia się jak w zwykłym 8v;)
ustawisz na znaki i po problemu:P tylko pamiętaj napinacz naciągaj w prawo;) A jak będziesz zdejmował pasek alternatora to pamietaj zeby nie łapać za śrubę. Bo ja ukręcisz. Najlepiej lapie się za preta, kluczem francuskim płaskim;)
A i jak już napniesz napinacz to zrób kilka obrotów silnikiem. Za pomocą klucza i jeszcze raz sprawdz naciąg paska;) I ustawienie znaków;)
ustawisz na znaki i po problemu:P tylko pamiętaj napinacz naciągaj w prawo;) A jak będziesz zdejmował pasek alternatora to pamietaj zeby nie łapać za śrubę. Bo ja ukręcisz. Najlepiej lapie się za preta, kluczem francuskim płaskim;)
A i jak już napniesz napinacz to zrób kilka obrotów silnikiem. Za pomocą klucza i jeszcze raz sprawdz naciąg paska;) I ustawienie znaków;)
Historia mojego VW Golfa II 16v
Heh dzięki za porady Na razie i tak muszę poczekać na lepszą pogodę
W sumie to mam jeszcze jedno pytanie ale wątpię, że ktoś mi pomoże...
Miałem plan żeby założyć klimę do golfa... byłoby to dość proste w przypadku starego silnika...jednak teraz jest ABF i pewne komplikacje.
A mianowicie wydedukowałem, że aby założyć klimę do ABF-a będę potrzebował łapę, paski i kompresor z ABF-a dedykowane pod klimę. Wtedy uda mi się zamontować kompresor. Ale tu powstaje pytanie czy w takiej konfiguracji przewody od klimy z mk2 będą pasowały pod taki kompresor? Bo resztę powinienem mieć z mk2 żeby było to jak poprzykręcać...
Chyba, że ktoś ma inny pomysł jak i z czego mam teraz szukać części żeby to wszystko złożyć...
W sumie to mam jeszcze jedno pytanie ale wątpię, że ktoś mi pomoże...
Miałem plan żeby założyć klimę do golfa... byłoby to dość proste w przypadku starego silnika...jednak teraz jest ABF i pewne komplikacje.
A mianowicie wydedukowałem, że aby założyć klimę do ABF-a będę potrzebował łapę, paski i kompresor z ABF-a dedykowane pod klimę. Wtedy uda mi się zamontować kompresor. Ale tu powstaje pytanie czy w takiej konfiguracji przewody od klimy z mk2 będą pasowały pod taki kompresor? Bo resztę powinienem mieć z mk2 żeby było to jak poprzykręcać...
Chyba, że ktoś ma inny pomysł jak i z czego mam teraz szukać części żeby to wszystko złożyć...
- Misza1122
- Forum Master
- Posty: 1096
- Rejestracja: wt lut 02, 2010 12:49
- Lokalizacja: Terespol
- Kontakt:
Historia mojego VW Golfa II 16v
Łapa, kompresor, pasek i chyba napinacz. To nie problem:) duzo osób teraz robi swapy i sprzedają osprzęty z klimą.
A co do przewodów. Chyba ale podkreślam chyba. Mocowania są takie same. Ale jak by nie były takie same to też nie ma problemu;)
Bierzesz przewody od Kompresora ABF i przewody od klimy z Golfa II. Ładujesz się w auto i jedziesz do firmy zarabiającej przewody:PP I zrobią Ci takie jak potrzebujesz;) tylko musisz mieć koncówki z tego co pamiętam. Takie firmy zarabiają przewody praktycznie do wszystkiego;) Firma robiąca przewody hydrauliczne do komarek itp, zarabiała mi przewody do wspomagania i do klimy. Anie do Golfa akurat ale zarabiali;) Głównie chodzi i końcówki;)
A co do przewodów. Chyba ale podkreślam chyba. Mocowania są takie same. Ale jak by nie były takie same to też nie ma problemu;)
Bierzesz przewody od Kompresora ABF i przewody od klimy z Golfa II. Ładujesz się w auto i jedziesz do firmy zarabiającej przewody:PP I zrobią Ci takie jak potrzebujesz;) tylko musisz mieć koncówki z tego co pamiętam. Takie firmy zarabiają przewody praktycznie do wszystkiego;) Firma robiąca przewody hydrauliczne do komarek itp, zarabiała mi przewody do wspomagania i do klimy. Anie do Golfa akurat ale zarabiali;) Głównie chodzi i końcówki;)
Historia mojego VW Golfa II 16v
Nie da rady, tylko przekucietirsone pisze:Ale tu powstaje pytanie czy w takiej konfiguracji przewody od klimy z mk2 będą pasowały pod taki kompresor? Bo resztę powinienem mieć z mk2 żeby było to jak poprzykręcać...
- Misza1122
- Forum Master
- Posty: 1096
- Rejestracja: wt lut 02, 2010 12:49
- Lokalizacja: Terespol
- Kontakt:
Historia mojego VW Golfa II 16v
Czyli tak jak pisałem:PP Czeka Cię wycieczka do firmy od zarabiania przewodów
Historia mojego VW Golfa II 16v
Witam
Jak to w życiu bywa człowiek ma różne jego momenty połączone z konkretnymi zainteresowaniami... Moje ostatnio (co widać w tym tym temacie) poszły trochę w innym kierunku i potrzebowałem czasu aż do teraz żeby "przypomnieć" sobie o swojej wielkiej miłości. Tak więc poczciwa golfina ma teraz szansę na kolejne zmiany
I tak to na początek udało mi się kupić od kolegi z tego forum długo poszukiwany (tylko mało intensywnie) dolot BMC CDA 85-150, razem z resztą z jakimś orurowaniem. Dolot zamontowałem wczoraj i jeszcze nie jeździłem ale zapewne nie będzie z tym problemu ; )
Kolejnym fantem, z którym nie wiem co zrobić są listwy wzmacniające do drzwi... Niestety moje drzwi nie mają otworów montażowych w związku z czym nie wiem czy podejmować się trudu (jakiego?) wycinania tego czy sobie jednak podarować... Zapewne nikt nie zakładał takich wzmocnień w nieseryjne drzwi ale jeśli tak to proszę o info o stopniu komplikacji...
I ostatnia przymiarka, na dniach planuje dokonać zakupu dystansy na tylną oś, zastanawiam się tylko na ich grubością, wychodzi mi, że 15mm to będzie optymalne rozwiązanie. Koło to 15" 7j ET 20, zastanawiam się w sumie jaki dystans będzie najlepszy (czyt. najgrubszy)...
Teraz wygląda to mało ciekawie bo tak:
Jak to w życiu bywa człowiek ma różne jego momenty połączone z konkretnymi zainteresowaniami... Moje ostatnio (co widać w tym tym temacie) poszły trochę w innym kierunku i potrzebowałem czasu aż do teraz żeby "przypomnieć" sobie o swojej wielkiej miłości. Tak więc poczciwa golfina ma teraz szansę na kolejne zmiany
I tak to na początek udało mi się kupić od kolegi z tego forum długo poszukiwany (tylko mało intensywnie) dolot BMC CDA 85-150, razem z resztą z jakimś orurowaniem. Dolot zamontowałem wczoraj i jeszcze nie jeździłem ale zapewne nie będzie z tym problemu ; )
Kolejnym fantem, z którym nie wiem co zrobić są listwy wzmacniające do drzwi... Niestety moje drzwi nie mają otworów montażowych w związku z czym nie wiem czy podejmować się trudu (jakiego?) wycinania tego czy sobie jednak podarować... Zapewne nikt nie zakładał takich wzmocnień w nieseryjne drzwi ale jeśli tak to proszę o info o stopniu komplikacji...
I ostatnia przymiarka, na dniach planuje dokonać zakupu dystansy na tylną oś, zastanawiam się tylko na ich grubością, wychodzi mi, że 15mm to będzie optymalne rozwiązanie. Koło to 15" 7j ET 20, zastanawiam się w sumie jaki dystans będzie najlepszy (czyt. najgrubszy)...
Teraz wygląda to mało ciekawie bo tak:
Historia mojego VW Golfa II 16v
Robił, robił,dziury robi się banalnie, tylko rób okrągłe nie owal jak ori bo potem będzie problem dobrać zaślepkitirsone pisze:Zapewne nikt nie zakładał takich wzmocnień w nieseryjne drzwi ale jeśli tak to proszę o info o stopniu komplikacji...
Re: Historia mojego VW Golfa II 16v
toffic pisze:Robił, robił,dziury robi się banalnie, tylko rób okrągłe nie owal jak ori bo potem będzie problem dobrać zaślepkitirsone pisze:Zapewne nikt nie zakładał takich wzmocnień w nieseryjne drzwi ale jeśli tak to proszę o info o stopniu komplikacji...
Och toffic Siema!
Mówisz banalnie? to pozwól, że Cię zapytam. Czy otwór wycinać muszę/powinienem w jakimś ściśle określonym miejscu czy to wszystko jedno? Co z otworem "bliżej nóg"? jest jakieś miejsce na śrubę czy coś? Ogólnie to byłbym w 7 niebie jeśli ktoś by mi zapodał jakieś foty...bo sam mam problem ze znalezieniem jakiś czytelnych...
- Misza1122
- Forum Master
- Posty: 1096
- Rejestracja: wt lut 02, 2010 12:49
- Lokalizacja: Terespol
- Kontakt:
Historia mojego VW Golfa II 16v
Wkońcu coś napisał :p Nie dystans a szerokość by się tu przydała A nie jakieś 7j:P
Re: Historia mojego VW Golfa II 16v
Misza1122 pisze:Wkońcu coś napisał :p Nie dystans a szerokość by się tu przydała A nie jakieś 7j:P
To prawda... ale na razie muszę się zadowolić tym co jest...
Tyle, że nie mam wyciętych rantów w nadkolach więc wiele nie zrobię, ale myślę, że te 15mm (może 20) to będzie w miarę ok..
- el Kozako
- Forum Master
- Posty: 1471
- Rejestracja: ndz cze 06, 2010 11:08
- Lokalizacja: CK - City Kielcowo
Historia mojego VW Golfa II 16v
Kup nawet 25 i w razie W możesz stoczyć na mniej - ja tak robiłem, z 25 do 7 mm w 4 etapach
R.I.P. CzarnyCzarnuch
R.I.P. PiaskowyCzarnuch
Third MKII in progress - jurney to the vr6
viewtopic.php?f=87&t=565756
R.I.P. PiaskowyCzarnuch
Third MKII in progress - jurney to the vr6
viewtopic.php?f=87&t=565756
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości