problem z odpalaniem przy niskim stanie paliwa
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
problem z odpalaniem przy niskim stanie paliwa
Witam forum
czy ktoś miał problem z odpalaniem gdy jest niski stan paliwa - niski to znaczy pół baku i mniej - u mnie problem jest już wtedy gdy mam pół baku paliwa. Auto to bora z silnikiem ASZ PD 130KM
Mam taki właśnie problem - na dodatek dodam, że pali dobrze gdy jest zimno nawet gdy jest rezerwa. Odkąd jest ciepło - powyżej zera - to mam problemy z odpalaniem, nawet w zimie, gdy były jakieś dni powyżej trzech czterech stopni to auto ciężko odpalało, gdy był mróz to nie było żadnych problemów - palił od razu.
Dodam, że jak już odpali to nie ma problemu przez cały dzień - następne ciężkie odpalanie jest gdy auto postoi co najmniej dziesięć godzin.
Czy ktoś przerabiał taki temat?
M.
czy ktoś miał problem z odpalaniem gdy jest niski stan paliwa - niski to znaczy pół baku i mniej - u mnie problem jest już wtedy gdy mam pół baku paliwa. Auto to bora z silnikiem ASZ PD 130KM
Mam taki właśnie problem - na dodatek dodam, że pali dobrze gdy jest zimno nawet gdy jest rezerwa. Odkąd jest ciepło - powyżej zera - to mam problemy z odpalaniem, nawet w zimie, gdy były jakieś dni powyżej trzech czterech stopni to auto ciężko odpalało, gdy był mróz to nie było żadnych problemów - palił od razu.
Dodam, że jak już odpali to nie ma problemu przez cały dzień - następne ciężkie odpalanie jest gdy auto postoi co najmniej dziesięć godzin.
Czy ktoś przerabiał taki temat?
M.
problem z odpalaniem przy niskim stanie paliwa
no dziwnie to wygląda dla mnie to raczej będzie związane z gęstością paliwa (ciepło ) więc można przypuszczać ze być może nieszczelność na pompie vac (czy nie poci się pod nią ?(uszczelka albo metalowa albo 2 gumowe zależy od rocznika dostępne w vw i nawet nie drogie) może uciekać paliwo z oringów na pompowtryskach jak ma duży przebieg mogą być nawet tam wżery w głowicy (ale to już droższa inwestycja jakieś 130 zł i trochę wiedzy jak należy je wymienić więc może zostaw to na koniec) a możesz sprawdzić zaworek zwrotny na rurce od zasilania paliwem (taki mały czarny jest na nim strzałka w jednym kierunku ma puszczać w drugim nie) tak jeszcze z tańszych manewrów tzw podgrzewacz może być nieszczelny na filtrze paliwa tu tez nie jest ta rzecz tragicznie droga chyba 40 zł z boscha ) raz z jakim sie męczyłem i okazało sie ze paliwo jest kiepskie bo jak go bardzo rozgrzałem to jak zgasiłem to nie palil dopiero jak paliwo wystygło ale ten problem raczej Cię nie dotyczy bo masz tak od dłuższego czasu i pewnie tankowałeś w tym czasie w różnych miejscach więc chyba nic więcej nie przychodzi mi do głowy:) pozdrawiam
Re: problem z odpalaniem przy niskim stanie paliwa
zaworka zwrotnego u mnie nie ma - taki model - ale zakładałem zaworek zwrotny, jednak to nic nie pomogło więc go zdjąłem i jest jak było w oryginale - bez zaworka zwrotnego , podgrzewacz na filtrze też był wymieniany na nowy boscha - nic nie pomogło.krzysoo77 pisze: możesz sprawdzić zaworek zwrotny na rurce od zasilania paliwem (taki mały czarny jest na nim strzałka w jednym kierunku ma puszczać w drugim nie) tak jeszcze z tańszych manewrów tzw podgrzewacz może być nieszczelny na filtrze paliwa tu tez nie jest ta rzecz tragicznie droga chyba 40 zł z boscha )
pozdrawiam M.
problem z odpalaniem przy niskim stanie paliwa
Jak długo posiadasz to auto ? Sprawdż w pierwszej kolejności dawkę startową w mapie. Jeżeli tam będzie wporządku
to będziemy myśleć co dalej.
to będziemy myśleć co dalej.
W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.
Re: problem z odpalaniem przy niskim stanie paliwa
a jak to zrobić?Detektor pisze:Jak długo posiadasz to auto ? Sprawdż w pierwszej kolejności dawkę startową w mapie. Jeżeli tam będzie wporządku
to będziemy myśleć co dalej.
jutro podepnę auto pod vaga pytanie co mam odczytać?
pozdrawiam M.
Re: problem z odpalaniem przy niskim stanie paliwa
czy nikt nic nie wymyśli jak znaleźć przyczynę?
M.
M.
problem z odpalaniem przy niskim stanie paliwa
zacznijmy od logiki - pełny zbiornik - odpala za każdym razem prawidłowo? Bez względu na czas, temperaturę? Jeśli tak - to po 1 - sprawdź czy jeśli poluzujesz korek od zbiornika to jak jest mało paliwa i auto potem postoi - będzie auto odpalalało prawidłowo. Jeśli nie to daj znać
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Re: problem z odpalaniem przy niskim stanie paliwa
sprawdzę to za kilka dni, mam do wyjeżdżenia z 15literków zanim będzie stan, przy którym są kłopoty. Dzięki za sugestię.grg474 pisze:zacznijmy od logiki - pełny zbiornik - odpala za każdym razem prawidłowo? Bez względu na czas, temperaturę? Jeśli tak - to po 1 - sprawdź czy jeśli poluzujesz korek od zbiornika to jak jest mało paliwa i auto potem postoi - będzie auto odpalalało prawidłowo. Jeśli nie to daj znać
M.
problem z odpalaniem przy niskim stanie paliwa
witam, problem nadal występuje, poluzowałem korek - nic to nie dało, od połowy zbiornika problem z porannym odpalaniem - im mniej paliwa tym gorzej.
Ma ktoś jeszcze jakiś pomysł?
M.
Ma ktoś jeszcze jakiś pomysł?
M.
Re: problem z odpalaniem przy niskim stanie paliwa
jak to sprawdzić?Cobra_vs pisze:A paliwo przy niskim stanie w zbiorniku dochodzi?
czy nikt nie miał takiego problemu? aż trudno w to uwierzyć.
M.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 190 gości