Z jednej strony jestem przygotowany na remont silnika i wydanie 800~1000 zł na autko byle by potem jeździło jak trzeba i nie piło oleju
1.6 AKL problem z olejem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
krzychu155
- Mały gagatek

- Posty: 99
- Rejestracja: ndz lut 10, 2013 15:09
1.6 AKL problem z olejem
Witam, na początku chciałbym zaznaczyć że nie zakładałbym nowego tematu gdybym znalazł rozwiązanie podobnej przypadłości
Chodzi o ubywanie oleju, może w ilościach zastraszających... Golf kupiony od handlarza sprowadzony z Włoch, przebieg jaki miał ustawiony to 178k km, po kupnie wymiana rozrządu, oleju, filtrów i tuleje bo była pęknięta jedna i naprawiony kompresor klimy wraz z nabiciem. I teraz tak od czasu do czasu jak mi się przypomniało to sprawdziłem olej i spadł poniżej wypustki na bagnecie, więc dolałem pół litra... Ostatnio też myśle sobie sprawdze i było to samo, wlałem resztę czyli też połówkę, a od kupna zrobiłem jakieś 5500km. Następnie miałem 2 razy trasę ~150km i za każdym razem sprawdzałem i nie ubyło. Ale jak wróciłem do domu i jak to w domu robi się trasy typu 0.5~1 km po czym auto się gasi i za chwile znowu to samo to zauważyłem po 2 dniach takiej jazdy że upił blisko 200 ml... Czytałem już wszystkie tematy o oleju w benzynkach i teraz jest tak że pod korkiem oleju białej mazi nie mam... Jak silnik jest rozgrzany i ktoś doda mocno gazu to nie kopci... Ale mam wrażenie że gruba rura od odmy (którą wytarłem wcześniej) od spodu zostawia ślad oleju... Dlatego Panowie mam pytanie co wymienić?
Z jednej strony jestem przygotowany na remont silnika i wydanie 800~1000 zł na autko byle by potem jeździło jak trzeba i nie piło oleju
Myślałem o remoncie typu uszczelniacze zaworowe, uszczelka pod głowicą i pierścienie tłokowe + planowanie głowicy tylko czy to wystarczy? I dodatkowo nie mogę znaleźć czegoś takiego jak uszczelniacze zaworowe pod ten silnik.. są jakieś standardowe do vw ale podejdą? jakby ktoś rzucił linkiem lub poprawną nazwą tego ustrojstwa...
Z jednej strony jestem przygotowany na remont silnika i wydanie 800~1000 zł na autko byle by potem jeździło jak trzeba i nie piło oleju
Ostatnio zmieniony pn lip 08, 2013 14:21 przez krzychu155, łącznie zmieniany 1 raz.
1.6 AKL problem z olejem
wygląda to na uszczelniacze na zaworach - skoro zużywa olej wtedy kiedy czesto odpalasz i gasisz (małe odcinki). Gdyby to była wina pierscieni to zużycie oleju by było też duże na dużych odcinkach
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR
, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5; Audi S3 cabrio
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR
-
krzychu155
- Mały gagatek

- Posty: 99
- Rejestracja: ndz lut 10, 2013 15:09
1.6 AKL problem z olejem
Kolego czy możesz mi powiedzieć czy chodzi o takie? http://allegro.pl/uszczelniacze-zaworow ... 86994.html to są jedne z 3 aukcji które znalazłem ale na żadnej nie ma mojego numeru silnika... Czy da się te uszczelniacze zmienić bez zdejmowania głowicy? Wtedy przypuszczam że koszt całej operacji zamyka się w granicach 200 ze wszystkim
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości
