Nie, w tym silniku mozesz zdiagnozowac jeszcze poprawne dzialanie czujnikow oraz ewentualne bledy sterownika silnikaGUCCIO pisze:a w silniku abs tez tylko mozna zdiagnozowac ABS i poduszki??
[Mk3 AAZ] Czy ma komputer
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
wiesz może które to są sterowniki chodzi mi o kod sterownika od 01 do 7f.Nie, w tym silniku mozesz zdiagnozowac jeszcze poprawne dzialanie czujnikow oraz ewentualne bledy sterownika silnika
ja właśnie przejechałem komputerem całego mojego golfa i znalazł tylko jeden sterownik od abs-u, przy pomocy programu vag com
Był Golf MK II 1,6 PN teraz Golf MK III 1,8 GT
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images22.fotosik.pl/117/f835b50dffc9476a.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images22.fotosik.pl/117/f835b50dffc9476a.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img][/url]
1. z poprzednich wypowiedzi odnioslem wrazenie ze aaz ma dosc "ubogi" komputer czyli jak mniemam podpiecie do AAZ nie daje nic, tzn nie mozna przy pomocy interfejsu sprawdzic np. kata wtrysku?
2. problem jalowych obrotow: po rozgrzaniu silnika obroty jalowe wynosza ok 1000 rpm. to chyba troche za duzo. czy zmniejszenie dawki paliwa i co za tym idzie zmniejszenie obrotow jalowych moze oznaczac zmniejszenie spalania? obecnie pale jakies 6-6.5 l/100km w miescie.
2. problem jalowych obrotow: po rozgrzaniu silnika obroty jalowe wynosza ok 1000 rpm. to chyba troche za duzo. czy zmniejszenie dawki paliwa i co za tym idzie zmniejszenie obrotow jalowych moze oznaczac zmniejszenie spalania? obecnie pale jakies 6-6.5 l/100km w miescie.
"Skoro w człowieku liczy się przede wszystkim wnętrze,
to czemu w Playboy'u nie drukują zdjęć rentgenowskich?"
to czemu w Playboy'u nie drukują zdjęć rentgenowskich?"
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 251 gości