Nawiew działa tylko na "czwartym biegu"
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Łukasz1992
- Mały gagatek
- Posty: 145
- Rejestracja: śr kwie 18, 2012 23:28
- Lokalizacja: Gniazdów, SMY
- Auto: Mk 3 TDI
- Silnik: 1Z
Nawiew działa tylko na "czwartym biegu"
Witam!
posiadam golfa 3 z 93r diesel. Ostatnio przestał mi działac nadmuch do kabiny(po przekręceniu pokrętłem, zero reakcji). Rozebrałem panel nawiewu i zauważyłem że styki które są przy pokrętle szybkości nawiewu nie kontatkują i sa minimalnie wypalone. Kupiłem na szrocie inny panel który podobno jest dobry i zamontowałem go prawidłowo, tak jak zamontowany był stary. Nawiew działa ale tylko na najszybszych obrotach(4). Przy włączaniu na najszybsze obroty widać iskrę na stykach pokrętła szybkości nadmuchu. Nie wiem co jest przyczyną, może panel który kupiłem jest niesprawny;/ Jeśli ktoś wie w czym może leżeć problem niech pisze;)
posiadam golfa 3 z 93r diesel. Ostatnio przestał mi działac nadmuch do kabiny(po przekręceniu pokrętłem, zero reakcji). Rozebrałem panel nawiewu i zauważyłem że styki które są przy pokrętle szybkości nawiewu nie kontatkują i sa minimalnie wypalone. Kupiłem na szrocie inny panel który podobno jest dobry i zamontowałem go prawidłowo, tak jak zamontowany był stary. Nawiew działa ale tylko na najszybszych obrotach(4). Przy włączaniu na najszybsze obroty widać iskrę na stykach pokrętła szybkości nadmuchu. Nie wiem co jest przyczyną, może panel który kupiłem jest niesprawny;/ Jeśli ktoś wie w czym może leżeć problem niech pisze;)
Moje czerwone mk3 w tdi-ku
viewtopic.php?f=88&t=621246
viewtopic.php?f=88&t=621246
Nawiew działa tylko na "czwartym biegu"
Rezystor najprowdopodobniej do wymiany. Poczytaj o tym było sporo na forum.
Bez dymu nie ma ognia... TDI
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: śr maja 29, 2013 20:13
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Nawiew działa tylko na "czwartym biegu"
szukaj pod hasłem bezpiecznik termiczny w opornicy, zmienia się go za grosze, ale wyjściową przyczyną że się pali często jest zatarte łożysko silniczka dmuchawy, który ciągnie przez to za dużo prądu, wówczas należy kupić na szrocie i zmienić
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Łukasz1992
- Mały gagatek
- Posty: 145
- Rejestracja: śr kwie 18, 2012 23:28
- Lokalizacja: Gniazdów, SMY
- Auto: Mk 3 TDI
- Silnik: 1Z
Nawiew działa tylko na "czwartym biegu"
Dzięki za rady A jak dostać się do tego łożyska silniczka dmuchawy? trzeba rozbierać deskę rozdzielczą?
Moje czerwone mk3 w tdi-ku
viewtopic.php?f=88&t=621246
viewtopic.php?f=88&t=621246
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Nawiew działa tylko na "czwartym biegu"
zdejmiesz pólkę nad nogami pasażera i zobaczysz opornicę oraz jak wyjąc cały silnik z wentylatorem, nic trudnego.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Łukasz1992
- Mały gagatek
- Posty: 145
- Rejestracja: śr kwie 18, 2012 23:28
- Lokalizacja: Gniazdów, SMY
- Auto: Mk 3 TDI
- Silnik: 1Z
Nawiew działa tylko na "czwartym biegu"
Po wymianie rezystora(bezpiecznika dmuchawy) wszystko powróciło do sprawności;) jeszcze raz dzięki za pomoc
Moje czerwone mk3 w tdi-ku
viewtopic.php?f=88&t=621246
viewtopic.php?f=88&t=621246
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości