

Moderatorzy: palio, jhosef, VIP
Przeciez nie cale 2 tyg temu szukales mk5 gti od 30 -35 tysJar3kGTI pisze:till71, Tylko sedan. Kombi jest mi zbędny i nie podoba mi się, a jak wykładam taką kasę to mogę wybredzać
.
A ja sie z tym nie zgodze bo np Alfa Romeo 159 SW jest 100 razy ladniejsza od sedana.mensajero pisze:Jak dla mnie jedyna zaleta kombi to pojemnosc. Jednak nawet gdybym potrzebowal pojemnego samochodu rodzinnego, zdecydowalbym sie na jakiegos minivana, vana albo suva. Kombi sa cholernie brzydkie, niezaleznie od marki czy modelu.
A ja mam zupełnie odmienne zdanie. Kombi są śliczne. No może jeszcze coupe... Odkąd kupiłem swoje 1 kombi, nie chcę już innego.mensajero pisze:Kombi sa cholernie brzydkie, niezaleznie od marki czy modelu.
DokładnieJar3kGTI pisze:herbu, O gustach się nie dyskutuje
jeśli Ci zależy na kondycji silnika to szukaj "czystą" benzyne i sam później zakładasz LPG - wtedy wiesz na czym stoisz:)Xandar pisze:Otóż mam upatrzonego Golfa IV z silnikiem AUQ z zainstalowaną sekwencją LPG. Bardziej mi zależy na tym by jednostka była zdrowa
Dobrze ale co do instalacji wiem że jest z górnej półki przesłał mi papiery, i już po konsultacjach wiem co siedzi (potwierdzone z forum LPG )szakulvip pisze:jeśli Ci zależy na kondycji silnika to szukaj "czystą" benzyne i sam później zakładasz LPG - wtedy wiesz na czym stoisz:)Xandar pisze:Otóż mam upatrzonego Golfa IV z silnikiem AUQ z zainstalowaną sekwencją LPG. Bardziej mi zależy na tym by jednostka była zdrowa
Wiadomo ale wiesz nie ma samochodu bez wkładu finansowego chyba że nowy. Natomiast sądzę po tym co czytam i rozmawiam z ludźmi o LPG że jeżeli wymieniamy wszystko jak należy i eksploatujemy równie dobrze to nie powinno być problemu. Liczę się z tym że mały bądź większy remont w silniku będzie potrzebny.Damus899 pisze:Jak ktos zalozyl dobra instalacje to szybko samochodu nie sprzedaje bo koszty musza mu sie wrocic.A pamietaj kolego ze im starsza instalacja w samochodzie tym wieksze problemy po dluzszej eksplatacji.
Ja wszystkie, oprócz ostatnich 2 aut, które są klekotami, kupowałem już z założoną instalacją LPG, jeździłem i to nie mało i żadnych awarii związanych z LPG nie miałem. Jak dobrze posprawdzasz auto, zobaczysz ile km ma przejechane na LPG, jak stara jest instalacja i na jakich podzespołach złożona, to będziesz już sporo wiedział. A reszta wyjdzie w czasie oględzin konkretnego egzemplarza. Generalnie jednak trzeba wiedzieć jaki silnik toleruje LPG i jaka jest jego bezproblemowa żywotność na LPG.Xandar pisze:Wiadomo ale wiesz nie ma samochodu bez wkładu finansowego chyba że nowy. Natomiast sądzę po tym co czytam i rozmawiam z ludźmi o LPG że jeżeli wymieniamy wszystko jak należy i eksploatujemy równie dobrze to nie powinno być problemu. Liczę się z tym że mały bądź większy remont w silniku będzie potrzebny.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 51 gości