elektryka MKIII , zegary MKII , obroty
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
elektryka MKIII , zegary MKII , obroty
witam.
karoseria golf MKII, tak samo jak zegary (1 kostka) , i wiazka kabinowa
wiazka silnikowa to MKIII (1.8 ABS)
fabrycznie nie bylo obrotka, zalozylem zegary z obrotkiem, pin nr 10 we wtyczce zegarow, przewod zielony, odpowiada za obrotomierz
polaczylem go ze srodkowym pinem wtyczki przy cewce zaplonowej, niestety obrotomierz nadal milczy.
ktory pin ECU byl oryginalnie wyprowadzeniem na obrotomierz?
nr 9 ?
karoseria golf MKII, tak samo jak zegary (1 kostka) , i wiazka kabinowa
wiazka silnikowa to MKIII (1.8 ABS)
fabrycznie nie bylo obrotka, zalozylem zegary z obrotkiem, pin nr 10 we wtyczce zegarow, przewod zielony, odpowiada za obrotomierz
polaczylem go ze srodkowym pinem wtyczki przy cewce zaplonowej, niestety obrotomierz nadal milczy.
ktory pin ECU byl oryginalnie wyprowadzeniem na obrotomierz?
nr 9 ?
elektryka MKIII , zegary MKII , obroty
Zegar mk2 to sygnał musisz podłączyć pod cewkę pod śrubę znajdująca się pod klapka o oznaczeniu 1 Podłączenie obrotka pod sterownik nic Ci nie da bo z niego wychodzi za mały sygnał pod zegary mk2 i tak samo jak podłączasz pod środkowy kabel kostki cewki
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
elektryka MKIII , zegary MKII , obroty
dzieki kolego, co prawda metoga prob i bledow udalo sie uruchomic obrotek ale dzieki za pomoc + dla ciebie
elektryka MKIII , zegary MKII , obroty
Nie chciałem zakładać nowego tematu i śmiecić, dlatego podłączam sie pod ten
pytanko mam: pojazd 1.6 TD bez obrotomierza
da rade podłączyć zegary od benzyny czy nei bardzo ?
bo TD jest chyba bez kompa a benzyna MFA ma, no ni ?
nie wiem na ile wtyczek jest, znajomy mówił że pewnie na jedną
na alledrogo szukałem, liczników od dieslów nie widać
pytanko mam: pojazd 1.6 TD bez obrotomierza
da rade podłączyć zegary od benzyny czy nei bardzo ?
bo TD jest chyba bez kompa a benzyna MFA ma, no ni ?
nie wiem na ile wtyczek jest, znajomy mówił że pewnie na jedną
na alledrogo szukałem, liczników od dieslów nie widać
- Radzio0018
- Użytkownik
- Posty: 492
- Rejestracja: ndz maja 29, 2011 12:18
- Lokalizacja: Kęty
elektryka MKIII , zegary MKII , obroty
Już sam obrotek nie będzie działał , bo benzyna pobiera sygnał z cewki a diesel z alternatora , i musiałbyś to ogarnąć. TD jest bez kompa , ale benzyna również nie zawsze ma MFA , był gdzieś temat na forum gdzie montowali MFA do diesela. Nie wiem czy to warte zachodu , lepiej poszukać licznika od TD , na alledrogo widywałem i takie.
elektryka MKIII , zegary MKII , obroty
ja mam w swoim TD mfa. jest troche zabawy ale efekt fajny. choć o spalaniu można zapomnieć bo trzeba podciśnienie.
- Radzio0018
- Użytkownik
- Posty: 492
- Rejestracja: ndz maja 29, 2011 12:18
- Lokalizacja: Kęty
elektryka MKIII , zegary MKII , obroty
David2004 Tutaj masz licznik z obrotkiem do diesela na 1 kostkę :
http://allegro.pl/vw-golf-ii-gtd-liczni ... 13181.html" onclick="window.open(this.href);return false;
a tu na 2 kostki :
http://allegro.pl/licznik-golf-ii-jetta ... 00947.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://allegro.pl/vw-golf-ii-gtd-liczni ... 13181.html" onclick="window.open(this.href);return false;
a tu na 2 kostki :
http://allegro.pl/licznik-golf-ii-jetta ... 00947.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 92 gości