elektryka MKIII , zegary MKII , obroty

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

opornick
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 61
Rejestracja: czw mar 30, 2006 16:22
Lokalizacja: Podkarpacie

elektryka MKIII , zegary MKII , obroty

Post autor: opornick » śr lip 04, 2012 17:23

witam.
karoseria golf MKII, tak samo jak zegary (1 kostka) , i wiazka kabinowa

wiazka silnikowa to MKIII (1.8 ABS)

fabrycznie nie bylo obrotka, zalozylem zegary z obrotkiem, pin nr 10 we wtyczce zegarow, przewod zielony, odpowiada za obrotomierz

polaczylem go ze srodkowym pinem wtyczki przy cewce zaplonowej, niestety obrotomierz nadal milczy.

ktory pin ECU byl oryginalnie wyprowadzeniem na obrotomierz?
nr 9 ?



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

elektryka MKIII , zegary MKII , obroty

Post autor: jeryk10 » pt lip 06, 2012 08:59

Zegar mk2 to sygnał musisz podłączyć pod cewkę pod śrubę znajdująca się pod klapka o oznaczeniu 1 Podłączenie obrotka pod sterownik nic Ci nie da bo z niego wychodzi za mały sygnał pod zegary mk2 i tak samo jak podłączasz pod środkowy kabel kostki cewki


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

opornick
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 61
Rejestracja: czw mar 30, 2006 16:22
Lokalizacja: Podkarpacie

elektryka MKIII , zegary MKII , obroty

Post autor: opornick » pt lip 06, 2012 16:12

dzieki kolego, co prawda metoga prob i bledow udalo sie uruchomic obrotek ale dzieki za pomoc + dla ciebie



David2004
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 185
Rejestracja: wt kwie 24, 2012 19:28
Lokalizacja: Łasin

elektryka MKIII , zegary MKII , obroty

Post autor: David2004 » sob cze 29, 2013 22:50

Nie chciałem zakładać nowego tematu i śmiecić, dlatego podłączam sie pod ten

pytanko mam: pojazd 1.6 TD bez obrotomierza
da rade podłączyć zegary od benzyny czy nei bardzo ?
bo TD jest chyba bez kompa a benzyna MFA ma, no ni ? :D
nie wiem na ile wtyczek jest, znajomy mówił że pewnie na jedną
na alledrogo szukałem, liczników od dieslów nie widać



Awatar użytkownika
Radzio0018
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 492
Rejestracja: ndz maja 29, 2011 12:18
Lokalizacja: Kęty

elektryka MKIII , zegary MKII , obroty

Post autor: Radzio0018 » ndz cze 30, 2013 11:59

Już sam obrotek nie będzie działał , bo benzyna pobiera sygnał z cewki a diesel z alternatora , i musiałbyś to ogarnąć. TD jest bez kompa , ale benzyna również nie zawsze ma MFA , był gdzieś temat na forum gdzie montowali MFA do diesela. Nie wiem czy to warte zachodu , lepiej poszukać licznika od TD , na alledrogo widywałem i takie.



chris4286
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 364
Rejestracja: ndz sty 17, 2010 13:45
Lokalizacja: Ropa

elektryka MKIII , zegary MKII , obroty

Post autor: chris4286 » ndz cze 30, 2013 18:32

ja mam w swoim TD mfa. jest troche zabawy ale efekt fajny. choć o spalaniu można zapomnieć bo trzeba podciśnienie.



Awatar użytkownika
Radzio0018
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 492
Rejestracja: ndz maja 29, 2011 12:18
Lokalizacja: Kęty

elektryka MKIII , zegary MKII , obroty

Post autor: Radzio0018 » pn lip 01, 2013 13:06

David2004 Tutaj masz licznik z obrotkiem do diesela na 1 kostkę : :okej:

http://allegro.pl/vw-golf-ii-gtd-liczni ... 13181.html" onclick="window.open(this.href);return false;

a tu na 2 kostki : :bigok:

http://allegro.pl/licznik-golf-ii-jetta ... 00947.html" onclick="window.open(this.href);return false;



ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 97 gości