Odrestaurowanie silnika od Golf 1.9D
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Odrestaurowanie silnika od Golf 1.9D
Pierścinienie --- około XXXzł?
Panewki korbowodu --- XXXzł?
Remont głowicy (planowanie, szklanki, popychacze, uszczelniacze) --- XXXzł?
Uszczelka pod głowice --- XXXzł?
Remont pompy wtryskowej, wtryskiwaczy --- XXXzł?
Remont alternatora, dobry akumulator --- XXXzł?
Chłodnica węże --- XXXzł?
Co panowie proponują by polepszyć jakość silnika?
Panewki korbowodu --- XXXzł?
Remont głowicy (planowanie, szklanki, popychacze, uszczelniacze) --- XXXzł?
Uszczelka pod głowice --- XXXzł?
Remont pompy wtryskowej, wtryskiwaczy --- XXXzł?
Remont alternatora, dobry akumulator --- XXXzł?
Chłodnica węże --- XXXzł?
Co panowie proponują by polepszyć jakość silnika?
Ostatnio zmieniony sob lip 13, 2013 19:30 przez pepepe, łącznie zmieniany 2 razy.
A gdyby tak odrestaurować silnik? Golf 3 1.9D
Kupić drugi za kilka stówek. Remontowanie tak dobrze dostępnego na rynku silnika się niezbyt opłaca. Na remont wydasz pewnie z 1500zł, a silnik kupisz za max połowę tego.
Jeśli się pomyliłem, to kulturalnie zwróć mi uwagę. Wiem, że nie jestem nieomylny.
Niedrogi warsztat Łódź - pisz PW
Niedrogi warsztat Łódź - pisz PW
A gdyby tak odrestaurować silnik? Golf 3 1.9D
ja za spawanie głowicy płaciłem 1200 z wymiana prowadnic i całą reszta a za regeneracje pompy wtryskowej 700 zl daj se spokój i kup jakis inny klekot tanie na tym wjdziesz..
A gdyby tak odrestaurować silnik? Golf 3 1.9D
Ale inne silniki nie mają przecież odnowionej głowicy i mogą być w gorszym stanie. :/ Ja chcę być pewny, że mój zdyszany silnik będzie odnowiony z nowymi pod-częściami. Kasy nie mam, ale będę co wypłatę odkładał na różne skarbonkowe cele, aż wszystko będzie genau i okaże się, że minął rok i trzeba wyłożyć na OC i przegląd
Planuję go doprowadzić do stanu jak najbardziej świeżej użytkowości.
W pierwszej kolejności powymieniałem filtry, olej, amorki z tyłu (choć dalej puka), poduszkę silnika (przednia, środkowa), pasek alternatora, pasek wspomagania.
Mój MK3 bierze olej, teraz się dowiedziałem od tego mechanika, który mi go sprzedał. Umowy jeszcze po ponad miesiącu nie spisaliśmy, ale potem oddzwonił i wspomniał, że powoli czas;)
1. Muszę jeszcze naprawić urządzenie wycieraczek, ponieważ działają tylko na 3 stopniu.
2. Zlikwidować pożeranie oleju.
3. Pozbyć się ukrytej rdzy.
4. Usunąć szuranie przy większym załadunku w tylnym lewym kole, oraz kupić
5. Zamontować nowe mechanizmy otwierania okien, bo szwankują...
6. Gdy na postoju mocno skręcę kierownicą (max) to zaczyna trochę nią rzucać. Po wymianie paska wspmg już nie piszczy ale odrzut został.
Się nie poddam:/
Planuję go doprowadzić do stanu jak najbardziej świeżej użytkowości.
W pierwszej kolejności powymieniałem filtry, olej, amorki z tyłu (choć dalej puka), poduszkę silnika (przednia, środkowa), pasek alternatora, pasek wspomagania.
Mój MK3 bierze olej, teraz się dowiedziałem od tego mechanika, który mi go sprzedał. Umowy jeszcze po ponad miesiącu nie spisaliśmy, ale potem oddzwonił i wspomniał, że powoli czas;)
1. Muszę jeszcze naprawić urządzenie wycieraczek, ponieważ działają tylko na 3 stopniu.
2. Zlikwidować pożeranie oleju.
3. Pozbyć się ukrytej rdzy.
4. Usunąć szuranie przy większym załadunku w tylnym lewym kole, oraz kupić
5. Zamontować nowe mechanizmy otwierania okien, bo szwankują...
6. Gdy na postoju mocno skręcę kierownicą (max) to zaczyna trochę nią rzucać. Po wymianie paska wspmg już nie piszczy ale odrzut został.
Się nie poddam:/
A gdyby tak odrestaurować silnik? Golf 3 1.9D
jak chcesz ale na twoim miejscu bym wsadził jakiś TDI ktoś z forum napewno ma cos pewnego ale w remont zwykłego klekota bym sie nie bawił sam to przechodziłem i odradzam gra nie warta świeczki wydasz sporo a skutki moga byc marne
- souler
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
- Kontakt:
A gdyby tak odrestaurować silnik? Golf 3 1.9D
automaniak się znalazł. remont tego czegoś to jak kręcenie bata z gówna. gdyby to chociaż był aaz to jeszcze mogę zrozumieć. poza tym jak nie zrobisz tego sam to zapomnij o małych pieniądzach. ja robiłem dla zabawy i wyszło kilka tysięcy...
Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
Re: A gdyby tak odrestaurować silnik? Golf 3 1.9D
VwMaly pisze:jak chcesz ale na twoim miejscu bym wsadził jakiś TDI ktoś z forum napewno ma cos pewnego ale w remont zwykłego klekota bym sie nie bawił sam to przechodziłem i odradzam gra nie warta świeczki wydasz sporo a skutki moga byc marne
Masz racje
A ile bedzie mnie to kosztowalo z zalozeniem? 2tyś?
Eh, a co z nowym rozrządem w tamtym aucie i filtrami? 400zł na marne?
A gdyby tak odrestaurować silnik? Golf 3 1.9D
a co ci się robi z tym klekotem że chcesz go remontować? bierze olej go zalej go mineralnym i mu dolewaj mam znajomego mechanika co ma mk3 TD i jak ma go z 6 lat to nic tam nie robił łącznie z wymianą oleju tylko dolewa i Golf chodzi jak przecinak ile ci bierze tego oleju?
A gdyby tak odrestaurować silnik? Golf 3 1.9D
m ok miesiac temu wymienialem rozrzad filtry i oleje, a tydzien temu ten Swietlny Mechanik wymeinial mi amorki, pokrywe zaworow, poduszke silnika oraz pasek alternatora i zwrocil mi uwage ze musial dolac litr oleju...
Dolał wiec z Forda stojącego obok z bodajze około 2007 roku!!!!
Teraz gdy nagrzeje świece, on tak pierwsze momenty pluje i krztusi się a potem jest wszystko ok.
____________________________________________________________________________________
Co do ceny, potrafiłbyś mi odpowiedzieć ile kosztuje razem z zalożeniem? I czy ktos kupilby moj silnik, bo po co?
Jesli mam dolewac co jakiś czas to wybacz ale nie ma sensu. Oczywiscie bede sprawdzal na bieżąco by wykluczyc do minimum wszelkie problemy.
Eh........
Dolał wiec z Forda stojącego obok z bodajze około 2007 roku!!!!
Teraz gdy nagrzeje świece, on tak pierwsze momenty pluje i krztusi się a potem jest wszystko ok.
____________________________________________________________________________________
Co do ceny, potrafiłbyś mi odpowiedzieć ile kosztuje razem z zalożeniem? I czy ktos kupilby moj silnik, bo po co?
Jesli mam dolewac co jakiś czas to wybacz ale nie ma sensu. Oczywiscie bede sprawdzal na bieżąco by wykluczyc do minimum wszelkie problemy.
Eh........
Re: A gdyby tak odrestaurować silnik? Golf 3 1.9D
to nie wiesz jaki masz olej wlany?pepepe pisze:
Dolał wiec z Forda stojącego obok z bodajze około 2007 roku!!!!
.
a po rozruchu jaki masz kolor dumu? dymi cały czas czy jak się zagrzeje to przestaje? może wystarczyło by głowice zrobić uszczelniacze, prowadnice a co do ceny to nie hest takie proste załeży co tam wyjdzie do roboty ale jak masz to sam robić to pół biedy gorzej jak dasz to do zrobienia na jakiś warsztat to licz za robote z 1000zł w góre prościej kupić cały silnik niż bawić się w remont to są naprawde wielkie koszty... a silnik może uda ci się sprzedać ja swój sprzedałem po wymianie ale miałem SB z wyremontowaną głowicą i sprzedałem go za 300zł
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
A gdyby tak odrestaurować silnik? Golf 3 1.9D
pepepe,
najprościej i najtaniej jest wymienić same uszczelniacze, można to zrobić nawet bez zdejmowania głowicy
najprościej i najtaniej jest wymienić same uszczelniacze, można to zrobić nawet bez zdejmowania głowicy
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
A gdyby tak odrestaurować silnik? Golf 3 1.9D
o ile puszcza na uszczelniaczach... ja zrobiłem całą głowice i oleju dalej dolewałem...
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
A gdyby tak odrestaurować silnik? Golf 3 1.9D
dlatego najlepiej przed tą operacją zmierzyć kompresjęVwMaly pisze:o ile puszcza na uszczelniaczach... ja zrobiłem całą głowice i oleju dalej dolewałem...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
A gdyby tak odrestaurować silnik? Golf 3 1.9D
a kompresja była mierzona i była w normie turbine też wymieniłem i dalej to samo problem się skończył jak wymieniłem silnik i teraz jest gitara szkoda ze odrazu tego nie zrobiłem tylko ładowałem kase w coś co i tak nie miało sensu dlatego też odrazu radze wymienić jednostkę tylko trzeba dobrze kupić
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 56 gości