1.6TD pompa 10mm ustawienie dawki

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

chris4286
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 364
Rejestracja: ndz sty 17, 2010 13:45
Lokalizacja: Ropa

1.6TD pompa 10mm ustawienie dawki

Post autor: chris4286 » ndz cze 23, 2013 01:31

Witam. przejde od razu do rzeczy. otóż kupiłem uszkodzoną pompe AFN (nastawnik). i założyłem do pompy z SB.
Zamontowałem;
-Głowiczke, tłokorozdzielacz, i fale z AFN.
Obiawy;
-Wygląda jak bym nie było dodatkowej dawki z bost pinu bo na 9mm doładowanie miałem 1,6Bar a teraz ledwo 0,6Bar.
Co zrobiłem;
-Dawka ustawiona jest chyba już ustawiona maxymalnie ponieważ jeszcze troche i był by brak wolnych obr.
już nawet zrobiłem gov-moda i ciągle to samo. probowałem chyba dość wszystkiego. i jeszcze ma tendencje ze chodzi niezbyt równo na 1tys obr- 2tys obr. co bym miał jeszcze zrobić?



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

1.6TD pompa 10mm ustawienie dawki

Post autor: souler » ndz cze 23, 2013 09:58

fala raczej ma zostać z SB :)


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

chris4286
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 364
Rejestracja: ndz sty 17, 2010 13:45
Lokalizacja: Ropa

1.6TD pompa 10mm ustawienie dawki

Post autor: chris4286 » ndz cze 23, 2013 13:05

ale raz czytałem że ktoś założył z AFN i działa. u mnie zapłon niby jest dobrze, ona ma szybszy skok i inaczej auto chodzi ostrzej. ale jak trzeba będzie to założe starą.



misieksnk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: pn mar 16, 2009 21:10
Lokalizacja: Baligórd/Sanok
Kontakt:

Re: 1.6TD pompa 10mm ustawienie dawki

Post autor: misieksnk » pn cze 24, 2013 10:55

chris4286 pisze:i jeszcze ma tendencje ze chodzi niezbyt równo na 1tys obr- 2tys obr. co bym miał jeszcze zrobić?
Tzn. przerywa przy dodaniu gazu, czy obroty ma raz wyższe a raz niższe?

Ja mam u siebie falę z 1Z i jeździ elegancko, wiec to raczej nie wina fali.

chris4286 pisze:Wygląda jak bym nie było dodatkowej dawki z bost pinu bo na 9mm doładowanie miałem 1,6Bar a teraz ledwo 0,6Bar.
A przy tym 0,6 bara jest za Tobą czarno, czy dymu nie ma ?


Obrazek

chris4286
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 364
Rejestracja: ndz sty 17, 2010 13:45
Lokalizacja: Ropa

Re: 1.6TD pompa 10mm ustawienie dawki

Post autor: chris4286 » pn cze 24, 2013 13:13

A przy tym 0,6 bara jest za Tobą czarno, czy dymu nie ma ?[/quote]
brak dymu nawet z nogą do spodu.



misieksnk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: pn mar 16, 2009 21:10
Lokalizacja: Baligórd/Sanok
Kontakt:

1.6TD pompa 10mm ustawienie dawki

Post autor: misieksnk » pn cze 24, 2013 14:14

Hmm a kąt wtrysku jak ustawiałeś ?


Obrazek

chris4286
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 364
Rejestracja: ndz sty 17, 2010 13:45
Lokalizacja: Ropa

1.6TD pompa 10mm ustawienie dawki

Post autor: chris4286 » pn cze 24, 2013 18:55

hmm ze tak powiem na słuch. bo zagara brak. jak zaczął przerywać to mu minimalnie dodałem tak ze jak teraz pali to lekko silnikiem zatłucze zanim się pozbiera. więc napewno nie za dużo.



misieksnk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: pn mar 16, 2009 21:10
Lokalizacja: Baligórd/Sanok
Kontakt:

1.6TD pompa 10mm ustawienie dawki

Post autor: misieksnk » śr cze 26, 2013 20:52

To pozostają Ci ustawienia na pompie. Nie ma przepisu jak to ustawić. Musisz pokręcić trochę i się przejechać, jak nie będzie Ci odpowiadać, to znowu pokręcić i pojeździć i tak w kółko, aż efekt Cię zadowoli :-)


Obrazek

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14293
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

1.6TD pompa 10mm ustawienie dawki

Post autor: Michał_1977 » czw cze 27, 2013 06:38

souler pisze:fala raczej ma zostać z SB
Nie,nie.Dobrze zrobił.Fala z TDI jest znacznie ostrzejsza i to nadaje silnikowi wigoru.Ja mam komplet z AFN-a nawet z tą malutką podkładką od AFN-a i hula jak talala.
chris4286 pisze:brak dymu nawet z nogą do spodu.
Dawka musi iść w górę!. Jak nie możesz zejść z obrotów,a masz tą pionową śrubę do regulacji obr. za pompą,to musisz poluzować te pionowe śruby M6 z kontrą na klucz 10 przy górnej części pompy i jedną z nich,tą od strony np. skrzyni biegów-wykręcić,wtedy obroty zaczną jeszcze spadać.

Dawka to jedno,a ustawienie kąta wtrysku statycznego i dynamicznego,to druga sprawa i nie myśl sobie,że to tak hop-siup i ogarnięte.
Zanim zaczniesz tą pompą rzucać,przeczytaj sobie kilka razy to-ja swoją pompę stroiłem blisko miesiąc,ale po wystrojeniu,auto szatan! :satan:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

misieksnk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: pn mar 16, 2009 21:10
Lokalizacja: Baligórd/Sanok
Kontakt:

1.6TD pompa 10mm ustawienie dawki

Post autor: misieksnk » czw cze 27, 2013 18:46

Michał_1977, dodaj jeszcze, że prawie codziennie przy niej coś regulowałeś :-)


Obrazek

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

1.6TD pompa 10mm ustawienie dawki

Post autor: JABcok20 » czw cze 27, 2013 23:10

Też jeździłem na 10mm i fali z asv , auto paliło śmiesznie mało, zauważalnie mniej niż na ori fali. Regulacje na pewno trzeba zrobić od nowa i to wszystko. dawke kręć do momentu aż zacznie normalnie jechać.


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości