Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- nitrox89
- Dawca organów
- Posty: 2111
- Rejestracja: wt gru 21, 2010 21:49
- Lokalizacja: Kraków okolice
- Auto: mk4 AXR+
Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy
Koledzy a udało się Wam jakoś zewrzeć te styki na płytce w celu sprawdzenia? Bo walczyłem z tym godzinkę, ale po rozebraniu nie mogę dołożyć płytki do baterii żeby działało zamykanie, a po chwili się pilot rozkodowuje i nawet jak sie uda to już jest D zbita A po dwóch kodowaniach postanowiłem Was zapytać jak się do tego dostać, bo przez gumkę nie ma dojścia.
Rust is lighter than carbon fiber
Re: Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy
ja pojechałem z grubej rury i od razu wziąłem się za lutowanie 3-go mikro-stykunitrox89 pisze:Koledzy a udało się Wam jakoś zewrzeć te styki na płytce w celu sprawdzenia? Bo walczyłem z tym godzinkę, ale po rozebraniu nie mogę dołożyć płytki do baterii żeby działało zamykanie,
dziwne, tyle razy rozbierałem swojego i ani razu mi się nie rozkodowałnitrox89 pisze: a po chwili się pilot rozkodowuje i nawet jak sie uda to już jest D zbita A po dwóch kodowaniach postanowiłem Was zapytać jak się do tego dostać, bo przez gumkę nie ma dojścia.
- nitrox89
- Dawca organów
- Posty: 2111
- Rejestracja: wt gru 21, 2010 21:49
- Lokalizacja: Kraków okolice
- Auto: mk4 AXR+
Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy
No nic, to jutro skocze do elektronicznego. W sumie o złotówkę to nie zbiednieję, a się rozwiąże problem.
szczyku, dzięki, Twoja postawa mnie zmotywowała
szczyku, dzięki, Twoja postawa mnie zmotywowała
Rust is lighter than carbon fiber
Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy
Również rozbierałem kilkukrotnie i nigdy mi się nie rozkodował.szczyku pisze:dziwne, tyle razy rozbierałem swojego i ani razu mi się nie rozkodował
Bez dymu nie ma ognia... TDI
Odp: Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy
Ja wczoraj próbowałem zewrzec styki i też mi rozkodowywalo więc także biorę się za lutowanie a potem będziemy sprawdzać
Wysłane z mojego ST21i za pomocą Tapatalk 2
Wysłane z mojego ST21i za pomocą Tapatalk 2
- nitrox89
- Dawca organów
- Posty: 2111
- Rejestracja: wt gru 21, 2010 21:49
- Lokalizacja: Kraków okolice
- Auto: mk4 AXR+
Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy
U mnie robi, ale żeby klapa się całkiem odryglowała to trzeba ją ciągnąć. Na bank pomogą większe odboje które ją odepchają
Rust is lighter than carbon fiber
Re: Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy
nie... musisz zastosować przekaźnik i dodatkowy siłownik, aby robił za klamkę, do tego odboje i wtedy wszystko automatycznie ruszanitrox89 pisze:U mnie robi, ale żeby klapa się całkiem odryglowała to trzeba ją ciągnąć. Na bank pomogą większe odboje które ją odepchają
ja już szukam siłownika (od wlewu paliwa się nada) i będę działał nad automatycznym otwieraniem
Re: Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy
U mnie też nie otwiera się. Odryglowuje ją i otwieram i po zamknięciu automatycznie się sama zaryglowuje. Ale dobre i to. Czekam na pilota od kolegi szczyku i lutownica w łapę.
Bez dymu nie ma ognia... TDI
- nitrox89
- Dawca organów
- Posty: 2111
- Rejestracja: wt gru 21, 2010 21:49
- Lokalizacja: Kraków okolice
- Auto: mk4 AXR+
Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy
U mnie w Variancie się otwiera bez ciągnięcia za klamkę, ale zanim zamek wyda ten specyficzny odgłos (jakieś 2 sek), potem trzeba odryglować. Także przynajmniej u mnie odboje powinny robić robotę. Zresztą, pożyjemy zobaczymy
EDIT:
Uploaded with ImageShack.us
http://allegro.pl/nowy-kluczyk-pilot-ob ... tabsAnchor" onclick="window.open(this.href);return false; Kupiłem tę obudowe, lekko potuningowałem i działa Transponder przełożyłem razem z klapą od kluczyka, nie podjąłem się wyjęcia. Znacie może jakieś miejsce gdzie można dokupić taki transponder? To bym sobie 3 kluczyk zrobił bo części mam
[youtube][/youtube]
Tutaj film na którym widać ze nie trzeba ciągnąć za klamkę aby otworzyć klapę. Ale osiągnąć efekt żeby klapa się sama unosiła będzie raczej ciężko. Może uda mi się dorwać siłowniki 600NM od Fabii II Kombii to się sprawdzi
EDIT:
Uploaded with ImageShack.us
http://allegro.pl/nowy-kluczyk-pilot-ob ... tabsAnchor" onclick="window.open(this.href);return false; Kupiłem tę obudowe, lekko potuningowałem i działa Transponder przełożyłem razem z klapą od kluczyka, nie podjąłem się wyjęcia. Znacie może jakieś miejsce gdzie można dokupić taki transponder? To bym sobie 3 kluczyk zrobił bo części mam
[youtube][/youtube]
Tutaj film na którym widać ze nie trzeba ciągnąć za klamkę aby otworzyć klapę. Ale osiągnąć efekt żeby klapa się sama unosiła będzie raczej ciężko. Może uda mi się dorwać siłowniki 600NM od Fabii II Kombii to się sprawdzi
Rust is lighter than carbon fiber
Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy
jestem właśnie po dolutowaniu 3 przycisku i wszystko działa jak należy tj. odryglowuje zamek klapy jeszcze tylko zmiana obudowy na 3-przyciskową i będzie gitara
Re: Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy
dla mnie nie będzie gitary, ja dążę do tego aby klapa się sama podnosiła, ale to opisane jest wcześniej...Adek99 pisze:jestem właśnie po dolutowaniu 3 przycisku i wszystko działa jak należy tj. odryglowuje zamek klapy jeszcze tylko zmiana obudowy na 3-przyciskową i będzie gitara
-
- Forum Master
- Posty: 1520
- Rejestracja: pt cze 14, 2013 15:23
- Lokalizacja: Wilno
- Auto: Bora kombi Highline
- Silnik: ARL
Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy
A ja mam Golfa 4 Variant 2002. Oryginalnie miałem dwa scyzoryki dwuprzyciskowe. Ostatnio dokupiłem z trzema przyciskami, przełożyłem górną część z grotem do trzyprzyciskowego dołu. Kluczyk przypisałem do auta i teraz zamykanie i otwieranie drzwi działa ale przycisk do klapy bagażnika daje takie same efekty jak pisaliście wcześniej - nie otwiera klapy a po przytrzymaniu migacze mrugają (chyba dwa razy). I teraz nie wiem czy jakimś VAGiem da się odblokować funkcję otwierania klapy z pilota czy trzeba się bawić w jakieś dokładanie siłowników? Tego ostatniego raczej nie będę robić bo aż tak to mi nie zależy ale jeżeli wystarczy się wpiąć kompem i jakieś cyferki poprzestawiać to proszę o rady, wtedy albo kupię sobie kabel do swojego golfa i zacznę rozkminiać albo pójdę do jakiegoś elektryka i wytłumaczę mu co zrobić, jeżeli nie weźmie za to więcej niż z 50pln. Nie zależy mi na tym, żeby się otwierała sama tylko żeby się odblokowywała, bo teraz to jest upierdliwe, że trzeba ją otwierać kluczem + przyciśnięcie od spodu przycisku.
Czy przy okazji da się w moim Variancie zrobić domykanie szyb z pilota (scyzoryka)? Jedni piszą, że tak, inni że nie wiadomo.
Czyli konretnie:
1. Odblokowanie klapy (ewentualnie otwieranie) trzecim przyciskiem scyzoryka
2. Domykanie szyb z pilota (scyzoryka)
Czy przy okazji da się w moim Variancie zrobić domykanie szyb z pilota (scyzoryka)? Jedni piszą, że tak, inni że nie wiadomo.
Czyli konretnie:
1. Odblokowanie klapy (ewentualnie otwieranie) trzecim przyciskiem scyzoryka
2. Domykanie szyb z pilota (scyzoryka)
Moja Borka Variant:
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=627306
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=627306
Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy
na allegro wpisz "48 crypto" albo na PW do mnie bo mam jeszcze 1 na górkęnitrox89 pisze:Znacie może jakieś miejsce gdzie można dokupić taki transponder?
viewtopic.php?f=14&t=250965&hilit=domykanie+szyb" onclick="window.open(this.href);return false; ja tym sposobem zrobiłem 3 na 4 golfy...Skrzak pisze:2. Domykanie szyb z pilota (scyzoryka)
Skrzak ogólnie jak nie masz jeszcze kabla, to sobie kup. 30pln nie majątek, zrobisz nim dużo, w tym kluczyki, komforty i wiele innych...
'99 e46 328ci na bogato i bokiem ;)
'99 multivan highline ACV na bardzo bogato ;)
'00 bora variant AHF automat na przebogato :D <--żonowóz
'04 Octavia kombi ASV na bardzo bogato na dupowóz po pracy
'17 kia venga 1,4/90 na bogato /służbowa = najlepsza do wszystkiego chociaż mega słaba ;)
'99 multivan highline ACV na bardzo bogato ;)
'00 bora variant AHF automat na przebogato :D <--żonowóz
'04 Octavia kombi ASV na bardzo bogato na dupowóz po pracy
'17 kia venga 1,4/90 na bogato /służbowa = najlepsza do wszystkiego chociaż mega słaba ;)
-
- Forum Master
- Posty: 1520
- Rejestracja: pt cze 14, 2013 15:23
- Lokalizacja: Wilno
- Auto: Bora kombi Highline
- Silnik: ARL
Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy
Jeszcze jeden problem z dodaniem nowego klucza - jak ten nowy z trzema przyciskami przypiszę sposobem, że jeden klucz w stacyjce a drugi w zamku drzwi to nowy klucz zostaje przypisany ale ten co był w stacyjce to się rozkodowuje. Jak przekładam klucze na odwrót, żeby ten co się rozkodował zakodować to znów to samo - klucz w drzwiach zostaje przypisany a w stacyjce rozkodowany. Czy kabelek i komputer załatwią ten problem?
Dodam, że mam fis 1/2, tempomat, climatronic a autko to Golf variant 1.9 tdi, 2002.
Edit: Już wiem o co chodzi - moduł komfortu przyjmuje najwyżej dwa klucze Jak dopisuję trzeci to jeden z dwóch starych jesu usuwany, szkoda że nie mogę ręcznie usunąć tego najbardziet zdezelowanego. No chyba, że jest jakaś kombinacja na ręczne usunięcie konkretnego klucza... to byłoby łatwiejsze niż przekładanie płytek z kluczy.
Dodam, że mam fis 1/2, tempomat, climatronic a autko to Golf variant 1.9 tdi, 2002.
Edit: Już wiem o co chodzi - moduł komfortu przyjmuje najwyżej dwa klucze Jak dopisuję trzeci to jeden z dwóch starych jesu usuwany, szkoda że nie mogę ręcznie usunąć tego najbardziet zdezelowanego. No chyba, że jest jakaś kombinacja na ręczne usunięcie konkretnego klucza... to byłoby łatwiejsze niż przekładanie płytek z kluczy.
Moja Borka Variant:
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=627306
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=627306
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 61 gości