Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
nitrox89
Dawca organów
Dawca organów
Posty: 2111
Rejestracja: wt gru 21, 2010 21:49
Lokalizacja: Kraków okolice
Auto: mk4 AXR+

Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

Post autor: nitrox89 » wt cze 25, 2013 21:01

Koledzy a udało się Wam jakoś zewrzeć te styki na płytce w celu sprawdzenia? Bo walczyłem z tym godzinkę, ale po rozebraniu nie mogę dołożyć płytki do baterii żeby działało zamykanie, a po chwili się pilot rozkodowuje i nawet jak sie uda to już jest D zbita :helm: A po dwóch kodowaniach postanowiłem Was zapytać jak się do tego dostać, bo przez gumkę nie ma dojścia.


Rust is lighter than carbon fiber

szczyku

Re: Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

Post autor: szczyku » wt cze 25, 2013 21:10

nitrox89 pisze:Koledzy a udało się Wam jakoś zewrzeć te styki na płytce w celu sprawdzenia? Bo walczyłem z tym godzinkę, ale po rozebraniu nie mogę dołożyć płytki do baterii żeby działało zamykanie,
ja pojechałem z grubej rury i od razu wziąłem się za lutowanie 3-go mikro-styku
nitrox89 pisze: a po chwili się pilot rozkodowuje i nawet jak sie uda to już jest D zbita :helm: A po dwóch kodowaniach postanowiłem Was zapytać jak się do tego dostać, bo przez gumkę nie ma dojścia.
dziwne, tyle razy rozbierałem swojego i ani razu mi się nie rozkodował :chytry:



Awatar użytkownika
nitrox89
Dawca organów
Dawca organów
Posty: 2111
Rejestracja: wt gru 21, 2010 21:49
Lokalizacja: Kraków okolice
Auto: mk4 AXR+

Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

Post autor: nitrox89 » wt cze 25, 2013 21:15

No nic, to jutro skocze do elektronicznego. W sumie o złotówkę to nie zbiednieję, a się rozwiąże problem.
szczyku, dzięki, Twoja postawa mnie zmotywowała :bigok:


Rust is lighter than carbon fiber

Awatar użytkownika
artur_n
VAG Biłgoraj
VAG Biłgoraj
Posty: 343
Rejestracja: pt wrz 14, 2012 11:57
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

Post autor: artur_n » śr cze 26, 2013 08:42

szczyku pisze:dziwne, tyle razy rozbierałem swojego i ani razu mi się nie rozkodował
Również rozbierałem kilkukrotnie i nigdy mi się nie rozkodował.


Bez dymu nie ma ognia... TDI

Awatar użytkownika
Adek99
_
_
Posty: 991
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 14:26
Lokalizacja: Lubelskie
Kontakt:

Odp: Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

Post autor: Adek99 » śr cze 26, 2013 10:25

Ja wczoraj próbowałem zewrzec styki i też mi rozkodowywalo więc także biorę się za lutowanie a potem będziemy sprawdzać:grin:

Wysłane z mojego ST21i za pomocą Tapatalk 2



Awatar użytkownika
nitrox89
Dawca organów
Dawca organów
Posty: 2111
Rejestracja: wt gru 21, 2010 21:49
Lokalizacja: Kraków okolice
Auto: mk4 AXR+

Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

Post autor: nitrox89 » śr cze 26, 2013 16:53

U mnie robi, ale żeby klapa się całkiem odryglowała to trzeba ją ciągnąć. Na bank pomogą większe odboje które ją odepchają :hmm:


Rust is lighter than carbon fiber

szczyku

Re: Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

Post autor: szczyku » śr cze 26, 2013 16:58

nitrox89 pisze:U mnie robi, ale żeby klapa się całkiem odryglowała to trzeba ją ciągnąć. Na bank pomogą większe odboje które ją odepchają :hmm:
nie... musisz zastosować przekaźnik i dodatkowy siłownik, aby robił za klamkę, do tego odboje i wtedy wszystko automatycznie rusza :bigok:

ja już szukam siłownika (od wlewu paliwa się nada) i będę działał nad automatycznym otwieraniem :bigok:



Awatar użytkownika
artur_n
VAG Biłgoraj
VAG Biłgoraj
Posty: 343
Rejestracja: pt wrz 14, 2012 11:57
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Re: Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

Post autor: artur_n » śr cze 26, 2013 17:15

U mnie też nie otwiera się. Odryglowuje ją i otwieram i po zamknięciu automatycznie się sama zaryglowuje. Ale dobre i to. Czekam na pilota od kolegi szczyku i lutownica w łapę.


Bez dymu nie ma ognia... TDI

Awatar użytkownika
nitrox89
Dawca organów
Dawca organów
Posty: 2111
Rejestracja: wt gru 21, 2010 21:49
Lokalizacja: Kraków okolice
Auto: mk4 AXR+

Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

Post autor: nitrox89 » śr cze 26, 2013 19:10

U mnie w Variancie się otwiera bez ciągnięcia za klamkę, ale zanim zamek wyda ten specyficzny odgłos (jakieś 2 sek), potem trzeba odryglować. Także przynajmniej u mnie odboje powinny robić robotę. Zresztą, pożyjemy zobaczymy :bigok:

EDIT:
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

http://allegro.pl/nowy-kluczyk-pilot-ob ... tabsAnchor" onclick="window.open(this.href);return false; Kupiłem tę obudowe, lekko potuningowałem i działa :D Transponder przełożyłem razem z klapą od kluczyka, nie podjąłem się wyjęcia. Znacie może jakieś miejsce gdzie można dokupić taki transponder? To bym sobie 3 kluczyk zrobił bo części mam :D

[youtube][/youtube]

Tutaj film na którym widać ze nie trzeba ciągnąć za klamkę aby otworzyć klapę. Ale osiągnąć efekt żeby klapa się sama unosiła będzie raczej ciężko. Może uda mi się dorwać siłowniki 600NM od Fabii II Kombii to się sprawdzi :bigok:


Rust is lighter than carbon fiber

Awatar użytkownika
Adek99
_
_
Posty: 991
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 14:26
Lokalizacja: Lubelskie
Kontakt:

Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

Post autor: Adek99 » pt cze 28, 2013 12:38

jestem właśnie po dolutowaniu 3 przycisku i wszystko działa jak należy :okej: tj. odryglowuje zamek klapy :bigok: jeszcze tylko zmiana obudowy na 3-przyciskową i będzie gitara :D



szczyku

Re: Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

Post autor: szczyku » pt cze 28, 2013 15:08

Adek99 pisze:jestem właśnie po dolutowaniu 3 przycisku i wszystko działa jak należy :okej: tj. odryglowuje zamek klapy :bigok: jeszcze tylko zmiana obudowy na 3-przyciskową i będzie gitara :D
dla mnie nie będzie gitary, ja dążę do tego aby klapa się sama podnosiła, ale to opisane jest wcześniej... :bajer:



Skrzak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1520
Rejestracja: pt cze 14, 2013 15:23
Lokalizacja: Wilno
Auto: Bora kombi Highline
Silnik: ARL

Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

Post autor: Skrzak » wt lip 02, 2013 19:38

A ja mam Golfa 4 Variant 2002. Oryginalnie miałem dwa scyzoryki dwuprzyciskowe. Ostatnio dokupiłem z trzema przyciskami, przełożyłem górną część z grotem do trzyprzyciskowego dołu. Kluczyk przypisałem do auta i teraz zamykanie i otwieranie drzwi działa ale przycisk do klapy bagażnika daje takie same efekty jak pisaliście wcześniej - nie otwiera klapy a po przytrzymaniu migacze mrugają (chyba dwa razy). I teraz nie wiem czy jakimś VAGiem da się odblokować funkcję otwierania klapy z pilota czy trzeba się bawić w jakieś dokładanie siłowników? Tego ostatniego raczej nie będę robić bo aż tak to mi nie zależy ale jeżeli wystarczy się wpiąć kompem i jakieś cyferki poprzestawiać to proszę o rady, wtedy albo kupię sobie kabel do swojego golfa i zacznę rozkminiać albo pójdę do jakiegoś elektryka i wytłumaczę mu co zrobić, jeżeli nie weźmie za to więcej niż z 50pln. Nie zależy mi na tym, żeby się otwierała sama tylko żeby się odblokowywała, bo teraz to jest upierdliwe, że trzeba ją otwierać kluczem + przyciśnięcie od spodu przycisku.
Czy przy okazji da się w moim Variancie zrobić domykanie szyb z pilota (scyzoryka)? Jedni piszą, że tak, inni że nie wiadomo.
Czyli konretnie:
1. Odblokowanie klapy (ewentualnie otwieranie) trzecim przyciskiem scyzoryka
2. Domykanie szyb z pilota (scyzoryka)



Awatar użytkownika
steniu4
Forum Master
Forum Master
Posty: 1291
Rejestracja: czw lis 13, 2008 23:08
Lokalizacja: posen-grunwald

Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

Post autor: steniu4 » wt lip 02, 2013 21:16

nitrox89 pisze:Znacie może jakieś miejsce gdzie można dokupić taki transponder?
na allegro wpisz "48 crypto" albo na PW do mnie bo mam jeszcze 1 na górkę
Skrzak pisze:2. Domykanie szyb z pilota (scyzoryka)
viewtopic.php?f=14&t=250965&hilit=domykanie+szyb" onclick="window.open(this.href);return false; ja tym sposobem zrobiłem 3 na 4 golfy...

Skrzak ogólnie jak nie masz jeszcze kabla, to sobie kup. 30pln nie majątek, zrobisz nim dużo, w tym kluczyki, komforty i wiele innych...


'99 e46 328ci na bogato i bokiem ;)
'99 multivan highline ACV na bardzo bogato ;)
'00 bora variant AHF automat na przebogato :D <--żonowóz
'04 Octavia kombi ASV na bardzo bogato na dupowóz po pracy
'17 kia venga 1,4/90 na bogato /służbowa = najlepsza do wszystkiego chociaż mega słaba ;)

Skrzak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1520
Rejestracja: pt cze 14, 2013 15:23
Lokalizacja: Wilno
Auto: Bora kombi Highline
Silnik: ARL

Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

Post autor: Skrzak » pn lip 08, 2013 13:54

Jeszcze jeden problem z dodaniem nowego klucza - jak ten nowy z trzema przyciskami przypiszę sposobem, że jeden klucz w stacyjce a drugi w zamku drzwi to nowy klucz zostaje przypisany ale ten co był w stacyjce to się rozkodowuje. Jak przekładam klucze na odwrót, żeby ten co się rozkodował zakodować to znów to samo - klucz w drzwiach zostaje przypisany a w stacyjce rozkodowany. Czy kabelek i komputer załatwią ten problem?

Dodam, że mam fis 1/2, tempomat, climatronic a autko to Golf variant 1.9 tdi, 2002.

Edit: Już wiem o co chodzi - moduł komfortu przyjmuje najwyżej dwa klucze Jak dopisuję trzeci to jeden z dwóch starych jesu usuwany, szkoda że nie mogę ręcznie usunąć tego najbardziet zdezelowanego. No chyba, że jest jakaś kombinacja na ręczne usunięcie konkretnego klucza... to byłoby łatwiejsze niż przekładanie płytek z kluczy.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości