1Z audi 80 92r. Problem z nastawnikiem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- koVWal
- Golf Uzależnia
- Posty: 497
- Rejestracja: czw sty 28, 2010 12:22
- Lokalizacja: Teresin/ Bydgoszcz
- Kontakt:
1Z audi 80 92r. Problem z nastawnikiem
Witam. Kolega ma problem z nastawnikiem przy pompie wtryskowej. Nastawnik jest z górnym przelewem i nie da rady tego naprawić ani wyczyścić ;/ ciężko dostać taki nastawnik. Myśl przyszła taka aby przerobić pod nowszą pompę z 1Z ale trzeba przerabiać chyba komputer i wiązkę. Jest też taka myśl aby wsadzić pompę od AAZ bąć SB'ka. Co byście poradzili? Co zrobić z nastawnikiem?
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
1Z audi 80 92r. Problem z nastawnikiem
Odesłać kolegę tutaj http://www.audi80.pl/b4-1z-problemy-z-g ... t65933.htm" onclick="window.open(this.href);return false; albo niech szuka sprawnego nastawnika potencjometrycznego ,co łatwe nie jest .Na tym forum raczej nikt ci nie poradzi ,bo w vw nie występował takowy nastawnikkoVWal pisze:Kolega ma problem z nastawnikiem przy pompie wtryskowej. Nastawnik jest z górnym przelewem i nie da rady tego naprawić ani wyczyścić ;/ ciężko dostać taki nastawnik. Myśl przyszła taka aby przerobić pod nowszą pompę z 1Z ale trzeba przerabiać chyba komputer i wiązkę. Jest też taka myśl aby wsadzić pompę od AAZ bąć SB'ka. Co byście poradzili? Co zrobić z nastawnikiem?
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
1Z audi 80 92r. Problem z nastawnikiem
Temat podobny a wiec, mam taki problem.
Mam mk3 1z i ostatnio jak silnik sobie pracował i delikatnie brakowało do 90 st
zaczołem mu troche gazowac i jak wcisnołem gaz do konca auto zgasło i wypluło kule sadzy(ziemia pod wydechem czarna)
probowałem odpalic ale silnik dziwnie krecił tak jakby był odciazony,w koncu zaczoł krecic normalnie ale jak zapalił to szarpał, zagasiłem odpaliłem dalej szarpie.
Zgasiłem zostawiłem na 10 min.kolejne odpalenie i wszystko ok. zrobił mi tak 2 razy.Podczas normalnej jazdy wszystko ok,i na ciepłym tez ok.
tylko jak wcisne na jałowym na letnim tak mu odbija.
Czy to wina nastawnika?
Na razie z powodu pracy nie mam czasu podpiac sie pod vaga,wiec szukam mniej wiecej co to moze byc.
pozdrawiam
Mam mk3 1z i ostatnio jak silnik sobie pracował i delikatnie brakowało do 90 st
zaczołem mu troche gazowac i jak wcisnołem gaz do konca auto zgasło i wypluło kule sadzy(ziemia pod wydechem czarna)
probowałem odpalic ale silnik dziwnie krecił tak jakby był odciazony,w koncu zaczoł krecic normalnie ale jak zapalił to szarpał, zagasiłem odpaliłem dalej szarpie.
Zgasiłem zostawiłem na 10 min.kolejne odpalenie i wszystko ok. zrobił mi tak 2 razy.Podczas normalnej jazdy wszystko ok,i na ciepłym tez ok.
tylko jak wcisne na jałowym na letnim tak mu odbija.
Czy to wina nastawnika?
Na razie z powodu pracy nie mam czasu podpiac sie pod vaga,wiec szukam mniej wiecej co to moze byc.
pozdrawiam
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
1Z audi 80 92r. Problem z nastawnikiem
Do problemów z nastawnikiem potencjometrycznym w pierwszych modelach audi 80 ,audi 100, opla ,bmw ,nic nie jest podobne bo to wynalazek nie z tej ziemi ,którego konstrukcja jest zgoła inna ,niż występujący we wszystkich modelach vw ,nastawnik indukcyjny Cuda jakie potrafi zdziałać taki padający nastawnik potencjometryczny ,nie jednego fachofca ,zaprowadziły w ślepą uliczkę , w włascicielowi wydrenowały kieszeń A problem kolegi Kapela,Kapela pisze:Temat podobny a wiec, mam taki problem.
to banał ,jak już wspomnieli przedmówcy ...podwieszona hydraulika ,bo silnika na hydro się nie gazuje do oporu na biegu jałowymKapela pisze:zaczołem mu troche gazowac i jak wcisnołem gaz do konca auto zgasło i wypluło kule sadzy(ziemia pod wydechem czarna)
probowałem odpalic ale silnik dziwnie krecił tak jakby był odciazony,
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
1Z audi 80 92r. Problem z nastawnikiem
Ok ale ja nie musze o tym wiedziec i sie znac.munior pisze:Do problemów z nastawnikiem potencjometrycznym w pierwszych modelach audi 80 ,audi 100, opla ,bmw ,nic nie jest podobne
szukałem jakiegos tematu o nastawniku w 1z zeby nie zakładac nowego,zobaczyłem ten, wiec zapytałem bo znajomy miał podobny problem w
wariancie i mowił ze u niego to był nastawnik.
Najlepszy mineralny mobilabzdzioch1 pisze: jaki masz olej?
na dniach zmieniam na Valwo,2 miechy sie za to zabieram
3tys to nie do koncamunior pisze:bo silnika na hydro się nie gazuje do oporu na biegu jałowym
dzieki wszystkim za szybka odpowiedz
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
1Z audi 80 92r. Problem z nastawnikiem
To się zdecydujKapela pisze:3tys to nie do konca
bo większość tych silników ,po wciśnieciu gazu do oporu ,kręci się do ok.5 tys , a że twój kręci się tylko do 3 tys ,to jest wyjątkiemKapela pisze:zaczołem mu troche gazowac i jak wcisnołem gaz do konca auto zgasło
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
1Z audi 80 92r. Problem z nastawnikiem
Dobra troche namieszałem,chodzi oto ze za pierwszym razem wcisnołem tak na chwile(wcisnołem i pusciłem gaz) i doszedł do 4 tys i zgasł.
Za drugim razem to samo stało sie na 3tys,
Napisałem do konca ale miałem na mysli gdzies 4tys bo nigdy nie pałuje wiecej,po prostu wciskam gaz do konca na chwile, i jak auto dochodzi do max 4 tysi puszczam (wiesz co mam na mysli)
Za drugim razem to samo stało sie na 3tys,
Napisałem do konca ale miałem na mysli gdzies 4tys bo nigdy nie pałuje wiecej,po prostu wciskam gaz do konca na chwile, i jak auto dochodzi do max 4 tysi puszczam (wiesz co mam na mysli)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 162 gości