Problem po czyszczeniu nastawnika pompy - błąd 17970

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

JohnyWalker
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 328
Rejestracja: sob paź 15, 2011 21:33

Problem po czyszczeniu nastawnika pompy - błąd 17970

Post autor: JohnyWalker » śr cze 19, 2013 00:22

pytałem skąd kolega jest to może coś poradzimy.



Awatar użytkownika
DieselPower
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 183
Rejestracja: pn lip 20, 2009 11:11
Lokalizacja: Trójmisto

Problem po czyszczeniu nastawnika pompy - błąd 17970

Post autor: DieselPower » śr cze 19, 2013 01:40

tak u mnie wyglądało przed kąpielą! zwróć uwagę na odstęp, (szczeliny) i ułożenie sprężynek może to ci pomorze :smoke:
Obrazek


Przeglądam forum =]

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Problem po czyszczeniu nastawnika pompy - błąd 17970

Post autor: munior » śr cze 19, 2013 08:42

DieselPower pisze:tak u mnie wyglądało przed kąpielą! zwróć uwagę na odstęp, (szczeliny) i ułożenie sprężynek może to ci pomorze :smoke:
Przy sprężynkach ,raczej nie da się niczego żle załozyć ,no chyba że zupełnie na odwrót ,ale to by od razu cuda były ...natomiast odległość ruchomej części od ścianek rdzenia ,jest bardzo ważna i powinna być jednakowa ...ja zawsze robię to przykręcając śrubki palcami i centruje małym wkrętakiem,jak już wycentruje ,to dokręcam śrubki .Ale w tym przypadku nie wydaje mi się żeby to był problem ...Jak wspomniałem wcześniej ,w A6 ,też migała kontrolka i bład nastawnika nie dawał się skasować ,ale po kilku dniach jazdy ,zgasła i już się nie zapalała ...Jest jeszcze jeden powód dla którego może migać ...choć nikt się tego nie czepia ,bo nie ma potrzeby ,to pod żadnym pozorem nie można zmieniać położenia "wzornika " czyli tej nieruchomej blaszki ,po przeciwnej stronie ruchomego pierścienia ...Ruszając ten "wzornik " zwykle nie jesteśmy w stanie przywrócić go idealnie do poprzedniego położenia , po złożeniu będzie ciągły bład i miganie kontroli świec ...Choć ja to ruszałem ,bo musiałem wymienić połamany ruchomy palec ...ale wiedząc o tym ,zaznaczyłem sobie tak ,że w zasadzie złożyłem idealnie jak było wcześniej ,bo kontrolka po tej operacji nigdy sie nie zapaliła


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
DieselPower
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 183
Rejestracja: pn lip 20, 2009 11:11
Lokalizacja: Trójmisto

Problem po czyszczeniu nastawnika pompy - błąd 17970

Post autor: DieselPower » pt cze 21, 2013 02:00

jaros86 tylko nie zapomnij napisać czy "kaszel minął" :los2:


Przeglądam forum =]

Pavlak1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: wt paź 09, 2012 20:31
Lokalizacja: Ruda Śląska

Problem po czyszczeniu nastawnika pompy - błąd 17970

Post autor: Pavlak1 » pt cze 21, 2013 10:29

Na razie pojeżdżę tak kilka dni bo samochód chodzi OK, zobaczymy czy błąd sam zniknie, jeśli nie to rozbiorę jeszcze raz wszystko i zobaczę. Dam znać.



Pavlak1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: wt paź 09, 2012 20:31
Lokalizacja: Ruda Śląska

Problem po czyszczeniu nastawnika pompy - błąd 17970

Post autor: Pavlak1 » sob cze 22, 2013 09:13

Sorki za PP :)

Chciałem jeździć kilka dni aż błąd sam zniknie ale wczoraj podczas lekkiego przyspieszania samochód w pewnym momencie zaczął szarpać, jechać żabką i prawdopodobnie nie obejdzie się bez ponownego ściągania nastawnika i ponownego czyszczenia. Choć nie wiem dlaczego, skoro poprzednim razem wyczyściłem go na błysk i zero jakichkolwiek opiłków :banghead:



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Problem po czyszczeniu nastawnika pompy - błąd 17970

Post autor: munior » sob cze 22, 2013 21:09

Pavlak1 pisze:Chciałem jeździć kilka dni aż błąd sam zniknie ale wczoraj podczas lekkiego przyspieszania samochód w pewnym momencie zaczął szarpać, jechać żabką i prawdopodobnie nie obejdzie się bez ponownego ściągania nastawnika i ponownego czyszczenia.
Wątpie żeby tam było co czyścić :hmm: raczej popełniłeś jakiegoś błęda w sztuce :chytry:


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

bynio1991
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: ndz mar 02, 2014 21:57

Problem po czyszczeniu nastawnika pompy - błąd 17970

Post autor: bynio1991 » ndz mar 09, 2014 19:54

Czy już ktoś znalazł przyczynę błędu 17970 ? Czyściłem nastawnik, nie zwróciłem jednak uwagi na odległości od elektromagnesu (tylko na czuja ręcznie ustawiłem go na środku regulacji-luzu na śrubach). Nie wiem czy rozlutowywać te styki, czy można wina tkwi w źle ustawionym RSW (było 0,62V teraz 0,6V - silnik AVG). Czytałem coś odnośnie współczynnika wypełnienia, może ktoś wie więcej na ten temat. Posiadam miernik z funkcją mierzenia współczynnika wypełnienia impulsu.

Pozdrawiam :bigok:



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Problem po czyszczeniu nastawnika pompy - błąd 17970

Post autor: JABcok20 » pn mar 10, 2014 09:03

Miałem tak dwa razy, sprawdzane wszystko, znalazłem przyczynę. Napisz na PW to Cię naprowadzę...


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Pavlak1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: wt paź 09, 2012 20:31
Lokalizacja: Ruda Śląska

Re: Problem po czyszczeniu nastawnika pompy - błąd 17970

Post autor: Pavlak1 » pn mar 10, 2014 10:23

JABcok20 pisze:Miałem tak dwa razy, sprawdzane wszystko, znalazłem przyczynę. Napisz na PW to Cię naprowadzę...
Napisz tutaj, przyda się innym - równiez i mnie :)



Awatar użytkownika
marewel
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: ndz lis 04, 2007 20:20
Lokalizacja: Chełm

Problem po czyszczeniu nastawnika pompy - błąd 17970

Post autor: marewel » wt wrz 16, 2014 00:32

Problem jest gdy w grupie 019 są same zera.



Pavlak1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: wt paź 09, 2012 20:31
Lokalizacja: Ruda Śląska

Problem po czyszczeniu nastawnika pompy - błąd 17970

Post autor: Pavlak1 » wt wrz 16, 2014 11:53

Jak to naprawić? Parę razy zdarzyło się jak odpaliłem wcześnie rano samochod (do pracy), jeszcze było wilgotno, zimno to kontrolka ze świec żarowych się nie świeciła (brak błędu nastawnika) o.O



Awatar użytkownika
marewel
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: ndz lis 04, 2007 20:20
Lokalizacja: Chełm

Re: Problem po czyszczeniu nastawnika pompy - błąd 17970

Post autor: marewel » czw wrz 25, 2014 08:09

Jak na razie nie wiem jak to naprawić.



Awatar użytkownika
VW_seller
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2625
Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
Lokalizacja: okolice kutna

Problem po czyszczeniu nastawnika pompy - błąd 17970

Post autor: VW_seller » sob wrz 27, 2014 12:27

dobrze jest sklądac wszystkoz mikrometrem i najlepiej złożyć tak jak był oryginalnie ustawiony a nie napałe ,bo pożniej rsw cieżko do ustawienia


naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 159 gości