Jetta Syncro 2.9 VR6 by Unton84 & Mastercinek
Moderator: G0 Karcio
Jetta Syncro 2.9 VR6 by Unton84 & Mastercinek
czasami jak ma iść do przodu to musi czasami być przestój bo gratów trzeba nazbierać
Re: Jetta Syncro 2.9 VR6 by Unton84 & Mastercinek
Czasami właśnie tak jestkrix pisze:czasami jak ma iść do przodu to musi czasami być przestój bo gratów trzeba nazbierać
Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
- MateuszCBR
- Użytkownik
- Posty: 256
- Rejestracja: śr wrz 21, 2011 21:58
- Lokalizacja: Łódź
- Mastercinek
- VR6SyncroManiac
- Posty: 436
- Rejestracja: wt sty 29, 2008 08:42
- Lokalizacja: Sztum
Jetta Syncro 2.9 VR6 by Unton84 & Mastercinek
No można tak powiedzieć. Jak coś się trafia to kupujemy. Mamy już komplet uszczelek pod chromy i chromy obramówki szyb drzwiowych no i tak to leży.MateuszCBR pisze:Nadal trwa zbieranie gratów ?
Są zderzaki wąskie komplet od US tylko brakuje kierunków pod nie. Poszukujemy też lamp tylnych chociaż nie wiemy jeszcze jaką opcję dokładnie wybrać.
No i felgi... tutaj cały czas niewiadoma i poszukiwania...
Przestój dłuższy się zrobił ale myślę, że już niedługo zacznie się coś dziać i to w ekspresowym tempie
Jetta Syncro 2.9 VR6 by Unton84 & Mastercinek
śledzik bo fajny projekt
VR6-->drze się nie do wytrzymania, w ogóle nie jedzie, trzepie, a jeźdzę jak *#cenzura#*, cała wypłata na benę w jedną noc
Jetta Syncro 2.9 VR6 by Unton84 & Mastercinek
Hallo, hallo ! Dzieje się coś?
Czekam na niusy !
Czekam na niusy !
Skromny Projekt A2... ---> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=529613" onclick="window.open(this.href);return false; |Szafko/Stolik Golf MK2 GTI Na sprzedaż !
- Mastercinek
- VR6SyncroManiac
- Posty: 436
- Rejestracja: wt sty 29, 2008 08:42
- Lokalizacja: Sztum
Jetta Syncro 2.9 VR6 by Unton84 & Mastercinek
No to ruszyło się i można aktualizować
Jako, że z czasem u mnie i u braciaka cały czas krucho to poprosiliśmy o pomoc Naszego przyjaciela Utasz13, z którym już tyle aut się ogarniało, że ciężko policzyć. On sobie powoli działa, a my doskakujemy po pracy i w każdej innej możliwej chwili.
Silnik był praktycznie gotowy tak więc nie było roboty poza ściągnięciem warstwy kurzu.
Do roboty była skrzynia, która po zalaniu przed zimą olejem delikatnie sobie przeciekała gdzies na zimmeringu przy przystawce - pierwsza robota dla Utasza.
Wszystko zostało ładnie rozebrane, przeczyszczone, uszczelnione i poskładane do kupy.
Następnie świeżutkie półośki na nówkach przegubach by SKF
Następnie były rozważania o układzie wydechowym. Decyzja padła na seryjny kolektor wydechowy tylko obandażowany, a reszta to jeszcze do przemyślenia.
O poważniejszych modyfikacjach układu wydechowego pomyślimy jak wszystko będzie grało i działało ale tak naprawdę w tym temacie możliwe, że się zadzieje jak w przyszłości będzie podnoszona moc. Teraz jest tak
Długo nie trzeba było czekać i silnik wylądował w komorze.
Pojawił się też temat elektryki czyli całej wiązki nadwozia. Jettę mamy z 88 roku tak więc trzeba było poszukać czegoś nowszego.
Szukałem na 3 forach, wymieniłem dziesiątki PW z użytkownikami, zjeździłem wszystkie auto złomy w promieniu 30 kilometrów, a wiązkę znalazłm dzisiaj przypadkowo 500 metrów od swojego domu
Plan na ten tydzień ogarnąc elektrykę i odpalić.
Jako, że z czasem u mnie i u braciaka cały czas krucho to poprosiliśmy o pomoc Naszego przyjaciela Utasz13, z którym już tyle aut się ogarniało, że ciężko policzyć. On sobie powoli działa, a my doskakujemy po pracy i w każdej innej możliwej chwili.
Silnik był praktycznie gotowy tak więc nie było roboty poza ściągnięciem warstwy kurzu.
Do roboty była skrzynia, która po zalaniu przed zimą olejem delikatnie sobie przeciekała gdzies na zimmeringu przy przystawce - pierwsza robota dla Utasza.
Wszystko zostało ładnie rozebrane, przeczyszczone, uszczelnione i poskładane do kupy.
Następnie świeżutkie półośki na nówkach przegubach by SKF
Następnie były rozważania o układzie wydechowym. Decyzja padła na seryjny kolektor wydechowy tylko obandażowany, a reszta to jeszcze do przemyślenia.
O poważniejszych modyfikacjach układu wydechowego pomyślimy jak wszystko będzie grało i działało ale tak naprawdę w tym temacie możliwe, że się zadzieje jak w przyszłości będzie podnoszona moc. Teraz jest tak
Długo nie trzeba było czekać i silnik wylądował w komorze.
Pojawił się też temat elektryki czyli całej wiązki nadwozia. Jettę mamy z 88 roku tak więc trzeba było poszukać czegoś nowszego.
Szukałem na 3 forach, wymieniłem dziesiątki PW z użytkownikami, zjeździłem wszystkie auto złomy w promieniu 30 kilometrów, a wiązkę znalazłm dzisiaj przypadkowo 500 metrów od swojego domu
Plan na ten tydzień ogarnąc elektrykę i odpalić.
Jetta Syncro 2.9 VR6 by Unton84 & Mastercinek
mastercinek, Czyli juz niedlugo wyjedzie kolejny szatan na drogi
Dobra robota!
Dobra robota!
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 9#p5129059" onclick="window.open(this.href);return false;
Jetta Syncro 2.9 VR6 by Unton84 & Mastercinek
piękna ta bestia , widzę ,że w projekcie wytrwałeś,mnie czeka to samo.powodzenia w dalszych planach
Moje Vento VR6
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=437961" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=437961" onclick="window.open(this.href);return false;
Jetta Syncro 2.9 VR6 by Unton84 & Mastercinek
dobrze sie dzieje ;D
I <3 DIESEL POWER TDI =====
GTI TDI 20 Jahre był http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=454213 BYŁO.
Audi A4 B6 S line 1.9 TDI Quattro BYŁO.
Corrado 2.9 VR6 95" BYŁO.
Golf IV GTI TDI 25 Jahre 01" BYŁO.
Corrado TDI US 91".
S3 8P fl TDI CR
POLO 6Q GTI CUP Edition
GTI TDI 20 Jahre był http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=454213 BYŁO.
Audi A4 B6 S line 1.9 TDI Quattro BYŁO.
Corrado 2.9 VR6 95" BYŁO.
Golf IV GTI TDI 25 Jahre 01" BYŁO.
Corrado TDI US 91".
S3 8P fl TDI CR
POLO 6Q GTI CUP Edition
- Mastercinek
- VR6SyncroManiac
- Posty: 436
- Rejestracja: wt sty 29, 2008 08:42
- Lokalizacja: Sztum
Jetta Syncro 2.9 VR6 by Unton84 & Mastercinek
Thx panowie. Staramy się jak możemy.
Nasz wierny pomocnik Gucio na poważnie zabrał się za elektrykę
Wiązka silnika i skrzynka jest od golfa 3 VR6. Cała reszta jest świeżo wyciągnięta z golfa 2 diesla z 91 roku. Część elektryki musimy przerabiać biorąc wiązki z naszej jetty i podpinać się do wiązki golfa, np. podłączenie pompki tylnego mostu.
Dzisiaj Utasz ostro rozkminiał co i jak. Trzeba przyznać, że elektrykę w takiej skali robimy pierwszy raz i nie jest łatwo się nie pogubić.
Co innego wyciągnąć silnik z budy mk2 i włożyć VRa z wiązką...
Dzisiaj odświeżona i zamontowana kaseta lewarka zmiany biegów. Sprawdzone na sucho ale biegi wchodzą, sprzęgło działa
Nasz wierny pomocnik Gucio na poważnie zabrał się za elektrykę
Wiązka silnika i skrzynka jest od golfa 3 VR6. Cała reszta jest świeżo wyciągnięta z golfa 2 diesla z 91 roku. Część elektryki musimy przerabiać biorąc wiązki z naszej jetty i podpinać się do wiązki golfa, np. podłączenie pompki tylnego mostu.
Dzisiaj Utasz ostro rozkminiał co i jak. Trzeba przyznać, że elektrykę w takiej skali robimy pierwszy raz i nie jest łatwo się nie pogubić.
Co innego wyciągnąć silnik z budy mk2 i włożyć VRa z wiązką...
Dzisiaj odświeżona i zamontowana kaseta lewarka zmiany biegów. Sprawdzone na sucho ale biegi wchodzą, sprzęgło działa
Jetta Syncro 2.9 VR6 by Unton84 & Mastercinek
projekt gruby nie ma co ciekaw jestem jak to będzie jeździło
VW Golf mk2 pasja zobowiązuje
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 76 gości