[all vw] Alarm+szyber
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[all vw] Alarm+szyber
Trochę nie wiedziałem gdzie posta wcisnąć
Sprawa dotyczy mk3.
Czy mając alarm z kanałem dodatkowym, na którym impuls można ustawić do 15s mogę go użyć do domknięcia szybra, po wcześniejszym odcięciu go od drzwi, tak aby się nie domykał razem z nimi?
Jeśli przycisnę przycisk (w aucie) od zamykania szybra to on domknie go i mimo dalszego trzymania wyłącza się, czyli nie było by błędem aby podpiąć się pod ten przycisk właśnie (dając przekaźnik) i tak domykać szyber zdalnie.
Chodzi o to, że nie wiem jak to jest skonstruowane i nie che spalić silnika szybra, gdy np. będzie trochę uchylony, a impuls będzie dość długi.
Mam nadzieje, że za dużo nie zamotałem i idzie dojść o co mi chodzi.
Sprawa dość pilna także wielkie dzięki za wszystkie odpowiedzi. Auto mam porozbierane i dziś chce złożyć.
do takich tematów dopisuj [all vw] bo jak nie to wylądują w koszu )
Sprawa dotyczy mk3.
Czy mając alarm z kanałem dodatkowym, na którym impuls można ustawić do 15s mogę go użyć do domknięcia szybra, po wcześniejszym odcięciu go od drzwi, tak aby się nie domykał razem z nimi?
Jeśli przycisnę przycisk (w aucie) od zamykania szybra to on domknie go i mimo dalszego trzymania wyłącza się, czyli nie było by błędem aby podpiąć się pod ten przycisk właśnie (dając przekaźnik) i tak domykać szyber zdalnie.
Chodzi o to, że nie wiem jak to jest skonstruowane i nie che spalić silnika szybra, gdy np. będzie trochę uchylony, a impuls będzie dość długi.
Mam nadzieje, że za dużo nie zamotałem i idzie dojść o co mi chodzi.
Sprawa dość pilna także wielkie dzięki za wszystkie odpowiedzi. Auto mam porozbierane i dziś chce złożyć.
do takich tematów dopisuj [all vw] bo jak nie to wylądują w koszu )
Ostatnio zmieniony czw sie 24, 2006 09:29 przez azizi, łącznie zmieniany 1 raz.
Były w kolorze czarnym: Mk1 Cabrio 81', Mk1 Cabrio Sportline, Mk3 GL 1.8, MK3 GTI 2.0, Mk4 GTI ARL, Lupo SDI 1.7
Jest w kolorze czarnym Audi TT 1.8
Jest w kolorze czarnym Audi TT 1.8
jesli nie masz funkcji konfor w golfie (po kluczyku jak go trzymasz w zamku to sie wszystko zamyka) to dokup domykacz do szyb kosz ok 60zl dla 4szyb z tym ze beda sie domykac po kolei. W nim wbudowane jest cos takiego ze w momecie przeciazenia przestanie domykac np. jak dziecko ma reke wlozona i szyba sie zacznie domykac to jak poczuje opor to przestanie. minus takiego rozwiazania to to ze szyby ida parami lub pojedynczo. Montarz dziecinnie prosty.
mam komfort, może nie napisałem dokładnie o co mi chodzi, chcę aby szyber nie domykał się z szybami, ale oddzielnie, alarm umożliwia to, ale właśnie chodzi o przeciążenia, czy jeśli odetnę go od szyb, tak aby nie domykał się z nimi to będę mógł zastosować moje domykanie?
Nie wiem czy przy samym szybrze jest jakiś układ zapobiegający przeciążeniom czy może jeśli odetnę sterowanie nim od szyb to i odetnę właśnie to kontrolę przeciążeń,
Jednak uważam, że skoro ręcznie domykam go przyciskiem i trzymam dalej przycisk czyli tak jak by przekaźnik wpiął równolegle do niego, no i nic się nie dzieje to może ta metoda ma szanse powodzenia, co wy na to?
Nie wiem czy przy samym szybrze jest jakiś układ zapobiegający przeciążeniom czy może jeśli odetnę sterowanie nim od szyb to i odetnę właśnie to kontrolę przeciążeń,
Jednak uważam, że skoro ręcznie domykam go przyciskiem i trzymam dalej przycisk czyli tak jak by przekaźnik wpiął równolegle do niego, no i nic się nie dzieje to może ta metoda ma szanse powodzenia, co wy na to?
Były w kolorze czarnym: Mk1 Cabrio 81', Mk1 Cabrio Sportline, Mk3 GL 1.8, MK3 GTI 2.0, Mk4 GTI ARL, Lupo SDI 1.7
Jest w kolorze czarnym Audi TT 1.8
Jest w kolorze czarnym Audi TT 1.8
azizi pisze:Czy mając alarm z kanałem dodatkowym, na którym impuls można ustawić do 15s mogę go użyć do domknięcia szybra, po wcześniejszym odcięciu go od drzwi
raczej tak tylko trzeba sie wpiac w wlacznik od szyberdachuazizi pisze:ale właśnie chodzi o przeciążenia, czy jeśli odetnę go od szyb, tak aby nie domykał się z nimi to będę mógł zastosować moje domykanie
zostaje jeszcze sprawdzenie czy sterowanie z centralki i z wlacznika ma ten sam biegun jak tak to ok jak nie to bedzie trzeba wstawic maly przkaznik zeby zmienil plaryzacje do sterowania
powinno sie udac
też tak sądze, właśnie o to mi chodziło i tak to chce rozwiązać, ale warto się podpytać niż potem coś zjaraćraczej tak tylko trzeba sie wpiac w wlacznik od szyberdachu
zostaje jeszcze sprawdzenie czy sterowanie z centralki i z wlacznika ma ten sam biegun jak tak to ok jak nie to bedzie trzeba wstawic maly przkaznik zeby zmienil plaryzacje do sterowania
powinno sie udac
odetnę impuls domykający z kluczyka (bo tam podpinam domykanie szyb razem z centralnym) równolegle wepne mały przekaźnik pod przycisk zamyknia szybra i wysteruje go tym kanałem dodatkowy
skoro teraz mogę trzymać dowoli przycisk zamykania to i potem też nie powinno być z tym problemu w przypadku załączenia domykania przez przekaźnik
Były w kolorze czarnym: Mk1 Cabrio 81', Mk1 Cabrio Sportline, Mk3 GL 1.8, MK3 GTI 2.0, Mk4 GTI ARL, Lupo SDI 1.7
Jest w kolorze czarnym Audi TT 1.8
Jest w kolorze czarnym Audi TT 1.8
powinno byc ok ale dla pewnosci mozna sprawdzic na koniec amperomierzem czy jak juz zamknie szyberdach to czy wtedy sie rozlaczy uklad czy pobiera jeszcze wiekszy pradazizi pisze:skoro teraz mogę trzymać dowoli przycisk zamykania to i potem też nie powinno być z tym problemu w przypadku załączenia domykania przez przekaźnik
przy tym rozwiązaniu podpięcia się pod przycisk nie powinien pobierać, bo ja go ciągle naciskam tylko zdalnie
ale sprawdzić prąg na silniku zawsze można
ale sprawdzić prąg na silniku zawsze można
Były w kolorze czarnym: Mk1 Cabrio 81', Mk1 Cabrio Sportline, Mk3 GL 1.8, MK3 GTI 2.0, Mk4 GTI ARL, Lupo SDI 1.7
Jest w kolorze czarnym Audi TT 1.8
Jest w kolorze czarnym Audi TT 1.8
ok, wielkie dzięki, dziś mam zamiar wszystko już założyć, ale być może z szybrem się nie wyrobie, a i pogoda nie jest za ciekawa
[ Dodano: Pią Sie 25, 2006 10:40 ]
ps.
alarm założony ale szyber narazie odpuściłem z braku czasu,
mam jednak problem z moim rozwiązaniem, przypomniało mi się że szybra nie zamknie się przyciskiem jeśli kluczyk nie siedzi w stacyjce, więc odpada ono,
prawdopodobnie przetne przewód który podaje impuls zamykający (ten podczas zamukania z kluczyka) i w niego się wepne, nie wiem tylko czy to do końca dobre rozwiązanie, no ale narazie taki mam plan działania
[ Dodano: Pią Sie 25, 2006 10:40 ]
ps.
alarm założony ale szyber narazie odpuściłem z braku czasu,
mam jednak problem z moim rozwiązaniem, przypomniało mi się że szybra nie zamknie się przyciskiem jeśli kluczyk nie siedzi w stacyjce, więc odpada ono,
prawdopodobnie przetne przewód który podaje impuls zamykający (ten podczas zamukania z kluczyka) i w niego się wepne, nie wiem tylko czy to do końca dobre rozwiązanie, no ale narazie taki mam plan działania
Były w kolorze czarnym: Mk1 Cabrio 81', Mk1 Cabrio Sportline, Mk3 GL 1.8, MK3 GTI 2.0, Mk4 GTI ARL, Lupo SDI 1.7
Jest w kolorze czarnym Audi TT 1.8
Jest w kolorze czarnym Audi TT 1.8
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 142 gości