Wykres z hamowni ALH - ocena parametrów po modyfikacji.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Wykres z hamowni ALH - ocena parametrów po modyfikacji.
Widac odrazu ze nei zostala wykonana korekta pod nowy MAP sensor. W tune up rozmawialem z Robertem i mowil mi wlasnie ze jesli nie bedzie korekty w ECM to bedzie wlasnie cisnienie pokazywac jak w gorach. Kolega wlasnie ma w swoim sharanie wstawiony taki MAP sensor i wlasnie sie zastanawialismy po co w 115 konne j wersji taki MAP siedzi skoro programu ani innych gratów nie ma. Tylko auto jest w automacie i nie wiedzilismy czy to ma jakis wplyw ale mi si eosobiscie wydaje ze przez to mu jego suszarka ori odleciała.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Wykres z hamowni ALH - ocena parametrów po modyfikacji.
Wesol sądzisz ze niska moc może brać się z tego ze nowy map sensor nie został odpowiednio zaadaptowany? W sumie mieszkasz niedaleko mnie to mógł bym podjechać i sam zobaczył byś jak auto jeździ.
Dodam ze pow 130km/h auto staje sie bardzo słabe
Dodam ze pow 130km/h auto staje sie bardzo słabe
Wykres z hamowni ALH - ocena parametrów po modyfikacji.
mozemy kiedys tam sie spiknąć. Mam do porownania golfa ASZ seria i sharan na 160 KM. Sharan i tak to muł w porownaniu do golfa mimo ze mocy troszke wiecej jest.
Co do mocy to napewno nie jest to dobrze ze nei zostal on dograny odpowiednio. Powiem Ci ze na probe zakladalem tego mapa 3 barowego jak jeszcz emialem sharana w serii 115 konnego z mapem 2.5 barowym. Przy podmienionym mapie szedl gorzej i nawet moja zona to wczuła na jezdzie probnej. Wskazania przeplywki byly nieco podniesione wlansie w okolice 1100-1200 mg/R bo wynika to z tego ze zaniza info o cisnieniu powietrza do ECM. ECM podciaga cisnienie by bylo ile w mapie jest wymagane i w konsekfencji tego doladowanie coprawda jest wieksze o jakies 180 mBar z tego co wyliczalem ale dawka paliwa jest cieta przez przeplywke. To widac bylo w logach. Tu u ciebie jak grzebal i zmienial mape LEO to nei wiem co on tam dygnąl a czego nie dygnąl w tej mapie. Moze jest tak ze cos tamuje dawke paliwa. Nalezy pamietac ze mimo iz w mapie jest zapisane ze po cisnienu doladowania mapa ma sugerowana dawke paliwa wysoką czy po wcisnieciu pedalu gazu tez wsoka to jak po przeplywce bedzie obcinana( zanizana) to ECM niestety bedzi emusial ulegnąć na koszt przpelywki i zdlawi podlanie ropy.
Co do mocy to napewno nie jest to dobrze ze nei zostal on dograny odpowiednio. Powiem Ci ze na probe zakladalem tego mapa 3 barowego jak jeszcz emialem sharana w serii 115 konnego z mapem 2.5 barowym. Przy podmienionym mapie szedl gorzej i nawet moja zona to wczuła na jezdzie probnej. Wskazania przeplywki byly nieco podniesione wlansie w okolice 1100-1200 mg/R bo wynika to z tego ze zaniza info o cisnieniu powietrza do ECM. ECM podciaga cisnienie by bylo ile w mapie jest wymagane i w konsekfencji tego doladowanie coprawda jest wieksze o jakies 180 mBar z tego co wyliczalem ale dawka paliwa jest cieta przez przeplywke. To widac bylo w logach. Tu u ciebie jak grzebal i zmienial mape LEO to nei wiem co on tam dygnąl a czego nie dygnąl w tej mapie. Moze jest tak ze cos tamuje dawke paliwa. Nalezy pamietac ze mimo iz w mapie jest zapisane ze po cisnienu doladowania mapa ma sugerowana dawke paliwa wysoką czy po wcisnieciu pedalu gazu tez wsoka to jak po przeplywce bedzie obcinana( zanizana) to ECM niestety bedzi emusial ulegnąć na koszt przpelywki i zdlawi podlanie ropy.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Wykres z hamowni ALH - ocena parametrów po modyfikacji.
wesol Twoja diagnoza może być bardzo trafna. Dodam ze Leo zrobil AUDI a4 AFN moje wtryski 216 turbo AWX przed programem mial 126KM po programie prawie 160KM i jak mierzyliśmy się to do 100km/h bylem z przodu ale powyżej tej prędkości dostawalem baty i to mocno.
Oto logi dynamiczne 1,4
Log (0 - 001,004,001,004)
Oto logi dynamiczne 1,4
Log (0 - 001,004,001,004)
Re: Wykres z hamowni ALH - ocena parametrów po modyfikacji.
wesol przy większym ciśnieniu wskazania przepływomierza będą zawsze wyższe, a ogranicznik dymienia jest tak napisany, że wraz ze wzrostem wskazań przepływomierza zezwala na wlanie większej ilości paliwa (logiczne - więcej powietrza = można spalić więcej paliwa). Ty twierdzisz, że im więcej powietrza, tym można wlać i spalić mniej paliwa Nie wiem skąd taka teoria...wesol pisze:ECM podciaga cisnienie by bylo ile w mapie jest wymagane i w konsekfencji tego doladowanie coprawda jest wieksze o jakies 180 mBar z tego co wyliczalem ale dawka paliwa jest cieta przez przeplywke. To widac bylo w logach. Tu u ciebie jak grzebal i zmienial mape LEO to nei wiem co on tam dygnąl a czego nie dygnąl w tej mapie. Moze jest tak ze cos tamuje dawke paliwa. Nalezy pamietac ze mimo iz w mapie jest zapisane ze po cisnienu doladowania mapa ma sugerowana dawke paliwa wysoką czy po wcisnieciu pedalu gazu tez wsoka to jak po przeplywce bedzie obcinana( zanizana) to ECM niestety bedzi emusial ulegnąć na koszt przpelywki i zdlawi podlanie ropy.
Poza tym w seryjnym ALH nie jest aktywny ogranicznik po ciśnieniu doładowania, lecz po przepływomierzu.
Odnośnie auta - po logach widać, że nic nie tamuje dawki. Paliwo leje się na full od ~2800obr. Pompa jest winna problemu z mocą.
Podnieś ciśnienie wewnętrzne bo nawet nie wyrabia z kątem, ale tak czy siak musisz szukać innej pewnej sekcji.
Wykres z hamowni ALH - ocena parametrów po modyfikacji.
ja tka nei twierdze ze tak jest w tym tu konkretnym przypadku. Oglnie patrac na tdi np PD'ka masz wlasnie tak ze ograniczenia po pedale czy MAP daja maxa to zazwyczaj przpelywki ogranicza. Tu kolega owszem ma podane na maxa jak iwdac w logach 1 mg na sów. Opisywalem fakt jaki zaistnial umnie po podmianie na chwile MAP sensora z 2.5 na 3 barowego. Wydawac sie moglo ze wiecej powietrza dostaje to powino mu przybyc choć z 5 koni a tu zrobil sie lekki muł ( mowa o moim aucie).
U kolegi nie przecze ze winna moze byc pompa bo jak na rozpylacze 230 to powinna byc juz z miejsca 11 wstawiona.Ale chyba nie powiesz ze MAP jest dobrze skalibrowany co nie??
U kolegi nie przecze ze winna moze byc pompa bo jak na rozpylacze 230 to powinna byc juz z miejsca 11 wstawiona.Ale chyba nie powiesz ze MAP jest dobrze skalibrowany co nie??
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Re: Wykres z hamowni ALH - ocena parametrów po modyfikacji.
Wesol mam pompe 11 tylko na seryjnej faliwesol pisze: U kolegi nie przecze ze winna moze byc pompa bo jak na rozpylacze 230 to powinna byc juz z miejsca 11 wstawiona
Re: Wykres z hamowni ALH - ocena parametrów po modyfikacji.
Zacytuję mój post z poprzedniej stronywesol pisze:Ale chyba nie powiesz ze MAP jest dobrze skalibrowany co nie??
Dodam od siebie, że ten kto tym autem się zajmuje mało profesjonalnie ogarnia temat, bo do kalibracji mapa zmienia się "aż" 4 wartości ..Szatannnn wrzucałeś 3barowy sensor ? Jeżeli tak to nie masz go skalibrowanego
Re: Wykres z hamowni ALH - ocena parametrów po modyfikacji.
Osoba która zajmuje się tym autem zna się bardzo dobrze na tym co robi. Jeżeli chodzi o MAP sensor to źle się zrozumieliśmy i niebawem jadę na korektę. Turbo łapie najpierw ok 32 PSI to jest wartość powyżej 2 Bary następnie utrzymuje t=wartości na poziomie 28-26PSI czyli ok 1.9-1,7baraDaron7 pisze: Dodam od siebie, że ten kto tym autem się zajmuje mało profesjonalnie ogarnia temat, bo do kalibracji mapa zmienia się "aż" 4 wartości ..
Re: Wykres z hamowni ALH - ocena parametrów po modyfikacji.
Taaaak, bardzo dobrze dla ARL-a utrzymywanie ciśnienia na poziomie 2 barów Bezawaryjności życzęSzatannnn pisze:Osoba która zajmuje się tym autem zna się bardzo dobrze na tym co robi. Jeżeli chodzi o MAP sensor to źle się zrozumieliśmy i niebawem jadę na korektę. Turbo łapie najpierw ok 32 PSI to jest wartość powyżej 2 Bary następnie utrzymuje t=wartości na poziomie 28-26PSI czyli ok 1.9-1,7bara
BTW - skoro wspomniana osoba zna się tak b.dobrze to po co było zakładać temat? Przecież tuner sam powinien powiedzieć co jest nie tak, w końcu to profesjonalista
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 523
- Rejestracja: ndz mar 08, 2009 01:27
- Lokalizacja: Oborniki Śląśkie
Re: Wykres z hamowni ALH - ocena parametrów po modyfikacji.
Pytasz ludzi otrzymujesz odpowiedz i jeszcze źle. Sam miałem ARL i wiem że takie ciśnienie jest zabójcze dla sprężarki. O ile oryginalna sprężarka ładowała koło 1,8 bara w overboscie do 2.0-2.1 jakoś to chodziło choć było słychać jak turbo aż wyje. Po eksperymentach z programami turbo odleciało na jeszcze mocniejszej dawce. Następne było regenerowane jeździło dobrze ale jak poszło w nie doładowanie na dużej dawce to nawet nie wyło tylko odleciało postanowiłem przestać bawić się w turbo z ARL ponieważ o ile dół jest dobry to w góra niestety mnie nie zadowala.
Wykres z hamowni ALH - ocena parametrów po modyfikacji.
Zgredd to ze turbo dostaje w tyłek to wiedzą chyba wszyscy. I nie jest mi źle bo otrzymuje pomocne odpowiedzi ale jak ktoś zaczyna pierd.... nie na temat i nie czyta ze zrozumieniem to odpowiadam adekwatnie do zamieszczonego postu.
Turbo nie dostaje w d... od dawki ale od zadanego ciśnienia przez program ! oraz od wysokiej temperatury.zgredd pisze: Po eksperymentach z programami turbo odleciało na jeszcze mocniejszej dawce.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 523
- Rejestracja: ndz mar 08, 2009 01:27
- Lokalizacja: Oborniki Śląśkie
Re: Wykres z hamowni ALH - ocena parametrów po modyfikacji.
A wysoka temperatura z doładowanie się nie bierze napisałem tylko co się u mnie działo na ARL. Twój sprzęt twoja kasa, wyraziłem tylko opinie i jakieś małe doświadczenie w tej kwestii.
Wykres z hamowni ALH - ocena parametrów po modyfikacji.
wysoka temp z podlania jest. Zwlaszcza egt bedzie rosnac jak mu podlejesz a nie podpompujesz za duzo powietrza.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości