łohoo mi przy nieszczelności na gumce od serwa chodził jakby na 5 garów, zamulał na jałowych... Przy deptaniu w miare spokodawid018 pisze:no to fakt.pracuje znacznie lepiej niż jak uszczelnie podciśnienie,nie zalewa się na zimnym,nie gaśnie na ciepłym itp
vr6 w mk2 ????
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
vr6 w mk2 ????
vr6 w mk2 ????
Koledzy dzisiaj mój vr w mk2 konkretnie mnie zdziwił i teraz mam problem, mianowicie robiłem porządki w komorze silnika i później na odpalonym silniku od tak po prostu zdjąłem przewód WN z 6 wyjścia z modułu a tutaj zonk bo silnik chodzi tak samo jak przed zdjęciem Więc idąc dalej tym tropem, wykręciłem świecę i zobaczyłem, że nie ma iskry na 6 cylu zmieniałem świece na inną, tak samo z kablem i nadal nie ma iskry. Nawet przejechałem się bez przewodu WN do 6 cyla i jeździ tak samo jak od pierwszego odpalenia po swapie, czyli od kilku miesięcy jeździłem na 5 cylindrach, objeżdżałem wiele aut itp i byłem zadowolony z osiągów a to wszystko bez iskry na 6 cylku . Więc mam pytanie czy poza modułem coś innego mogło się "wysypać" ? Tak jak pisałem wcześniej świeca, i przewód zmieniałem i nadal brak iskry. Strach się bać co to będzie gdy na wszystkie będzie chodził. Sam do siebie się śmiałem, że przez tyle czasu nie zauważyłem iż nie ma iskry na jednym garze
Re: vr6 w mk2 ????
panowie taki wybierak bedzie pasowac? http://allegro.pl/wybierak-lewarek-octa ... 77888.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=359312
MOJ GOLFIK
MOJ GOLFIK
vr6 w mk2 ????
Tak a;e gorzej z zamocowaniem w tunelu. lepszy z b3 passka
Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
vr6 w mk2 ????
mam od paska b3 dziku wiec takie zamontuje
edit: czy piasty , zaciski, (przód)od passata b3 podejda pod sanki od mk3 i wachacze golf 2, polosie od 1.8 golf mk2
albo ktos ma inne rozwiazanie?
edit: czy piasty , zaciski, (przód)od passata b3 podejda pod sanki od mk3 i wachacze golf 2, polosie od 1.8 golf mk2
albo ktos ma inne rozwiazanie?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=359312
MOJ GOLFIK
MOJ GOLFIK
vr6 w mk2 ????
silnik nie ma iskry dlaczego? plus i masa dochodzą do cewki ten trzeci środkowy nie wiem co tam powinno być
który to pin 6?
do pompy podłączyłem tylko plus i chodzi na krótko więc masa dochodzi do pompy ale np. wskaźnik paliwa też się nie podnosi
który to pin 6?
do pompy podłączyłem tylko plus i chodzi na krótko więc masa dochodzi do pompy ale np. wskaźnik paliwa też się nie podnosi
Forum golf>>> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=386162" onclick="window.open(this.href);return false;
Jetta Club>>> http://www.jettaclub.pl/viewtopic.php?f=5&t=2236" onclick="window.open(this.href);return false;
Jetta Club>>> http://www.jettaclub.pl/viewtopic.php?f=5&t=2236" onclick="window.open(this.href);return false;
- dawid018
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4630
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
- Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
- Kontakt:
vr6 w mk2 ????
ja zdjąłem jeden wężyk z wyjścia dodatkowego na wężu od serwa do kolektora i w koncu skończyły sie problemy z gasnącym ciepłym silnikiem i bardzo nie równą pracą na zimnym.nie wiem czym to jest spowodowane.ogólnie teraz chodzi tak jak vr powinien chodzić.a czy przepustnica w fabrycznym położeniu jest nieco uchylona czy całkowicie zamknięta??bo możliwe ze przy rozwiercaniu przepustnicy wykrecilem trochę śróbkę od ogranicznika przepustnicyS. pisze: mi przy nieszczelności na gumce od serwa chodził jakby na 5 garów, zamulał na jałowych...
obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
Re: vr6 w mk2 ????
chyba się nie zrozumieliśmy,to było przy pierwszym odpaleniu,a nie że za każdym razem stykam kabelek,za drugim razem już chodziła normalnie bez podawania dodatkowego plusaS. pisze:Czyli taki troszke drut, kabelek stykać przy odpalaniu Lepiej poszukać przyczyny dlaczego nie działa to tak jak przewidziała fabryka. Czyli impuls masowy z ECU na przekaźnik pompy.
mk2 vr6 robi się ;-)
Re: vr6 w mk2 ????
ale masz wpiętą wtyczkę w gniazdo pompy i wskaźnik nie działa?przy cewce jeszcze dodatkowy przewód masowy jest do przykręcenia do karocy.
Nie masz tam immo czasem?
mk2 vr6 robi się ;-)
Re: vr6 w mk2 ????
david81 pisze:ale masz wpiętą wtyczkę w gniazdo pompy i wskaźnik nie działa?przy cewce jeszcze dodatkowy przewód masowy jest do przykręcenia do karocy.
Nie masz tam immo czasem?
immo nie ma
wtyczka wpięta
masę dałem na cewkę
Forum golf>>> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=386162" onclick="window.open(this.href);return false;
Jetta Club>>> http://www.jettaclub.pl/viewtopic.php?f=5&t=2236" onclick="window.open(this.href);return false;
Jetta Club>>> http://www.jettaclub.pl/viewtopic.php?f=5&t=2236" onclick="window.open(this.href);return false;
vr6 w mk2 ????
Maygo99, Czujnik położenia wału sprawdzałeś?? To że podałeś plus na pompe paliwa i ona chodzi to normalne, ale podaj na pin 6 wtyki kompa mase.
Pin 6 to szósty od lewej w górnym rzędzie, licząc oczywiście jako pierwszy ten większy pin Z resztą piny są ponumerowane
Pin 6 to szósty od lewej w górnym rzędzie, licząc oczywiście jako pierwszy ten większy pin Z resztą piny są ponumerowane
- klintonMK2
- Gadatliwa bestia
- Posty: 747
- Rejestracja: czw lip 15, 2010 14:17
- Lokalizacja: Ząbkowice Śl.
Re: vr6 w mk2 ????
przepustnica jest fabrycznie minimalnie uchylona i to może być Twój problem. ostatnio się tym bawiłem, chciałem ją "domknąć" regulacją i aż się zacinała, jak była w pozycji 100% zamkniętej. zaślep sobie z powrotem to podciśnienie i pokręć śrubką na zapalonym silniku aż się uchyli i będzie dobrzedawid018 pisze:ja zdjąłem jeden wężyk z wyjścia dodatkowego na wężu od serwa do kolektora i w koncu skończyły sie problemy z gasnącym ciepłym silnikiem i bardzo nie równą pracą na zimnym.nie wiem czym to jest spowodowane.ogólnie teraz chodzi tak jak vr powinien chodzić.a czy przepustnica w fabrycznym położeniu jest nieco uchylona czy całkowicie zamknięta??bo możliwe ze przy rozwiercaniu przepustnicy wykrecilem trochę śróbkę od ogranicznika przepustnicyS. pisze: mi przy nieszczelności na gumce od serwa chodził jakby na 5 garów, zamulał na jałowych...
vr6 w mk2 ????
Niestety albo stety wszystkie masy i zasilania dochodzą do ecu
Dając masę na pin 6 załącza się pompa
A czujnik położenia wału... no cóż nie tarzałem się dzisiaj pod autem żeby sprawdzić co i jak ale moje pytanie czy metalowa obudowa czujnika powinna mieć przejście masy między blokiem silnika?
Dając masę na pin 6 załącza się pompa
A czujnik położenia wału... no cóż nie tarzałem się dzisiaj pod autem żeby sprawdzić co i jak ale moje pytanie czy metalowa obudowa czujnika powinna mieć przejście masy między blokiem silnika?
Forum golf>>> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=386162" onclick="window.open(this.href);return false;
Jetta Club>>> http://www.jettaclub.pl/viewtopic.php?f=5&t=2236" onclick="window.open(this.href);return false;
Jetta Club>>> http://www.jettaclub.pl/viewtopic.php?f=5&t=2236" onclick="window.open(this.href);return false;
vr6 w mk2 ????
Nie trzeba sie tarzać pod autem, wystarczy na wtyczce zmierzyć piny, skrajne A czy powinna być masa? cholera wie;) Ale widziałem też czujniki całe plastikowe, więc niekoniecznie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości