MTS TECHNIK zbyt nisko
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
MTS TECHNIK zbyt nisko
Cześć. Mam taki problem, że "zaliczam" w mojej miejscowości wszystkie progi zwalniające, a na trasie Lidzbark-Działdowo zawadzam o asfalt (ahhh te garby).
1.Są jakieś sposoby aby ciut podnieść przednie zawieszenie???
2. Czy to normalne, że zwoje w sportowym zawieszeniu za praktycznie ściśnięte na maxa??? (jakby ktoś chciał to zobaczyć mogę wstawić zdjęcie)
1.Są jakieś sposoby aby ciut podnieść przednie zawieszenie???
2. Czy to normalne, że zwoje w sportowym zawieszeniu za praktycznie ściśnięte na maxa??? (jakby ktoś chciał to zobaczyć mogę wstawić zdjęcie)
- ziomalzx
- Ma gadane
- Posty: 169
- Rejestracja: śr cze 27, 2012 21:55
- Lokalizacja: Frankfurt Oder DE\Rzepin PL
- Auto: Touran
- Silnik: BMN
MTS TECHNIK zbyt nisko
1 gumy ale nie polecam. może spróbuj dać dłuższe odboje, dzięki czemu będzie stabilniejszy
2 tak, to normalne
2 tak, to normalne
było BMW e36 1.8pb 115ps
był GOLF mk4 VP asv 1.9tdi 110 -> 145ps
był PASSAT B6 highline 2.0tdi PD 8v BMP 140ps
było BMW 745i E65 4.4pb 333ps
był SEAT altea XL 2.0tdi PD 8v BMM 140ps
Jest TOURAN highline 2.0tdi PD 16v BMN 170ps
był GOLF mk4 VP asv 1.9tdi 110 -> 145ps
był PASSAT B6 highline 2.0tdi PD 8v BMP 140ps
było BMW 745i E65 4.4pb 333ps
był SEAT altea XL 2.0tdi PD 8v BMM 140ps
Jest TOURAN highline 2.0tdi PD 16v BMN 170ps
MTS TECHNIK zbyt nisko
Jasne - i niech jeździ na odbojachziomalzx pisze:dać dłuższe odboje
AliGi, wymienić poduszki i łożyska na kolumnach (jeżeli tego dawno nie robiłeś) - w porównaniu do starych zużytych można liczyć spokojnie na centymetr
MTS TECHNIK zbyt nisko
zmienic sprezyny na wyzsze
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
MTS TECHNIK zbyt nisko
witam.
mam zawieszenie sportowwe -40/-40 sprezyny i amory no i jest troche za twardo.
mam pytanie czy jak zamienie sportowe amory na seryjne to bedzie mniej twardo???
mam zawieszenie sportowwe -40/-40 sprezyny i amory no i jest troche za twardo.
mam pytanie czy jak zamienie sportowe amory na seryjne to bedzie mniej twardo???
coVer
MTS TECHNIK zbyt nisko
bedzie bez sensu
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
MTS TECHNIK zbyt nisko
cover88, a co to ma wspólnego z tematem?
Zrobi się bardziej miękko, ale zdecydowanie gorzej będzie się jeździło przez ping ponga który wyjdzie.
Zrobi się bardziej miękko, ale zdecydowanie gorzej będzie się jeździło przez ping ponga który wyjdzie.
MTS TECHNIK zbyt nisko
AHA OK.
jednego nie rozumiem. zakladajac komplet amortyzatorow i sprezyn -40 tył mi bardziej osiadl niz przod. i teraz bardzo kiepsko to wyglada. dodam ze nie mam nic ciezkiego w bagazniku. I wszystkie odboje sa dobrze zalozone bo amortyzator pracuje tylko ten tył bardziej osiadl niz przod. co z tym zrobic ? moze takie gumy podwyzszajace ? co o nich sądzicie?
jednego nie rozumiem. zakladajac komplet amortyzatorow i sprezyn -40 tył mi bardziej osiadl niz przod. i teraz bardzo kiepsko to wyglada. dodam ze nie mam nic ciezkiego w bagazniku. I wszystkie odboje sa dobrze zalozone bo amortyzator pracuje tylko ten tył bardziej osiadl niz przod. co z tym zrobic ? moze takie gumy podwyzszajace ? co o nich sądzicie?
coVer
MTS TECHNIK zbyt nisko
najprawdopdobniej sprężyny od benzyny. Albo przyciąć pół zwoja z przodu (o ile konstrukcja springa na to pozwala - nie wiem jak jest w mk2) albo zmienić parę sprężyn (albo przód na niższe, albo tył na wyższe)
MTS TECHNIK zbyt nisko
Masz cały kit sportowy? Zobacz czy masz regulację z tyłu na talerzykach. Wtedy można podnieść o 5mm-10mm i będzie ok.cover88 pisze:zakladajac komplet amortyzatorow i sprezyn -40 tył mi bardziej osiadl niz przod
Gran Turismo Iniezione
MTS TECHNIK zbyt nisko
jest regulacja. talerzyk opiera sie na takim pierscieniu i widac tez inne miejsca na ten pierscien wyzej i nizej.
tylko boje sie ze jak sciagne ten pierscien to juz go nie zaloze, ze sie zdeformuje przy sciagani
tylko boje sie ze jak sciagne ten pierscien to juz go nie zaloze, ze sie zdeformuje przy sciagani
coVer
MTS TECHNIK zbyt nisko
wrescie dobrałem sie do tylnych amortyzatorów. podniosłem talerzyk na max do góry, widac roznice ze sie podniosł tył, ale dalej przód jest wyżej. nie kumam o co chodzi.
coVer
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 22 gości