Problem z Trubinka w MKII GTD cos nie tak0 Turbina Umarła ?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z Trubinka w MKII GTD cos nie tak0 Turbina Umarła ?
Witam mam Golfowca II - 1.6 GTD
Ale cos nie ma mocy jak sie okazuje turbinka albo nie działa jak nalezy albo zapomniała działac. Mam Samochód od niedawna bardzo sie na tych rzeczach nie znam jeszcze ale jak dam mu po garach to nie czuc tog ze sie zapodaje jakas turbinka pzoatym jak dodaje gazu i scisne tego weza do turbinki co leci to nei czuc ze cos tam leci wogóle ;/ Czy to znak ze trzeba wymeinic Trubinke ? ile takowa kosztuje Mówie o uzywanej na nowa nei mam kasy. a Moze jest cos co sie wypieło czy cos i dlateog nie działa turbina ? jak myslicie Pomóżcie. Jak nie to odkładam na trubinke. Dzieki za pomoc
Ale cos nie ma mocy jak sie okazuje turbinka albo nie działa jak nalezy albo zapomniała działac. Mam Samochód od niedawna bardzo sie na tych rzeczach nie znam jeszcze ale jak dam mu po garach to nie czuc tog ze sie zapodaje jakas turbinka pzoatym jak dodaje gazu i scisne tego weza do turbinki co leci to nei czuc ze cos tam leci wogóle ;/ Czy to znak ze trzeba wymeinic Trubinke ? ile takowa kosztuje Mówie o uzywanej na nowa nei mam kasy. a Moze jest cos co sie wypieło czy cos i dlateog nie działa turbina ? jak myslicie Pomóżcie. Jak nie to odkładam na trubinke. Dzieki za pomoc
A nie slychac turbiny?
U mnie np jak sie jedzie (bez wlaczonego radia) to okolo 2200 obrotow juz zaczyna byc slychac ze turbinka sobie lekko swiszczy...jezeli tego nie ma to faktycznie cos jest nie tak...a jezeli twierdzisz tak bo nie ma kopa to kwestia jak wysoko go kreciles bo np u mnie prawdziwego kopa czuje sie dopiero kolo 2800...
U mnie np jak sie jedzie (bez wlaczonego radia) to okolo 2200 obrotow juz zaczyna byc slychac ze turbinka sobie lekko swiszczy...jezeli tego nie ma to faktycznie cos jest nie tak...a jezeli twierdzisz tak bo nie ma kopa to kwestia jak wysoko go kreciles bo np u mnie prawdziwego kopa czuje sie dopiero kolo 2800...
dokladnie mam podobnie jak tydukem pisze:A nie slychac turbiny?
U mnie np jak sie jedzie (bez wlaczonego radia) to okolo 2200 obrotow juz zaczyna byc slychac ze turbinka sobie lekko swiszczy...jezeli tego nie ma to faktycznie cos jest nie tak...a jezeli twierdzisz tak bo nie ma kopa to kwestia jak wysoko go kreciles bo np u mnie prawdziwego kopa czuje sie dopiero kolo 2800...
Kolego sprawdzic turbo mozna w ten sposob:
-wlacz silnik
-otworz maske
-dodaj gazu przy pompie tak aby bylo mniej wiecej 2200obr/min
-utrzymaj te obroty przez chwile
-silnik powinien sam wejsc na obroty bez dodawania gazu
-turbo powinno sie rozkrecic do wyzszych obrotow bez dodawania gazu
-jezeli tak jest jak pisze to turbo jest dobre
-jeszcze jedno jaki masz nr silnika chodzi mi o typ 1V.MF,RA,SB???
Używana turbina garrett z muszlą G19 wg. oznaczeń firmy kosztuje 500zł. Regeneracja 800zł na oryginalnych częściach, a nie zamiennikach tureckich. A jak wąż nie puchnie przy dodawaniu gazu to turbina jest zatarta i już. Może być wirnik przegrzany, stopione łożyska, zasyfione kanały olejowe w turbinie, połamane łopatki. Radze wymienić turbine.
- dr Richie
- Ma gadane
- Posty: 202
- Rejestracja: wt sty 04, 2005 00:31
- Lokalizacja: Poznań, a od 4 lat Wągrowiec ;(
- Kontakt:
zmierz ciśnienie doładowania a jak będzie nie ten teges, to zwal turbinę i zobacz czy WestaGate się nie rozleciał (spotkałem się z czymś takim). Jak się WestGate rozsypie, to "cała para w gwizdek" i doopa blada. Zdejmiesz-zobaczysz. Co do regeneracji, to np w Poznaniu, coś nie mają do tego podejścia-WSZYSCY, nie wiem jak w innych miastach. W Poznaniu jak już zrobią, że turbina daje ciśnienie jak należy, to po jakimś niedługim czasie zaczyna dawać olej, lub odwrotnie...więc jak tak czy siak kicha.
Poniuchaj tu i tam. Ciśnienie turbiny mierzy się pod obciązeniem (w czasie jazdy)
Poniuchaj tu i tam. Ciśnienie turbiny mierzy się pod obciązeniem (w czasie jazdy)
był MK2 1.8 RP '89
jest MK3 1.8 ABS '92
here we go again...
(a tak na co dzień to Octavia II kombi 1.9 TDI 105PS)
jest MK3 1.8 ABS '92
here we go again...
(a tak na co dzień to Octavia II kombi 1.9 TDI 105PS)
- dr Richie
- Ma gadane
- Posty: 202
- Rejestracja: wt sty 04, 2005 00:31
- Lokalizacja: Poznań, a od 4 lat Wągrowiec ;(
- Kontakt:
zmierz ciśnienie doładowania a jak będzie nie ten teges, to zwal turbinę i zobacz czy WestaGate się nie rozleciał (spotkałem się z czymś takim). Jak się WestGate rozsypie, to "cała para w gwizdek" i doopa blada. Zdejmiesz-zobaczysz. Co do regeneracji, to np w Poznaniu, coś nie mają do tego podejścia-WSZYSCY, nie wiem jak w innych miastach. W Poznaniu jak już zrobią, że turbina daje ciśnienie jak należy, to po jakimś niedługim czasie zaczyna dawać olej, lub odwrotnie...więc jak tak czy siak kicha.
Poniuchaj tu i tam. Ciśnienie turbiny mierzy się pod obciązeniem (w czasie jazdy)
Poniuchaj tu i tam. Ciśnienie turbiny mierzy się pod obciązeniem (w czasie jazdy)
był MK2 1.8 RP '89
jest MK3 1.8 ABS '92
here we go again...
(a tak na co dzień to Octavia II kombi 1.9 TDI 105PS)
jest MK3 1.8 ABS '92
here we go again...
(a tak na co dzień to Octavia II kombi 1.9 TDI 105PS)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 242 gości