Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Antonioo
VW Baron
VW Baron
Posty: 3138
Rejestracja: ndz lis 29, 2009 20:05
Lokalizacja: (VWLKP)

Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...

Post autor: Antonioo » wt cze 11, 2013 16:41

trzeci5, dobra dobra dzieki nie robimy tutaj OT bo na nas nakrzyczą :D hehe posprawdzam to no dzieje mi sie coś z kompem silnika i pierw te rzeczy porobie. Dzieki jeszcze raz :pub:
aa jeszcze zauważyłem że to sie dzieje gdy jest ciepło :/ przecież nie powinien puchnać bo go tak nie pałuje a pozatym jest FMIC na środku to o co chodzi? po zmianie biegu taki chwilowy zamuł jest i później pompa już tzn tak powoli sie rozpędza jak patrze na zegar. A gdy jest zimno to wszystko ładnie jest.


KoJ@K, jeszcze nic nie robiłem bo to teraz jakoś zauważyłem


MK IV 4Motion

Turbo żyje turbo pije..

Awatar użytkownika
Antonioo
VW Baron
VW Baron
Posty: 3138
Rejestracja: ndz lis 29, 2009 20:05
Lokalizacja: (VWLKP)

Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...

Post autor: Antonioo » śr cze 12, 2013 16:39

Ktoś podpowie co zrobić ? napisze tutaj bo tu jest temat o FMIC itp. Że w ciepłe dni auto sie zamula tak jak pisałem wyżej po zmianie biegu nie idzie na pełną moc tylko powolii zaczyna turbo pompać i oczuwać moc. W zimne dni to na każdym biegu od początku jest moc. Jest to coś związane z małym wydłużeniem dolotu? coś takiego?


MK IV 4Motion

Turbo żyje turbo pije..

arwam

Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...

Post autor: arwam » śr cze 12, 2013 17:00

jeśli masz seryjny IC to najpierw zmień na coś większego, jak będziesz miał wydajny IC to jak masz boost to masz moc. natomist nie będzie ise gotował jak te małe "podgrzewacze"



Awatar użytkownika
KoJ@K
...
...
Posty: 5923
Rejestracja: pt maja 28, 2010 08:45
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...

Post autor: KoJ@K » śr cze 12, 2013 17:01

To jest chyba ten tzw. lag o ile sie nie myle. :-k - mam to u siebie, tyle, ze na serii ICku i zastanawia mnie czego to jest powodem!? :chytry:


Obrazek

p14c3k
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: ndz paź 14, 2012 14:44
Lokalizacja: SCI
Kontakt:

Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...

Post autor: p14c3k » śr cze 12, 2013 18:15

Antonioo, wybacz ale dlaczego nie podlaczysz vaga i nie wrzucisz logow, tylko dalej ciagniesz ten OT ;) tak naprawde byloby o wiele prosciej,,



Awatar użytkownika
Antonioo
VW Baron
VW Baron
Posty: 3138
Rejestracja: ndz lis 29, 2009 20:05
Lokalizacja: (VWLKP)

Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...

Post autor: Antonioo » śr cze 12, 2013 22:30

p14c3k, wybacz nie mam narazie jak podłaczyć vaga :/
arwam, seryjnego nie mam, mam FMIC dlatego tutaj to pisze o co chodzi.


MK IV 4Motion

Turbo żyje turbo pije..

p14c3k
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: ndz paź 14, 2012 14:44
Lokalizacja: SCI
Kontakt:

Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...

Post autor: p14c3k » czw cze 13, 2013 10:05

Antonioo, wydluzenie dolotu nie powinno miec az takiego wplywu, wiadomo lag bedzie ale mysle ze nie az tak bardzo odczuwalny jak ty opisujesz, bez logow to wg. wrozenie z fusow, wiec wydaje mi sie ze zamiast tej zgadywanki warto by podjechac do kogos (moze z forum) kto ma vaga lub zainwestowac w jakiegos nawet chinola te pare zl a na przylosc tez na pewno sie przyda.

Nie jestem sam ekspertem ale po swpoich doswiadczeniach widze ze to lasnie dzieki VAGowi sam usunelem kilka ustere, ktore u mechanika pewnie skoczyly by sie nieprzebnymi wymianami czesci.. zreszta widze tez po znajomych jak sie bujaja ze swoimi furami po lokalnych warsztatach, 'renomowanych', mechanikach, a mimo to ich samochody dalej nie jezdza jak maja jezdzic i wpadaja w tryb serwisowy lub lapia ciagle notlaufy,,

tak wiec moim skromnym zdaniem, podejrzewam ze gdybys zrbil logi, wrzucil je tu do oceny, w ktotkim czasei mialbys odpowiedz, i wiedzial gdzie szukac przyczyny,,



Awatar użytkownika
Antonioo
VW Baron
VW Baron
Posty: 3138
Rejestracja: ndz lis 29, 2009 20:05
Lokalizacja: (VWLKP)

Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...

Post autor: Antonioo » czw cze 20, 2013 20:47

Nowy soft wgrany i jest już lepiej :) auto deptane przy 32 stopniach i FMIC spisuje sie mimo ze ma 140 wysokości ale jest na całości odkryty i zderzak nie zasłania go i spisuje sie dobrze, dobrze chłodzi powietrze wlot gorący wylot już chłodny :)


MK IV 4Motion

Turbo żyje turbo pije..

Awatar użytkownika
KoJ@K
...
...
Posty: 5923
Rejestracja: pt maja 28, 2010 08:45
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...

Post autor: KoJ@K » czw cze 20, 2013 21:39

Antonioo, a jak tam ten Twój lag, ogarnięty ?


Obrazek

Awatar użytkownika
jakubek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 780
Rejestracja: czw maja 12, 2005 22:06
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...

Post autor: jakubek » pt cze 21, 2013 00:43

U mnie po zamontowaniu FMIC spadło doładowanie o jakieś 0,1 0,2bara. Na początku myślałem że to właśnie od tego że powiększyła się objętość dolotu.Kilka osob doradzało mi żebym sprawdził czy nie mam nieszczelności. Dzisiaj podokręcałem wszystkie obejmy od coolera i doładowanie wróciło do normy. Także radze dobrze posprawdzać wszystkie obejmy bo może sie wydawać że siedzi wszystko dobrze a jednak gdzieś nieszczelność bedzie.


Obrazek

Awatar użytkownika
krzymack
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: czw wrz 30, 2010 00:16
Lokalizacja: Opole

Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...

Post autor: krzymack » czw cze 27, 2013 22:41

Przyjaciele,

Podpowiedzcie mi, czy w golfie ASZ z seryjnym zderzakiem i klimą da radę jakoś upchać ic'ka od sharana, ale ten większy montowany przed chłodnicą o wymiarach 633x412x25 ?

Wiąże się to z mocną rzeźbą? Bo podejrzewam, że będzie trzeba cofnąć chłodnicę, ale czy w ogóle ktoś próbował ?

pozdro



Awatar użytkownika
trzeci5
Forum Master
Forum Master
Posty: 1098
Rejestracja: pn sty 22, 2007 21:08
Lokalizacja: Skrzyszów/Wodzisław.śl

Re: Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd

Post autor: trzeci5 » czw cze 27, 2013 23:07

ja u siebie założyłem IC z SCENICA pod seryjny zderzak z dokładką 25J
Obrazek


Obrazek
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=90&t=374315

Awatar użytkownika
krzymack
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: czw wrz 30, 2010 00:16
Lokalizacja: Opole

Re: Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd

Post autor: krzymack » czw cze 27, 2013 23:25

trzeci5 pisze:ja u siebie założyłem IC z SCENICA pod seryjny zderzak z dokładką 25J
Obrazek
właśnie kilka stron wstecz widziałem, zacnie w chu chu :)

Ale i tak interesuje mnie temat tego sharana bo mogę kupić za śmieszne pieniądze, ale jak mam je wyrzucić w błoto to lepiej zapytać :)



Przemula
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 279
Rejestracja: sob gru 03, 2011 12:55

Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...

Post autor: Przemula » czw sie 01, 2013 12:54

pytanie mam nie wiem jakiego icka zakupić do swojego ARL , tak by był wydajniejszy jak w seryjnym ARL-u planuje u siebie zgrzebać FMIC :) Aby się za to zabrać muszę się troszke o tym podowiadywać :P co i jak



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości