Wymiatajace 1.6 TD z Polski
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Witam!
Skrzynię syncro juz mam włożona do auta - musiałem w ASO dokupic jeden uchwyt (140PLN!!!) bo od starej sie nie nadawał. Ponieważ naped mam od MK3 obawiam sie czy półosie będą pasować. Po jutrze się okaże jak będę je montował. Jutro spróbuje wrzucic fotę z włożoną skrzynią.
Z tym tunelem to jeszcze nie wiadomo - przymierzałem wał i na razie nie wygląda by trzeba było go ciąc ale później zobaczymy.
Pozdro...
Skrzynię syncro juz mam włożona do auta - musiałem w ASO dokupic jeden uchwyt (140PLN!!!) bo od starej sie nie nadawał. Ponieważ naped mam od MK3 obawiam sie czy półosie będą pasować. Po jutrze się okaże jak będę je montował. Jutro spróbuje wrzucic fotę z włożoną skrzynią.
Z tym tunelem to jeszcze nie wiadomo - przymierzałem wał i na razie nie wygląda by trzeba było go ciąc ale później zobaczymy.
Pozdro...
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
Kapibara, jestes pewien ze to polos a nie przegub? stawiam na przegub
[ Dodano: Pią Sie 25, 2006 12:22 pm ]
Cinek, dzieki ostatnio gadalem z jakims kolesiem z niemiec ktory twierdzil, ze przy 0,9 bar ma 110 koni i 230nm i ze bardziej trzeba isc w mody pompy niz w cisnienie... z kolei koles na vwdiesel net mowil ze kolowac zmodowana pompe najlepiej z duzym tloczkiemi i nastawiac duze cisnienie, byleby uszczelka pod glowica wytrzymala
[ Dodano: Pią Sie 25, 2006 12:22 pm ]
Cinek, dzieki ostatnio gadalem z jakims kolesiem z niemiec ktory twierdzil, ze przy 0,9 bar ma 110 koni i 230nm i ze bardziej trzeba isc w mody pompy niz w cisnienie... z kolei koles na vwdiesel net mowil ze kolowac zmodowana pompe najlepiej z duzym tloczkiemi i nastawiac duze cisnienie, byleby uszczelka pod glowica wytrzymala
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
zaprzal, to tych niemców chyba nie dotyczą normy spalin bo jak nie ma ciśnienia a trza dać paliwo, to pewnie dymi aż miło. mnie by te 100 kucy i 200nm starczyło w zupełności, na razie
viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
- Trochim
- Gadatliwa bestia
- Posty: 517
- Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
- Lokalizacja: betonów
- Kontakt:
zaprzal, a wymieniał jakieś mody?
do mojego mechanicznego TDI (jak uda mi się w końcu ten silnik kupic ) to mam juz przygotowana (znaczy muszę ja tylko poskręcać) pompe z 11 mm tłokorozdzielaczem i głowiczką, boost pin tez jest jakoś bardzo szczupły u wierzchołka . mod sprężyny gazu odrazu będzie zrobiony w nastepnej kolejnosci advanced timing ale to dopiero jak silnik zagada.
mam namiary na kpl. pompę z tłoczkiem 12mm ale narazie kasy brak
do mojego mechanicznego TDI (jak uda mi się w końcu ten silnik kupic ) to mam juz przygotowana (znaczy muszę ja tylko poskręcać) pompe z 11 mm tłokorozdzielaczem i głowiczką, boost pin tez jest jakoś bardzo szczupły u wierzchołka . mod sprężyny gazu odrazu będzie zrobiony w nastepnej kolejnosci advanced timing ale to dopiero jak silnik zagada.
mam namiary na kpl. pompę z tłoczkiem 12mm ale narazie kasy brak
Nissan Patrol K160
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
ten 110 koni mowil tylko o innym boost pinie i advanced timing
skad taki masz? :>Trochim pisze:boost pin tez jest jakoś bardzo szczupły u wierzchołka
wlasnie ich bardzo dotycza i podobno nie ma za bardzo dymienia... teraz dopiero zauwazylem ze chodzi raczej o to zeby wszystko dobrze poustawiac a nie zwiekszac sama dawke na pałe...Cinek pisze:aprzal, to tych niemców chyba nie dotyczą normy spalin
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
vw_vandal, jak sie dowiesz to mozesz mi powiedziec. Jest duzo roznych modow... Niemiec cos pisal, ze z przodu pompy na dole jest taka owalna pokrywka przykrecona na 2 sruby. Trzeba to wyjac, uwazac na sprezynke i tam maja byc niby jakies podkladki wiec wyjac jedna lub dwie. Nie wiem na co wplywa ten mod i jakie sa efekty i czy wogole cos daje dlatego za to nie odpowiadam.... Moze jakis spec wie co to daje?
Poza tym co jeszcze mozna ustawiac w pompie? Jakies cisnienie, czas wtrysku? (czy to to samo :p)? Ktos wie?
Poza tym co jeszcze mozna ustawiac w pompie? Jakies cisnienie, czas wtrysku? (czy to to samo :p)? Ktos wie?
sam skladales ta pompe 11mm?Trochim pisze:do mojego mechanicznego TDI (jak uda mi się w końcu ten silnik kupic ) to mam juz przygotowana (znaczy muszę ja tylko poskręcać) pompe z 11 mm tłokorozdzielaczem i głowiczką
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
- Trochim
- Gadatliwa bestia
- Posty: 517
- Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
- Lokalizacja: betonów
- Kontakt:
napisałem, że ją poskładam. Narazie czeka bo czasu brak.
tak się składa, że mam b. dobrych znajomych z zakładu gdzie naprawiaja dieselki (zreszta tam na miejscu skręcam swoje syncro)
więc odrazu będe mógł ja przetestowac na stole.
postaram się porobic zdjecia tych pinów - bo ten z mojego 1V też do najgrubszych nie należy
tak się składa, że mam b. dobrych znajomych z zakładu gdzie naprawiaja dieselki (zreszta tam na miejscu skręcam swoje syncro)
więc odrazu będe mógł ja przetestowac na stole.
postaram się porobic zdjecia tych pinów - bo ten z mojego 1V też do najgrubszych nie należy
Nissan Patrol K160
Witam!
Kilka obiecanych fotek MK=>MK2 syncro (quattro, 4x4, 4motion jak kto woli...)
Poniżej naped jeszcze leży sobie na podłodze... Ostatni jego leżący odpoczynek...
A tu skrzynia na stole - poddana została ogólnemu czyszczeniu i wymianie zimeringów...
Tu juz zamontowana w aucie...
A to widok od spodu na wyjście wału...
Smarowanie przegubów wewnętrznych...
Przy okazji demontażu zawiechy zastosowane zostały sprężyny - szuracze glebowe - auto zniżyło sie o 6 centów...
I tu pierwsze napotkane problemy - okazuje sie że półosie z zwiechy od MK3 (całe to syncro jest od MK3) są dłuższe niż w MK2 i nie ma możliwości zastosowania ich w zawieszeniu MK2 - problem został rozwiązany za pomocą wahaczy od MK3 - wymieniłem wahacze które są dłuższe (belka ma ten sam rozstaw mocowania w MK2 co w MK3) - kąty da się wyregulować za pomocą triku z MK1 (śruba z mimośrodową podkładką). Drążki kierownicze też muszą być od MK3 (dłuższe)...
A tu różnica w długości wahacza - przed wymiana półosie opierały sie o zabieraki w skrzyni co nawet przy przepychaniu auta natychmiast uszkodziło by przeguby wewnętrzne...
C.D.N. oczywiście nastąpi ale w weekend jestem na weselu więc dopiero na następny tydzień coś będę dłubał.
Zaprzal, kolego - obiecuję Ci odpisać w niedziele wieczorem bo naprawdę czas wolny u mnie to jakaś nowość...
Kilka obiecanych fotek MK=>MK2 syncro (quattro, 4x4, 4motion jak kto woli...)
Poniżej naped jeszcze leży sobie na podłodze... Ostatni jego leżący odpoczynek...
A tu skrzynia na stole - poddana została ogólnemu czyszczeniu i wymianie zimeringów...
Tu juz zamontowana w aucie...
A to widok od spodu na wyjście wału...
Smarowanie przegubów wewnętrznych...
Przy okazji demontażu zawiechy zastosowane zostały sprężyny - szuracze glebowe - auto zniżyło sie o 6 centów...
I tu pierwsze napotkane problemy - okazuje sie że półosie z zwiechy od MK3 (całe to syncro jest od MK3) są dłuższe niż w MK2 i nie ma możliwości zastosowania ich w zawieszeniu MK2 - problem został rozwiązany za pomocą wahaczy od MK3 - wymieniłem wahacze które są dłuższe (belka ma ten sam rozstaw mocowania w MK2 co w MK3) - kąty da się wyregulować za pomocą triku z MK1 (śruba z mimośrodową podkładką). Drążki kierownicze też muszą być od MK3 (dłuższe)...
A tu różnica w długości wahacza - przed wymiana półosie opierały sie o zabieraki w skrzyni co nawet przy przepychaniu auta natychmiast uszkodziło by przeguby wewnętrzne...
C.D.N. oczywiście nastąpi ale w weekend jestem na weselu więc dopiero na następny tydzień coś będę dłubał.
Zaprzal, kolego - obiecuję Ci odpisać w niedziele wieczorem bo naprawdę czas wolny u mnie to jakaś nowość...
Jak sie nie mylę jest to nastawnik początku wtrysku. wyjęcie podkładek powinno doprowadzi do wcześniejszego wtrysku.zaprzal pisze:Niemiec cos pisal, ze z przodu pompy na dole jest taka owalna pokrywka przykrecona na 2 sruby. Trzeba to wyjac, uwazac na sprezynke i tam maja byc niby jakies podkladki wiec wyjac jedna lub dwie. Nie wiem na co wplywa ten mod i jakie sa efekty i czy wogole cos daje
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości