MK6 co dalej
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
MK6 co dalej
WItam wszystkich.
Po krótce GOLF 6 2.0 TDI 81 kW seria. Silnik jeśli się nie mylę CBDC.
W tamtym roku po wizycie u Rogala 175 KM 354 Nm bez źadnych zmian mechanicznych, zmieniona tylko mapa. Śmiga mi się całkiem fajnie ale jak się zacznie to chce się więcej i tutaj właśnie kieruję swoje pytanie do was chlopaki CO DALEJ.
Na pierwszy rzut chciałbym wymienić skrzynię na 6 biegową bo mam 5, co na przyklad w porównaniu z GTD robi różnicę mimo nawet moich 5 koni więcej. Jak skrzynia to co proponujecie ( oznaczeń sporo )i czy od razu zmienić sprzęgielko.
Raczej większe turbo, pewnie wtryski nie wiem co z chłodzeniem.
Wychodzi jako drugie ale bezpieczeństwo też ważne i chciałbym trochę moją padlinę utwardzić ( progresywnie bo dużo jeżdżę ) no i hamulce a więc czy większe tarcze, jakie zaciski.
Na sam koniec dodam że mechanikiem nie jestem więc proszę o dość łopatologiczne odpowiedzi bo za wiele pewnie nie zrozumiem.
Autko użytkuję dość intensywnie tzn ok 35 - 45 000 km rocznie taka już praca.
Bedę wdzięczny za garść albo dwie porad. Niestety odnośnie golfóf szóstkof za dużo informacji na forum nie znalazłem dlatego wolam o pomoc
Po krótce GOLF 6 2.0 TDI 81 kW seria. Silnik jeśli się nie mylę CBDC.
W tamtym roku po wizycie u Rogala 175 KM 354 Nm bez źadnych zmian mechanicznych, zmieniona tylko mapa. Śmiga mi się całkiem fajnie ale jak się zacznie to chce się więcej i tutaj właśnie kieruję swoje pytanie do was chlopaki CO DALEJ.
Na pierwszy rzut chciałbym wymienić skrzynię na 6 biegową bo mam 5, co na przyklad w porównaniu z GTD robi różnicę mimo nawet moich 5 koni więcej. Jak skrzynia to co proponujecie ( oznaczeń sporo )i czy od razu zmienić sprzęgielko.
Raczej większe turbo, pewnie wtryski nie wiem co z chłodzeniem.
Wychodzi jako drugie ale bezpieczeństwo też ważne i chciałbym trochę moją padlinę utwardzić ( progresywnie bo dużo jeżdżę ) no i hamulce a więc czy większe tarcze, jakie zaciski.
Na sam koniec dodam że mechanikiem nie jestem więc proszę o dość łopatologiczne odpowiedzi bo za wiele pewnie nie zrozumiem.
Autko użytkuję dość intensywnie tzn ok 35 - 45 000 km rocznie taka już praca.
Bedę wdzięczny za garść albo dwie porad. Niestety odnośnie golfóf szóstkof za dużo informacji na forum nie znalazłem dlatego wolam o pomoc
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 523
- Rejestracja: ndz mar 08, 2009 01:27
- Lokalizacja: Oborniki Śląśkie
Re: MK6 co dalej
Hamulce powinny pasować z golfa V R32 przód jak się nie myle to 345mm a tył 312 ten zestaw ogarnia temat konkretnie.
MK6 co dalej
jak sie nie myle to partycznie ten sam silnik co 140KM wiec sa ogromne przyrosty po remapie ale ma zdaje sie słabsze sprzegło od 140ZMI pisze:Silnik jeśli się nie mylę CBDC
najlepsza rada, zadzwon do Rogala i wszytskiegoi sie dowiesz
ps. ja bym juz nic nie krzesał w tym aucie tylko sprzedał i kupił GTI / 2.0 TFSI
MK6 co dalej
Pytanie jest ile cie interesuje?
Najczęsciej to wstawia sie tam turbo od 170ps, FMIC, i masz bezpieczne okolice 210ps 440nm o ile sprzegło wytrzyma, no i nie wiem czy wtryski dadzą radę, ale podejrzewam, że tak.
Napisz cos więcej, na co liczysz, czego oczekujesz, itp
Te hebelki mogą pasować, ale musiałbyś się upewnic, lub ktos z forum mógłby ci podpowiedzieć:
http://allegro.pl/audi-a3-s3-8p0-vw-r32 ... 84879.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Najczęsciej to wstawia sie tam turbo od 170ps, FMIC, i masz bezpieczne okolice 210ps 440nm o ile sprzegło wytrzyma, no i nie wiem czy wtryski dadzą radę, ale podejrzewam, że tak.
Napisz cos więcej, na co liczysz, czego oczekujesz, itp
Te hebelki mogą pasować, ale musiałbyś się upewnic, lub ktos z forum mógłby ci podpowiedzieć:
http://allegro.pl/audi-a3-s3-8p0-vw-r32 ... 84879.html" onclick="window.open(this.href);return false;
SCIROCCO 4 EVER D BEST!!
Re: MK6 co dalej
Dzieki za odzew.
210 jest już ladne nie chce robić aż tak dużo bo boję się że szybko go wykończę. Jak wspominałem dużo jeżdzę po całej Polsce - branża budowlana. Zmieniam miasta średnio raz na 3 miesiące i w tym czasie mam okazję pojeżdzić po mieście i hmm czasami się delikatnie pościgać.
"ps. ja bym juz nic nie krzesał w tym aucie tylko sprzedał i kupił GTI / 2.0 TFSI"
Rozum też tak mi mówi ale serce nie chce słuchać. Chcę przeanalizować koszt modyfikacjii i się zastanowić czy faktycznie jest sens. Jeśli chodzi o GTI rożnica jest taka że przy 200 km/h pali prawie 20 a ropka zamyka się w 10 na chwilę obecną. Wiem że z ropki cięzko zrobić wyścigówkę ale przy dość dużych przebiegach ma duży argument za.
Wracając do hebelków czy też skrzyni. Właśnie zależy mi na informacji czy na pewno coś się spasuje czy też nie. Szukalem już hebli od R32 i przyznam że ciężki temat ze znalezieniem czegoś. Wiadomo czasami da się dogadać że coś wezmę i ewentualnie moge oddać jak nie pasuje ale wiecie jak jest ....
210 jest już ladne nie chce robić aż tak dużo bo boję się że szybko go wykończę. Jak wspominałem dużo jeżdzę po całej Polsce - branża budowlana. Zmieniam miasta średnio raz na 3 miesiące i w tym czasie mam okazję pojeżdzić po mieście i hmm czasami się delikatnie pościgać.
"ps. ja bym juz nic nie krzesał w tym aucie tylko sprzedał i kupił GTI / 2.0 TFSI"
Rozum też tak mi mówi ale serce nie chce słuchać. Chcę przeanalizować koszt modyfikacjii i się zastanowić czy faktycznie jest sens. Jeśli chodzi o GTI rożnica jest taka że przy 200 km/h pali prawie 20 a ropka zamyka się w 10 na chwilę obecną. Wiem że z ropki cięzko zrobić wyścigówkę ale przy dość dużych przebiegach ma duży argument za.
Wracając do hebelków czy też skrzyni. Właśnie zależy mi na informacji czy na pewno coś się spasuje czy też nie. Szukalem już hebli od R32 i przyznam że ciężki temat ze znalezieniem czegoś. Wiadomo czasami da się dogadać że coś wezmę i ewentualnie moge oddać jak nie pasuje ale wiecie jak jest ....
MK6 co dalej
no to podjedź do dobrego tunera, zapytaj, pogadaj i bedziesz wsio wiedział co i jak.
Na twoim miejscu bym wsadził jakieś CAHA turbo, czyli od 170ps, zrobił FMIC i program.
Każdy lepszy tuner dobrze wie na ile wydadzą twoje wtryski, a sprzęgło tez...
Tak czy siak myśle że moszesz spokojowo liczyc na okolice 200ps , auto nie stare i nie umęczone, bynjamniej nie aż tak jak np mk4 ze "151tys. przebiegu"
Sprzęgło ile wytrzyma to tez ci powie tuner, w sumie jak dobrze poprowadzi NM to nic sie mu nie stanie, a te 380-400nm musi wykrzesać...
Podsumowując:
TURBO 170PS - 1200/1500 + montaż okolice 300-400zł
FMIC - około 1500, może tez bedziesz musiał zmienic map-sensor
Soft - ?? - tez zależy gdzie, jak, po jakich układach, w sumie korekta, wiec mysle ze nie bedzie kosztowac tyle co swiezy soft, tym bardziej jak podjedziesz do Rogala znowu - i tez tak ci zalecam
Moc bezpieczna 200ps / 380-400nm - dla niektórych bezcenne, a na pewno bedzie sie bardzo przyjemnie jeździło, dół żwawy, a górą dość mocny
Najlepiej jak bys sam potrafił cos pogrzebac / porobic i na samą korekte pojechac, a jak nie to najlepiej wsio u jednego speca robisz i juz...
Na twoim miejscu bym wsadził jakieś CAHA turbo, czyli od 170ps, zrobił FMIC i program.
Każdy lepszy tuner dobrze wie na ile wydadzą twoje wtryski, a sprzęgło tez...
Tak czy siak myśle że moszesz spokojowo liczyc na okolice 200ps , auto nie stare i nie umęczone, bynjamniej nie aż tak jak np mk4 ze "151tys. przebiegu"
Sprzęgło ile wytrzyma to tez ci powie tuner, w sumie jak dobrze poprowadzi NM to nic sie mu nie stanie, a te 380-400nm musi wykrzesać...
Podsumowując:
TURBO 170PS - 1200/1500 + montaż okolice 300-400zł
FMIC - około 1500, może tez bedziesz musiał zmienic map-sensor
Soft - ?? - tez zależy gdzie, jak, po jakich układach, w sumie korekta, wiec mysle ze nie bedzie kosztowac tyle co swiezy soft, tym bardziej jak podjedziesz do Rogala znowu - i tez tak ci zalecam
Moc bezpieczna 200ps / 380-400nm - dla niektórych bezcenne, a na pewno bedzie sie bardzo przyjemnie jeździło, dół żwawy, a górą dość mocny
Najlepiej jak bys sam potrafił cos pogrzebac / porobic i na samą korekte pojechac, a jak nie to najlepiej wsio u jednego speca robisz i juz...
SCIROCCO 4 EVER D BEST!!
MK6 co dalej
Jak robilem padlinke u Rogala właśnie skrzynia i sprzeglo są na 90% wyciśnięte więc to muszę zmienić. Jakąś 6 biegową z dwumasem na wymianę na jednomasa.
Dlatego będzie raczej tak, że:
1. Skrzynia + sprzeglo
2. Turbo
3. FMIC
4. Wtryski raczej na pewno
5. Zawiecha progresywna - nie wiem czy tylko sprężyny czy cos więcej - tak czy siak utwardzić muszę
6. Heble
7. Wisienka na torcie alusy. W końcu znalazlem coś w czym się zakochalem Barracuda Tzunamee
Nie wiem czy zadziala link
Oczywiście jak skompletuje sprzęt chce go robić u Rogala.
I teraz prośba o pomoc w dopasowaniu i znalezieniu sprzętu. Będę wdzięczny za porady i pomoc.
Dlatego będzie raczej tak, że:
1. Skrzynia + sprzeglo
2. Turbo
3. FMIC
4. Wtryski raczej na pewno
5. Zawiecha progresywna - nie wiem czy tylko sprężyny czy cos więcej - tak czy siak utwardzić muszę
6. Heble
7. Wisienka na torcie alusy. W końcu znalazlem coś w czym się zakochalem Barracuda Tzunamee
Nie wiem czy zadziala link
Oczywiście jak skompletuje sprzęt chce go robić u Rogala.
I teraz prośba o pomoc w dopasowaniu i znalezieniu sprzętu. Będę wdzięczny za porady i pomoc.
MK6 co dalej
tyyy, jednomas?? - to w jaką moc/moment ty idziesz??ZMI pisze:Jak robilem padlinke u Rogala właśnie skrzynia i sprzeglo są na 90% wyciśnięte więc to muszę zmienić. Jakąś 6 biegową z dwumasem na wymianę na jednomasa.
jak skrzynia 6, to proponuje ci kpl sprzęgła z 2.0tdi 140ps, lub 170ps (tu nie wiem na 100% podejdzie bez pewnego modzenia) i taki zestaw wytrzyma 450nm spokojnie, a ten 170ps styknie nawet pod 500nm, przy zachowaniu dwumasu (komfortu)
Graty sobie sam poszukaj, bo nikt nie bedzie chciał brac ewentualnej odpowiedzialnosci, gdy cos pójdzie nie teges, szukaj, szukaj, allegro, ebay, google, itp.
Co do alu, to dam ci mała podpowiedz, upewnij sie jaki potrzebujesz ET i ile cali, czyli jakie szerokie, bo może byc tak, że alu będą siedziały głęboko wew. lub np bedą wystawały poza obrys auta.
Graty wszystkie poza FMIC bys dostał od jednego goscia, bo mógłbyś brać wsio od jednego dawcy, jak by nie było...
Powodzenia
P.S. co do zawiechy to masz szeroki wybór, polecam amorki z reg. twardosci
Hebelki, to zagadaj do devastation z forum a4, do pavel20VTurbo z allegro, sid z allegro i forum a4, i jest jeszcze kilka osób które profi zajmują sie sprzedaza hebli oraz handlarzy, którzy mają tego tez w pip, ale najpierw musisz wiedziec dokładnie co musisz miec.
SCIROCCO 4 EVER D BEST!!
MK6 co dalej
Ok sugerowalem się tym co mi chlopaki powiedzieli, że dwumasy są do ....
Ale faktycznie jeśli 6 z dwumasem 170 styknie a kręcić aż tak strasznie nie będę to będę poszukiwal 170. Tylko wlaśnie czy się spasuje
Co do gratów wiadomo będę szukał ale jeśli ktoś coś przypadkiem zobaczy będę wdzięczny za info.
Alu wiadomo przed zakupem się upewnię ale raczej będą ok bo tak to wygląda na 19
"Graty wszystkie poza FMIC bys dostał od jednego goscia, bo mógłbyś brać wsio od jednego dawcy, jak by nie było..."
Co masz na myśli?
Dzieki za namiary jeśli chodzi o heble skontaktuje się z chlopakami.
Dzięki za pomoc.
Ale faktycznie jeśli 6 z dwumasem 170 styknie a kręcić aż tak strasznie nie będę to będę poszukiwal 170. Tylko wlaśnie czy się spasuje
Co do gratów wiadomo będę szukał ale jeśli ktoś coś przypadkiem zobaczy będę wdzięczny za info.
Alu wiadomo przed zakupem się upewnię ale raczej będą ok bo tak to wygląda na 19
"Graty wszystkie poza FMIC bys dostał od jednego goscia, bo mógłbyś brać wsio od jednego dawcy, jak by nie było..."
Co masz na myśli?
Dzieki za namiary jeśli chodzi o heble skontaktuje się z chlopakami.
Dzięki za pomoc.
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
MK6 co dalej
Szybkie pytanie, masz kase? To daj mu sachsa preformace. I mnie bedziesz mial problemow z moca ani momentem. Jezeli nie masz Valeo 1 mas, skrzynia z Leona Sport ARL + GTB da niezlego pniaka
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
Re: MK6 co dalej
Jak nie celuje w 240+ i 500nm to raczej szkoda kasy, no i zawsze pozostaje kwestia komfortu jazdy, ja sam miałem 1mas w mk4 230/450nm i po 1 trasie do hol. zdjąłem go, zdjąłem troche nm i 2mas wrócił, bo była lipa z komfortem, no i wiadomo, że skrzynka też mniej pożyje na 1masie.spawacz pisze:Szybkie pytanie, masz kase? To daj mu sachsa preformace. I mnie bedziesz mial problemow z moca ani momentem. Jezeli nie masz Valeo 1 mas, skrzynia z Leona Sport ARL + GTB da niezlego pniaka
No i pamiętajmy, że to jest ośka, oraz że to jest 2.0 tdi...
A pisząc że od jednego dawcy, to mam na myśli, że np bierzesz wsio od jednego rozbitka np., od jednego handlarza i w ten sposób dostaniesz tez całościowo taniej...
SCIROCCO 4 EVER D BEST!!
MK6 co dalej
Dzięki za rady.
Jeśli chodzi o skrzynie dzięki że piszesz o komforcie bo to jednak dla mnie ważne. I tutaj zdecydowanie dwumas.
W takim razie co mam zrobić? Wymienić sprzęgło na mocniejsze? Czy od razu skrzynie 6 z czegoś co ma 170ps? Sachsy patrzylem troche drogie ale w ostateczności do przelknięcia ale do stockowego golfa 6 81kW jest napisane że można bezpiecznie podnieść niuty o 15% co w sumie mam już praktycznie osiągnięte przy zwyklym. Do GTD też są w jeszcze ciekawszej cenie i ciekawszych możliwościach ale tam jest skrzynia 6 i nie wiem czy wogole by spasowala z 5 która mam.
Może celować w skrzynie od gtd? Silnik z tego co wiem ten sam więc raczej powinna pasować. W razie chęci na więcej wtedy wymienię sprzęgło na sachsa.
Ewentualnie to co pisał spawacz skrzynia z Leosia ale czy wedy konieczny jest jednomas?
Podpowiedzcie coś jak możecie.
Jeśli chodzi o skrzynie dzięki że piszesz o komforcie bo to jednak dla mnie ważne. I tutaj zdecydowanie dwumas.
W takim razie co mam zrobić? Wymienić sprzęgło na mocniejsze? Czy od razu skrzynie 6 z czegoś co ma 170ps? Sachsy patrzylem troche drogie ale w ostateczności do przelknięcia ale do stockowego golfa 6 81kW jest napisane że można bezpiecznie podnieść niuty o 15% co w sumie mam już praktycznie osiągnięte przy zwyklym. Do GTD też są w jeszcze ciekawszej cenie i ciekawszych możliwościach ale tam jest skrzynia 6 i nie wiem czy wogole by spasowala z 5 która mam.
Może celować w skrzynie od gtd? Silnik z tego co wiem ten sam więc raczej powinna pasować. W razie chęci na więcej wtedy wymienię sprzęgło na sachsa.
Ewentualnie to co pisał spawacz skrzynia z Leosia ale czy wedy konieczny jest jednomas?
Podpowiedzcie coś jak możecie.
MK6 co dalej
Heble zamówione
Przód R32 tył GTI wraz z tarczami i klockami.
Do tego zamówione springi eibacha te czorne bo max jaki chce obniżyć to 30 mm
Ehhh zacząłem liczyć ... no i krzywa kosztów jest bardziej paraboliczna niż przyrost mocy . Zdecydowałem się zatem na wersję chyba optymalną czyli celuje w 200 - 210 ps i ze 400 niutów.
Z tego co się dowiedzialem od tunera tak na prawdę wystarczy trochę większe turbo i sprawa raczej obejdzie się bez większych nakładów. W razie potrzeby można pomyśleć nad FMIC ale raczej zbędne. Wtryski dadzą radę.
Rezerwuję też ewentualnie kasę na upgradowy kit sachsa dla sprzęgla.
To co chcę jeszcze zmienić to skrzynia 6 dla większego komfortu jazdy.
Wlaśnie uciekla mi spalona golfina o dziwo przód nietknięty i w dodatku 170 psowa. Bylo by idealnie bo mialbym skrzynie turbo i sprzęglo
Gadalem z kolesiami od felg. Te które mnie interesują mają ET 35 lub 32. Może ktoś się wypowiedzieć coś w tej sprawie????????????
Podsumowując wasze rady, dziękuję jeszcze raz gdyż każdy z was podpowiedział mi coś dobrego. Teraz poszukiwania gratów i jest masakra , siedze.... pije .... nic się nie pojawia.
Przód R32 tył GTI wraz z tarczami i klockami.
Do tego zamówione springi eibacha te czorne bo max jaki chce obniżyć to 30 mm
Ehhh zacząłem liczyć ... no i krzywa kosztów jest bardziej paraboliczna niż przyrost mocy . Zdecydowałem się zatem na wersję chyba optymalną czyli celuje w 200 - 210 ps i ze 400 niutów.
Z tego co się dowiedzialem od tunera tak na prawdę wystarczy trochę większe turbo i sprawa raczej obejdzie się bez większych nakładów. W razie potrzeby można pomyśleć nad FMIC ale raczej zbędne. Wtryski dadzą radę.
Rezerwuję też ewentualnie kasę na upgradowy kit sachsa dla sprzęgla.
To co chcę jeszcze zmienić to skrzynia 6 dla większego komfortu jazdy.
Wlaśnie uciekla mi spalona golfina o dziwo przód nietknięty i w dodatku 170 psowa. Bylo by idealnie bo mialbym skrzynie turbo i sprzęglo
Gadalem z kolesiami od felg. Te które mnie interesują mają ET 35 lub 32. Może ktoś się wypowiedzieć coś w tej sprawie????????????
Podsumowując wasze rady, dziękuję jeszcze raz gdyż każdy z was podpowiedział mi coś dobrego. Teraz poszukiwania gratów i jest masakra , siedze.... pije .... nic się nie pojawia.
MK6 co dalej
Słuchaj, jeżeli 200-210 i 400nm, to sprzęgło nawet z 2.0tdi 140ps ogarnie sprawe bez problemu, oczywiscie lepiej by było gdyby był to zestaw ze 170ps, tylko pozostaje tu kwestia jak to będzie pasowało do ciebie, czy nie będzie trzeba kombinować z półośkami też, lub musisz miec po prostu calusieńki taki komplet, tj. skrzynia, półoski, przeguby, rozrusznik, wodziki/linki. Wiem, że sprzęgło to jest o ok 1,5cm grubsze od np ARL/ASZ, czyli skrzynia idzie w strone podłużnicy bliżej o te 1,5cm. Oczywiscie idzie cos tam podregulowac na poduszkach.
Turbo bierz od 170ps na 100%, bedziesz na pewno zadowolony, latem bez FMIC bedzie ci troche wsio puchło, no ale...
Kasy nie musisz rezerwować na żadne inne sprzęgło, lepiej wydaj te 1,5tys zł na FMIC.
Co do ALU:
podaj jakie jest seryjne ET i jak szeroka felga, np ET 45 , 8" i wtedy pomierz sobie jak głęboko w nadkolu siedzą koła, czyli jak daleko jest od np. brzegu koła/opony do bocznej płaszczyzny nadkola/błotnika. Wtedy możesz sobie np. określić, że jak byś miał koło, które będzie wystawało bardziej na zewnątrz o powiedzmy 2cm, to będzie prawie na równi z błotnikiem, ale w razie załadowanego auta bedzie się opona jeszcze chowała w nadkole, czyli nie będzie opona zdzierana przez nadkole. Tak sobie pomierz przód i tył.
Następnie liczysz sobie to tak:
-każdy 1" szerokości felgi to 2,5cm
-ET 35 a ET 45 to różnica 10mm, gdzie im mniejsze ET tym bardziej koło idzie na zewnątrz. Czyli ET 35 bedzie blizej błotnika niz ET 40, które bedzie bardziej schowane.
P.S. do ilu handlarzy już pisałeś odnośnie setu typu turbo, sprzęgło, skrzynia?? No chyba że cienko u ciebie z szukaniem Wchodzisz na alledrogo, wbijasz kpl silniki diesla, następnie np 170ps, lub kodowanie literowe, np bmn, itp. i pytasz, z tą uwagą że skrzynia do silników montowanych poprzecznie, a nie wzdłużnie , oczywiscie.
Przykładowo:
http://allegro.pl/listing/listing.php?s ... gory-50849" onclick="window.open(this.href);return false; - pisze po kolei do każdego z zapytaniem i juz. Szukaj, szukaj, a nie licz na gotowe linki, aukcje, itp , no i pamiętaj, kupując od jednego całosć zapłacisz zawsze mniej niz za poszczególne graty z różnych źródeł.
http://allegro.pl/listing/listing.php?s ... gory-50849" onclick="window.open(this.href);return false; po wpisaniu BMN, czyli poprzeczniaki
Turbo bierz od 170ps na 100%, bedziesz na pewno zadowolony, latem bez FMIC bedzie ci troche wsio puchło, no ale...
Kasy nie musisz rezerwować na żadne inne sprzęgło, lepiej wydaj te 1,5tys zł na FMIC.
Co do ALU:
podaj jakie jest seryjne ET i jak szeroka felga, np ET 45 , 8" i wtedy pomierz sobie jak głęboko w nadkolu siedzą koła, czyli jak daleko jest od np. brzegu koła/opony do bocznej płaszczyzny nadkola/błotnika. Wtedy możesz sobie np. określić, że jak byś miał koło, które będzie wystawało bardziej na zewnątrz o powiedzmy 2cm, to będzie prawie na równi z błotnikiem, ale w razie załadowanego auta bedzie się opona jeszcze chowała w nadkole, czyli nie będzie opona zdzierana przez nadkole. Tak sobie pomierz przód i tył.
Następnie liczysz sobie to tak:
-każdy 1" szerokości felgi to 2,5cm
-ET 35 a ET 45 to różnica 10mm, gdzie im mniejsze ET tym bardziej koło idzie na zewnątrz. Czyli ET 35 bedzie blizej błotnika niz ET 40, które bedzie bardziej schowane.
P.S. do ilu handlarzy już pisałeś odnośnie setu typu turbo, sprzęgło, skrzynia?? No chyba że cienko u ciebie z szukaniem Wchodzisz na alledrogo, wbijasz kpl silniki diesla, następnie np 170ps, lub kodowanie literowe, np bmn, itp. i pytasz, z tą uwagą że skrzynia do silników montowanych poprzecznie, a nie wzdłużnie , oczywiscie.
Przykładowo:
http://allegro.pl/listing/listing.php?s ... gory-50849" onclick="window.open(this.href);return false; - pisze po kolei do każdego z zapytaniem i juz. Szukaj, szukaj, a nie licz na gotowe linki, aukcje, itp , no i pamiętaj, kupując od jednego całosć zapłacisz zawsze mniej niz za poszczególne graty z różnych źródeł.
http://allegro.pl/listing/listing.php?s ... gory-50849" onclick="window.open(this.href);return false; po wpisaniu BMN, czyli poprzeczniaki
SCIROCCO 4 EVER D BEST!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości