Reset kompa
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Reset kompa
Czy można w jakiś "domowy sposób" zresetować komputer aby wykasować kody błędu bez podpinania waga? Wymieniłem właśnie N-75 ale auto cały czas średnio ciągnie. przypuszczam, że ten błąd zapisał się już na stałe i muszę go najpierw wykasować. dzięki i pozdrawiam!
VW w sercu
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA
-
- Mały gagatek
- Posty: 57
- Rejestracja: ndz paź 24, 2004 12:39
- Lokalizacja: WLKP
- Kontakt:
-
- Mały gagatek
- Posty: 79
- Rejestracja: ndz lut 13, 2005 01:39
- Lokalizacja: ostrowiec świętokrzyski
zdejmij klemę + na długość papierosa. taki reset ma jeszcze jedną zaletę (przynajmniej u mnie) komputer uczy się stylu jazdy. jeżeli od razu będziesz się wsciekał zacznie więcej palić nawet do 2l/100 benzyny nie wiem jak przy gazie. podobno dobrze jest pojeździć ciągle ok.40 minut (delikatnie) u mnie działa. nie resetuj go za często nie lubi tego
- igor002
- Marysiakra
- Posty: 1050
- Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
- Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
- Kontakt:
niewolno jeżdzić po załączeniu auta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
musi stać sam bez ruszania na wolnych obr.
moze ci wiecej palił wąłśnioe rpzez to ze pojechałeś i bardziej cisnełes, bo zle sie ustawił, a jak jeżdziłemś na wolnych delikatnie to ci mniej pali, nie wolno powtażam jeżdzic od razu, musi sie wszystko ustawić.
pozdrawiam
musi stać sam bez ruszania na wolnych obr.
moze ci wiecej palił wąłśnioe rpzez to ze pojechałeś i bardziej cisnełes, bo zle sie ustawił, a jak jeżdziłemś na wolnych delikatnie to ci mniej pali, nie wolno powtażam jeżdzic od razu, musi sie wszystko ustawić.
pozdrawiam
Mk3 GTI 16V ABF
niestety blad siedzi w pamieci nieulotnej eepromie i tylko vag go wykasuje
DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
- MrSalieri
- Gadatliwa bestia
- Posty: 833
- Rejestracja: wt gru 28, 2004 18:06
- Lokalizacja: Okolice Krakowa
- Kontakt:
A musi sie wlaczyc ta dmuchawa czy wystarczy aby osiagnol temperature pracy ?
Bo jak osiagnol to mu troche przygazowalem... Apropo spalania to odczuwam ze cos wlasnie zaczol wiecej palic ale zaczelo sie to juz przed resetem kompa. Myslalem ze tak jest przez bardzo duze mrozy ale ostatnio ich nie ma a wskaznik paliwa cos za szybko spada![Neutral :|](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Bo jak osiagnol to mu troche przygazowalem... Apropo spalania to odczuwam ze cos wlasnie zaczol wiecej palic ale zaczelo sie to juz przed resetem kompa. Myslalem ze tak jest przez bardzo duze mrozy ale ostatnio ich nie ma a wskaznik paliwa cos za szybko spada
![Neutral :|](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Jeśli byłby to N75 to błąd raczej nie byłby na stałe - resetujesz go nawet wyłaczając zapłon. Po prostu podłącz do VAGa i sprawdź co nie bangla. A i jeszcze jedno co do tych myków z zostawianiem auta na wolnych obrotach i czekaniu aż się załączy zapłon - z tdi taki numer może nie przejść - na wolnych obrotach w takich temp. jak obecnie silnik się nie rozgrzeje, a jeśli nawet to potrwa to bardzo długo.
Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
N75 to zawór elektromagnetyczny regulujący cisnienie doładowania turbiny! Najczęściej objawia się tym że auto nie ma mocy jego vmax to ok 140 km/h przy 3000obr/min. Najłatwiej sprawdzić to tak, że otwórz maskę i z lewej strony niedaleko przepływomiez będziesz miał ten zawór rozpoznasz go po trzech dochodzących do niego wężykach czerwonym, niebieskim i czarnym. odpal samochód i posłuchaj go czy tyka jeśli tak to jest ok.
VW w sercu
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 251 gości