popychacze

Tutaj piszemy o problemach dotyczących silników benzynowych

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
PatrykosPN
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: pn mar 11, 2013 16:54

popychacze

Post autor: PatrykosPN » pt cze 07, 2013 20:42

Witam koledzy mam pytanko czy jak uszkodzone sa popychacze to czy auto traci moc ?
kiedys autko rozpedzalo sie do 200 a teraz gdy zaczyna cos halasowac to 160 i dalej nie idzie .
Albo moze cos z zaplonem jest ?
doradzcie koledzy cos :) pozdrawiam



Awatar użytkownika
Piasek
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6868
Rejestracja: sob mar 21, 2009 20:57

popychacze

Post autor: Piasek » sob cze 08, 2013 08:33

Może to być przyczyną. Uszkodzone nie wyrabiają się z otwieraniem zaworów, niedostatecznie szeroko je otwierają utrudniając dopływ mieszanki oraz ewakuację spalin. Ale przyczyną ich kiepskiej pracy może też bardzo często być olej - kiepski olej z którego robi się piana przy takich prędkościach krążenia w silniku jak również zasyfione wnętrze silnika nagarami. Choć jeżeli bujasz go regularnie do prędkości które opisujesz i ogólnie dość ciężką masz nogę silnik powinien być czyściutki jak łza w środku.
Ja bym zalecał najpierw wykonać porządną płukankę silnika i zalać do niego coś dobrego i sprawdzonego do smarowania. Zobacz czy coś się zmieni - jeżeli nie (a diagnostyka nie pokazuje żadnych innych problemów z zapłonem czy sterowaniem) prawdopodobną przyczyną niedomagań mogą być właśnie wspomniane szklanki hydroregulatorów.


https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128

Awatar użytkownika
PatrykosPN
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: pn mar 11, 2013 16:54

popychacze

Post autor: PatrykosPN » sob cze 08, 2013 14:49

dzieki kolego za porade :) olej mam shell 15w40 wymienialem go pol roku temu



ozzy1979

popychacze

Post autor: ozzy1979 » sob cze 08, 2013 22:40

PatrykosPN pisze:olej mam shell 15w40
Czyli zalałes silnik szambem - a szambo nie nadaje się do jazdy 200 km/h. Wciąż nie moge pojąć po co ludzie zalewają silniki takim szambem, a potem mają problemy. Wiesz, jakie obciażenia wystepują w takim silniku przy takich prędkościach? A to szambo zwyczajnie degraduje w przyśpieszonym tempie silnik przy takich obciążeniach. Zrób czym prędzej tak, jak mawia kolega wyżej (płukanka i dobry olej) i może coś się polepszy, choć może już za późno. Do takiej jazdy to powinien byc lany 100% syntetyk w klasie SAE 5W50.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Benzyna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości