ZAGADKA koła pasowe foto po co różnice ATD vs ASZ
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
ZAGADKA koła pasowe foto po co różnice ATD vs ASZ
chciał bym zapytać mądrzejsze głowy po co i dlaczego w silniku ATD 101KM zastosowano koło pasewe nazwijmy to pełne
a dla czego w silniku ASZ 130KM koło lżejsze bez środka? tu fotki
skłądam motor i sam nie wiem które koło zarzucić
koło ATD
koło ASZ
a dla czego w silniku ASZ 130KM koło lżejsze bez środka? tu fotki
skłądam motor i sam nie wiem które koło zarzucić
koło ATD
koło ASZ
Ostatnio zmieniony śr sie 03, 2011 09:42 przez Fahoo, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 739
- Rejestracja: pn maja 21, 2007 18:10
- Lokalizacja: Oderwalde
- Kontakt:
koła pasowe foto po co różnice ATD vs ASZ
Nie wiem po co, ale np. w 1,6D/TD dawali koła zaraz na dwa paski, chociaż zamontowany był tylko jeden, jeśli sprawa dotyczyła mojego silnika zmieniałem na takie pojedyncze, dużo lżejsze. Pewnie to z ASZ jest lżejsze, więc jak na Twoim miejscu bym za nim obstawał.
koła pasowe foto po co różnice ATD vs ASZ
nom na pewno jest lżejsze ale po co?
dziś robiłem rozrząd w passacie b5 avf 130 ps i miał koło z atd
dziś robiłem rozrząd w passacie b5 avf 130 ps i miał koło z atd
ZAGADKA koła pasowe foto po co różnice ATD vs ASZ
sprawa wyjasniona
koł z ATD to koło 2 masowe-lepsze niż te blaszane z ASZ
koł z ATD to koło 2 masowe-lepsze niż te blaszane z ASZ
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
ZAGADKA koła pasowe foto po co różnice ATD vs ASZ
I Jak się domyślam ,sporo droższeFahoo pisze:sprawa wyjasniona
koł z ATD to koło 2 masowe-lepsze niż te blaszane z ASZ
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
ZAGADKA koła pasowe foto po co różnice ATD vs ASZ
Wydaje mi się, że każdy silnik ASZ powinien być wyposażony w koło pasowe wału korbowego w tłumik drgań skrętnych. Nawet w moim ALH z '99 rocznika mam to koło z tłumikiem. Patrzyłem właśnie w ETKĘ i tam dla ASZ z 1999 rocznika na wale jest koło z tłumikiem o oznaczeniu 038 105 243K a nawet to oznaczenie bez literki "K" czyli z twojego foto bez tłumika jest takie samo dla silników AGP, AQM, AGR, ALH, AHF i ASV z tłumikiem więc ja trochę zgłupiałem szczerze mówiąc. Tylko słabo widać to oznaczenie na Twoim foto bo nie wiem czy jest tam 038 czy 03G na początku numeru.
ZAGADKA koła pasowe foto po co różnice ATD vs ASZ
Sztomel, cholera wie to silnik z a3 2002r nic nie kombinowane nie odkrecane od nowosci silnik miał 120 000km ...przejździłem rok i zmieniam na 2 mase...tylko musze ja odnaleść
-
- Nowicjusz
- Posty: 27
- Rejestracja: śr kwie 13, 2011 18:25
ZAGADKA koła pasowe foto po co różnice ATD vs ASZ
W ASZ jest to pełne a w ATD jest puste, bynajmniej w serii tak jest. Ja założyłem do swojego puste z atd ale nie ma żadnej różnicy. Może pare obrotów wyżej się zakręci ale nie jest to do niczego potrzebne.
ZAGADKA koła pasowe foto po co różnice ATD vs ASZ
ja w atd miałem pełne z tłumikiem
Fighter001, looknij filmy ktore zamiesciłem to sie dowiesz ze jednak jest potrzebne
Fighter001, looknij filmy ktore zamiesciłem to sie dowiesz ze jednak jest potrzebne
-
- Nowicjusz
- Posty: 27
- Rejestracja: śr kwie 13, 2011 18:25
Re: ZAGADKA koła pasowe foto po co różnice ATD vs ASZ
Obejrzałem i teraz widzę różnice. Trzeba będzie wrzucić to z tłumikiem drgań. THXFahoo pisze:ja w atd miałem pełne z tłumikiem
Fighter001, looknij filmy ktore zamiesciłem to sie dowiesz ze jednak jest potrzebne
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 520
- Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
- Lokalizacja: hrubieszów
Re: ZAGADKA koła pasowe foto po co różnice ATD vs ASZ
w 2.0 tdi tez jest takie blaszane , bez masy wyrownowazajacej. W zasadzie to drugie z tez jest sztywne z atd tylko ma to mase w srodku . Dwumasowe tak jak na filmie było w starych 1z i afn
- Michał_1977
- _
- Posty: 14244
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
ZAGADKA koła pasowe foto po co różnice ATD vs ASZ
Kiedyś czytałem ten temat,a teraz odgrzeję kotleta-robiłem bratu ASZ-a i miał to ciężkie,teraz robię ARL-a i też ma to ciężkie,ale nieważne...
Moje pytanie jest takie-czy to koło może się w jakimś stopniu tłuc? Tzn.tłuc,to może zbyt mocne określenie,ale jakoś tak hałasuje,chrobocze,szumi...bicia nie ma wcale.
Zmieniałem 2 tygodnie temu rozrząd (całość SKF z WP włącznie) i po wymianie usłyszałem ten dźwięk.Przed wymianą nie słyszałem,bo zagłuszał go rozwalony napinacz wielorowkowca.
Moje pytanie jest takie-czy to koło może się w jakimś stopniu tłuc? Tzn.tłuc,to może zbyt mocne określenie,ale jakoś tak hałasuje,chrobocze,szumi...bicia nie ma wcale.
Zmieniałem 2 tygodnie temu rozrząd (całość SKF z WP włącznie) i po wymianie usłyszałem ten dźwięk.Przed wymianą nie słyszałem,bo zagłuszał go rozwalony napinacz wielorowkowca.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 208 gości