Różnica między przewodami hamulcowymi
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Różnica między przewodami hamulcowymi
Witam mam mały problem, otóż w jednym sklepie który oferuje kompletne zestawy hamulcowe do większość aut za nie dużą cenę powiedzieli mi że pierwszy raz spotykają się z zamówieniem przewodów hamulcowych do Golfa 3 z tarczami z tyłu bez abs'u i nie mają takiego zestawu jak chce, po czym powiedzieli że mają komplet do golfa z tarczami z tyłu z Abs'em. Teraz nasuwa się pytanie czym różnią się przewody w układzie z Absem i bez Abs'u. Wiadomo że na pewno tym że w układzie z Absem przewody idą do pomby Abs, ale głownie chodzi mi o to czy jest jakaś różnica na tylniej belce, mam na myśli długości przewodów. Sklep ma w ofercie zestaw do Golfa tarcza/bęben, więc wydaje mi się że do mojej trójki cały przód układu będzie pasował od golfa tarcza/bęben, a tył będzie pasował od zestawu z Absem Proszę o wypowiedź ludzi którzy mają konkretne informacje na ten temat, jeśli się mylę proszę mnie poprawić
Różnica między przewodami hamulcowymi
Rakowsky, o ile przód z zestawu tarcza/bęben będzie pasował to tył nie będzie Ci pasował z układu z ABS , ponieważ mając ABS przewody hamulcowe wychodzą z pompy hamulcowej i idą do pompy ABS ( której Ty nie masz ) i dopiero z niej idą do tyłu samochodu .
Odpuść zestaw i po prostu zmierz ile przewodu potrzebujesz i kup go np tu : http://allegro.pl/rurka-rura-miedziana- ... 95822.html - według ETKI w Mk.III wężyk był Ø4.75 o grubości ścianki 0.7mm a na tej aukcji masz Ø4.80 i grubość ścianki 0.9mm , kupujesz z końcówkami M10x1 ( takie są w Mk.III)
O ile dobrze czytam ETKE to potrzebujesz następujące długości :
Przód :
-prawy przód : 1345mm rurki miedzianej + 435mm przewodu gumowego
-lewy przód: 430mm rurki miedzianej + 435mm przewodu gumowego
tył - opcja z korektorem siły hamowania :
-prawy tył: 2730mm rurki miedzianej (pompa -> korektor) + 770mm rurki miedzianej (korektor -> zacisk hamulcowy ) + 160mm przewodu gumowego
-lewy tył: 2650mm rurki miedzianej (pompa -> korektor)+ 170mm rurki miedzianej + 155mm przewodu gumowego + 645mm rurki miedzianej + 160mm przewodu gumowego (korektor->idzie w miedzianą->później w gumowy i znow miedź i w zacisk hamulcowy ) .
Opcja bez korektora ( tył ) :
- prawy tył: 3780mm rurki miedzianej + 155mm przewodu gumowego
-lewy tył: 2640mm rurki miedzianej + 155mm przewodu gumowego
Wszystko przejrzyście rozpisane !
Ale się rozpisałem...spróbuj teraz tylko kupić ten śmieszny zestaw
Odpuść zestaw i po prostu zmierz ile przewodu potrzebujesz i kup go np tu : http://allegro.pl/rurka-rura-miedziana- ... 95822.html - według ETKI w Mk.III wężyk był Ø4.75 o grubości ścianki 0.7mm a na tej aukcji masz Ø4.80 i grubość ścianki 0.9mm , kupujesz z końcówkami M10x1 ( takie są w Mk.III)
O ile dobrze czytam ETKE to potrzebujesz następujące długości :
Przód :
-prawy przód : 1345mm rurki miedzianej + 435mm przewodu gumowego
-lewy przód: 430mm rurki miedzianej + 435mm przewodu gumowego
tył - opcja z korektorem siły hamowania :
-prawy tył: 2730mm rurki miedzianej (pompa -> korektor) + 770mm rurki miedzianej (korektor -> zacisk hamulcowy ) + 160mm przewodu gumowego
-lewy tył: 2650mm rurki miedzianej (pompa -> korektor)+ 170mm rurki miedzianej + 155mm przewodu gumowego + 645mm rurki miedzianej + 160mm przewodu gumowego (korektor->idzie w miedzianą->później w gumowy i znow miedź i w zacisk hamulcowy ) .
Opcja bez korektora ( tył ) :
- prawy tył: 3780mm rurki miedzianej + 155mm przewodu gumowego
-lewy tył: 2640mm rurki miedzianej + 155mm przewodu gumowego
Wszystko przejrzyście rozpisane !
Ale się rozpisałem...spróbuj teraz tylko kupić ten śmieszny zestaw
- matisim
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2651
- Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Różnica między przewodami hamulcowymi
ja porostu wymontowałem sobie przewody i zmierzyłem +/- ile mają z zapasem na +. z tyłu wywalałem korektor więc poszukałem na forum jakie mają być długości, spisałem na kartkę i w sklepie mogłem zamówić jak i w bliskim warsztacie mogli mi do robić na miejscu wszystko pod wymiar. Ważne, jak masz stary typ pompy ABS z sterownikiem pod siedzeniem to pompa ma trzy gwinty M10 i jeden M12. Ten M12 chyba idzie na prawy tył:)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości