[MK2] brak hamulcow nietypowy przypadek
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[MK2] brak hamulcow nietypowy przypadek
a wiec zaczynajac od poczatku podczas zmiany klockow hamulcowych moj golf stracilwogole wszyyystkie hamulce znaczy sie na wszystkich kolach!!!z przodu sa tarcze z tylu bebny!!!po baaardzo dokladnym odpowietrzeniu hamulcow nadal problem zostal!!zmienilem 3 pompy hamulcowe ( oczywiscie po zmianie odpowietrzanie) i dalej to samo!!!a wieczmienilem servo i niestety taki sam problem!!!!zalatwilem sobie komplet servo i pompa nie rozkrecane i dzialajace na 10000000000000% ( przed zdjeciem z innego golfa dzialaly) i niestety pupa!!! na zgaszonym silniku pedal jest twardy jak tylko zapalesilnikhamulce uciekaja!!!odpowietrzalem juz chyba milion razy i niestety nie hamuje!!!jak odepne servo tyo peadal jest twardy przy podlaczeniu on zjezdza w glebe!!!!i obroty sie podnosza!!!nie wiem co jest grane????moze ktos ma jakasopcje albo sie spotkal z czyms takim???
w pompie wszystkie sekcje sa dobre i z kazdej rowno zagina plyn.
P.S. golf 2 silnik 1,8 RP
w pompie wszystkie sekcje sa dobre i z kazdej rowno zagina plyn.
P.S. golf 2 silnik 1,8 RP
Ostatnio zmieniony wt sie 22, 2006 12:04 przez Bartas, łącznie zmieniany 1 raz.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1651807
WWW.VSV.PRV.PL
"KEEP YOUR SHIT THE HARDEST"
WWW.VSV.PRV.PL
"KEEP YOUR SHIT THE HARDEST"
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 873
- Rejestracja: pt lis 05, 2004 14:18
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
z ABS-em jest równiez korektor hamowania ! tez o tym myslałem szczerze mówiąc miałem taki przypadek ze za nic nie mogłem odpowietrzyć ham ale łapały nie do konca winowajcą tego galimatiasu okazał sie korektor ham który zanjduje sie na belce tyl po lewej stronie rozruszałem go i sprawa załatwionaBruceLee30 pisze:masz abs czy korektor sily hamowania ?
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 873
- Rejestracja: pt lis 05, 2004 14:18
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
przy ABS ie zbedny jest korektor
Ostatnio zmieniony wt sie 22, 2006 14:47 przez BruceLee30, łącznie zmieniany 1 raz.
bartasas, krótkie pytanie - czy jak odpalisz silnik to pedał sam idzie w podłogę? jeśli tak to masz zbyt duże podciśnienie idące na serwo.
[ Dodano: Wto Sie 22, 2006 2:35 pm ]
[ Dodano: Wto Sie 22, 2006 2:35 pm ]
czyli mam razcję sprawdź przed serwem co się tam dziejebartasas pisze:przy podlaczeniu on zjezdza w glebe!!!!i obroty sie podnos
a wiec nie mam absu a korektor zostal przez kogos usuniety i jezdzilem bez!!!
?????tzn servo laczy sie z pompka a w duga strone idzie bolec do pedalu wiec co dokladnie masz na mysli?????bo pompka jest odpowietrzona a bolec jest zaczepiny tak jak ma byc!!!greg pisze:czyli mam razcję sprawdź przed serwem co się tam dzieje
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1651807
WWW.VSV.PRV.PL
"KEEP YOUR SHIT THE HARDEST"
WWW.VSV.PRV.PL
"KEEP YOUR SHIT THE HARDEST"
myślałem o tym
[ Dodano: Sro Sie 23, 2006 10:12 am ]
uważam że coś jest nie tak z nadmiarem podcisnienia idącego do serwa
[ Dodano: Sro Sie 23, 2006 10:13 am ]
jeżeli jest za małe - to efektem jest twardy pedał hamulca jeśli jest za duże to wg mnie pedał hamulca będzie opadał to 1 a 2 to będą sie podnosiły obroty
[ Dodano: Sro Sie 23, 2006 10:15 am ]
[ Dodano: Sro Sie 23, 2006 10:12 am ]
uważam że coś jest nie tak z nadmiarem podcisnienia idącego do serwa
[ Dodano: Sro Sie 23, 2006 10:13 am ]
jeżeli jest za małe - to efektem jest twardy pedał hamulca jeśli jest za duże to wg mnie pedał hamulca będzie opadał to 1 a 2 to będą sie podnosiły obroty
[ Dodano: Sro Sie 23, 2006 10:15 am ]
w silnikach diesla macie pompkę podciśnienia a w benzyniakach podciśnienie idzie z kolektoraKUBEK pisze:kolego greg wytłumacz mi w jaki w jaki sposób masz mieć zbyt wysokie podciśnienie- nie umiem sobie tego wyobraźić i nie mogę przypomnieć sobie elementu w aucie który może coś takiego wywołać.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 320 gości