[MK2] brak hamulcow nietypowy przypadek

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Bartas
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: pt maja 06, 2005 22:17
Lokalizacja: NagórkY

[MK2] brak hamulcow nietypowy przypadek

Post autor: Bartas » wt sie 22, 2006 11:49

a wiec zaczynajac od poczatku podczas zmiany klockow hamulcowych moj golf stracilwogole wszyyystkie hamulce znaczy sie na wszystkich kolach!!!z przodu sa tarcze z tylu bebny!!!po baaardzo dokladnym odpowietrzeniu hamulcow nadal problem zostal!!zmienilem 3 pompy hamulcowe ( oczywiscie po zmianie odpowietrzanie) i dalej to samo!!!a wieczmienilem servo i niestety taki sam problem!!!!zalatwilem sobie komplet servo i pompa nie rozkrecane i dzialajace na 10000000000000% ( przed zdjeciem z innego golfa dzialaly) i niestety pupa!!! na zgaszonym silniku pedal jest twardy jak tylko zapalesilnikhamulce uciekaja!!!odpowietrzalem juz chyba milion razy i niestety nie hamuje!!!jak odepne servo tyo peadal jest twardy przy podlaczeniu on zjezdza w glebe!!!!i obroty sie podnosza!!!nie wiem co jest grane????moze ktos ma jakasopcje albo sie spotkal z czyms takim???
w pompie wszystkie sekcje sa dobre i z kazdej rowno zagina plyn.
P.S. golf 2 silnik 1,8 RP

:grrr: :crazy: :kac: :evil:
Ostatnio zmieniony wt sie 22, 2006 12:04 przez Bartas, łącznie zmieniany 1 raz.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1651807
WWW.VSV.PRV.PL
"KEEP YOUR SHIT THE HARDEST"

KUBEK
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: pn maja 22, 2006 21:36
Lokalizacja: PSZCZYNA

Post autor: KUBEK » wt sie 22, 2006 13:18

Może masz tylko "rant" na tarczach i po założeniu nowych klocków jest zbyt duża odległość między klockiem i tarczą (źle przylega). Sprawdż czy masz wszystko dobrze poskładane i przy okazji zeskosuj sobie klocki (od strony zewnętrznej i wew. tarczy) i spróbuj jakie masz wtedy hamulce. Pozdrawiam



BruceLee30
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 873
Rejestracja: pt lis 05, 2004 14:18
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: BruceLee30 » wt sie 22, 2006 14:00

masz abs czy korektor sily hamowania ?



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » wt sie 22, 2006 14:05

BruceLee30 pisze:masz abs czy korektor sily hamowania ?
z ABS-em jest równiez korektor hamowania ! tez o tym myslałem szczerze mówiąc miałem taki przypadek ze za nic nie mogłem odpowietrzyć ham ale łapały nie do konca winowajcą tego galimatiasu okazał sie korektor ham który zanjduje sie na belce tyl po lewej stronie rozruszałem go i sprawa załatwiona



BruceLee30
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 873
Rejestracja: pt lis 05, 2004 14:18
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: BruceLee30 » wt sie 22, 2006 14:17

przy ABS ie zbedny jest korektor
Ostatnio zmieniony wt sie 22, 2006 14:47 przez BruceLee30, łącznie zmieniany 1 raz.



greg

Post autor: greg » wt sie 22, 2006 14:34

bartasas, krótkie pytanie - czy jak odpalisz silnik to pedał sam idzie w podłogę? jeśli tak to masz zbyt duże podciśnienie idące na serwo.

[ Dodano: Wto Sie 22, 2006 2:35 pm ]
bartasas pisze:przy podlaczeniu on zjezdza w glebe!!!!i obroty sie podnos
czyli mam razcję sprawdź przed serwem co się tam dzieje



KUBEK
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: pn maja 22, 2006 21:36
Lokalizacja: PSZCZYNA

Post autor: KUBEK » wt sie 22, 2006 21:57

kolego greg wytłumacz mi w jaki w jaki sposób masz mieć zbyt wysokie podciśnienie- nie umiem sobie tego wyobraźić i nie mogę przypomnieć sobie elementu w aucie który może coś takiego wywołać. Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Bartas
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: pt maja 06, 2005 22:17
Lokalizacja: NagórkY

Post autor: Bartas » wt sie 22, 2006 22:10

a wiec nie mam absu a korektor zostal przez kogos usuniety i jezdzilem bez!!!
greg pisze:czyli mam razcję sprawdź przed serwem co się tam dzieje
?????tzn servo laczy sie z pompka a w duga strone idzie bolec do pedalu wiec co dokladnie masz na mysli?????bo pompka jest odpowietrzona a bolec jest zaczepiny tak jak ma byc!!!


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1651807
WWW.VSV.PRV.PL
"KEEP YOUR SHIT THE HARDEST"

greg

Post autor: greg » śr sie 23, 2006 10:11

Obrazek myślałem o tym

[ Dodano: Sro Sie 23, 2006 10:12 am ]
uważam że coś jest nie tak z nadmiarem podcisnienia idącego do serwa

[ Dodano: Sro Sie 23, 2006 10:13 am ]
jeżeli jest za małe - to efektem jest twardy pedał hamulca jeśli jest za duże to wg mnie pedał hamulca będzie opadał to 1 a 2 to będą sie podnosiły obroty

[ Dodano: Sro Sie 23, 2006 10:15 am ]
KUBEK pisze:kolego greg wytłumacz mi w jaki w jaki sposób masz mieć zbyt wysokie podciśnienie- nie umiem sobie tego wyobraźić i nie mogę przypomnieć sobie elementu w aucie który może coś takiego wywołać.
w silnikach diesla macie pompkę podciśnienia a w benzyniakach podciśnienie idzie z kolektora



Awatar użytkownika
Bartas
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: pt maja 06, 2005 22:17
Lokalizacja: NagórkY

Post autor: Bartas » śr sie 23, 2006 10:26

tzn zaworek mam i dziala okej!!!!w ktora strone ma blokowac powietrze a w ktora przepuszczac????powietrze ma isc od serva do kolektora czy od kolektora do serva????


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1651807
WWW.VSV.PRV.PL
"KEEP YOUR SHIT THE HARDEST"

greg

Post autor: greg » śr sie 23, 2006 10:33

kolektor wiadomo że zasysa powietrze - więc robi podciśnienie w serwie - zaworek powinien puszczać powietrze od serwa do kolektora z tym że jak jest na stałe otwarte to masz nadmiar podcisnienia i problem z hamulcami oraz podnoszeniem się obrotów to jest tak jakby silnik dostawał lewe powietrze



Awatar użytkownika
herflik95
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 953
Rejestracja: pn mar 13, 2006 11:36
Lokalizacja: LKR
Kontakt:

Post autor: herflik95 » śr sie 23, 2006 10:37

a moze któryś uszczelniacz tłoczka szlak trafił i nie mam odpowiedniego ciśnienia tj dostaje sie lewe powietrze do układu hamulcowego



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » śr sie 23, 2006 10:44

BruceLee30 pisze:przy ABS ie zbedny jest korektor
mylisz się kolego!!!!! ale to nie jest temat aby to poruszac nie ulepszaj mysli technicznej producenta to jest bezpieczeństwo TWOJE i innych !!!!!!!



greg

Post autor: greg » śr sie 23, 2006 10:44

bartasas pisze:!!!jak odepne servo tyo peadal jest twardy przy podlaczeniu on zjezdza w glebe!!!!
herflik95, gdyby zaopowietrzały się hamulce to na zgasznoym silniku też by hamulce robiły się miękkie bo sprężałby powietrze



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 391 gości