wentylator chlodznicy/klimy

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

jointone
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 200
Rejestracja: śr wrz 08, 2010 17:58

wentylator chlodznicy/klimy

Post autor: jointone » sob maja 25, 2013 12:36

WItam,

Jezeli temat jeszcze aktualny to podaje pomocne strony:

Wyjecie wiatraka: http://forums.tdiclub.com/showthread.ph ... ost3032068" onclick="window.open(this.href);return false;

Pełna diagnostyka problemu: http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... an-and-A-C" onclick="window.open(this.href);return false;

Diagnostyka: http://pics.tdiclub.com/data/516/A4_Coo ... _Rev_7.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

Naprawa wiatraka: http://pics.tdiclub.com/data/517/Fan_Repair.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
peres92
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 104
Rejestracja: sob sty 12, 2013 23:54

wentylator chlodznicy/klimy

Post autor: peres92 » sob cze 01, 2013 14:49

W obu wentylatorach nie dziala piereszy bieg przy podłączeniu bezpośrednio do akumulatora. Wymieniać czy da sie jakoś naprawic?



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

wentylator chlodznicy/klimy

Post autor: Qto » sob cze 01, 2013 15:06

zdaje się że post wyżej masz odpowiedź



Szponciak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: czw cze 06, 2013 20:56

wentylator chlodznicy/klimy

Post autor: Szponciak » czw cze 06, 2013 23:10

Prosta sprawa była wystarczyło by przeczytać twój pierwszy post w tych samochodach często pada pierwszy bieg małego wentylatora oraz dużego jak ktoś nie serwisuje klimatyzacji co roku to często są przypadki że w obydwóch wentylatorach pada 1 bieg tak więc zostały ci tylko 2 wentylatory z drugimi biegami więc ciśnienia w układzie wzrastają do 20 barów przy temperaturze powietrza na zewnątrz powyżej 20-25 stopni sądząc po tym co piszesz wentylatory zablokowały się lub sterownik dostał takiego zwarcia że zatrzymał wentylatory jednak pozwolił sprężarce dalej pracować ciśnienia w układzie wzrosły do 30 barów i rozwaliło osuszacz. Teraz powinieneś wymienić sterownik lub dać do naprawy/sprawdzenia dobremu specowi sprawdzić prostownikiem praca obydwóch wentylatorów na pierwszym oraz drugim biegu a następnie sprawdzić czy cewka sprężarki nie uległa spaleniu oraz czy granulat z osuszacza nie dostał się do układu. po sprawdzeniu tych rzeczy można napełnić a następnie sprawdzić działanie układu w razie problemów pisz.



Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

wentylator chlodznicy/klimy

Post autor: grandi » pt cze 07, 2013 00:00

Kumpel miał tak samo jak ty psiknij kontaktem w styk wentylatora poruszaj parę razy włoż wyjmij , rozruszaj u niego pomogło


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
artur_n
VAG Biłgoraj
VAG Biłgoraj
Posty: 343
Rejestracja: pt wrz 14, 2012 11:57
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

wentylator chlodznicy/klimy

Post autor: artur_n » pt cze 07, 2013 16:59

Sprawa z klimą rozwiązana. Wymienione oba wentylatory i sterownik. Wszystko działa jak należy.


Bez dymu nie ma ognia... TDI

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 85 gości