[MK3 AAZ] Problem z obrotami
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
[MK3 AAZ] Problem z obrotami
W ojca AAZ rok 95 mały problem obroty i wydatek pompy ustawiony ok zimny obroty 980 ciepły 900 ale jak pojezdze po miescie nawet w korkach ok cały czas ok 900 obroty, ale jak przejade w trasie szybciej powyżej 120 km/h lub ponad 60 km z predkościa ponad 100 km/h to wtedy obroty spadają do 800 wzrosna do 850 kiedy pojężdze spokojnie i to max jak ostygnie to ok 900. Zauważyłem ze jak jeżdze po miescie jest wszystko ok ale jak wyłacze i dopalę po 10 minutach jest te 850 obrotów i je trzyma tylko długa trasa powoduje że spadają do 800. Jak spadna i wtedy podniosę śrubką do 850 to na nastepny dzien mam cały czas 1000 obr. Zauważyłem ze zima tego nie mam, a zimą obroty ok 950 a trasa 900 co to może być. Samochód mało pali nie kopci pali na ząbek. Może ktoś sie z tym spotkał. Niektórzy chca mi wyciągac pompę żeby ją sprawdzić na stole. Nie wiem czy to robić czy dalej jedzić? Czy zimą w aaz tez macie lekko wiekrze obroty????
Ostatnio zmieniony wt sie 22, 2006 13:16 przez Igor1, łącznie zmieniany 1 raz.
masz troszkę przeregulowaną dawkę paliwa a sama regulacja śrubką regulującą ustawienie cięgna gazu tylko powoduje takie własnie skoki w zależności od temperatury silnika.
[ Dodano: Wto Sie 22, 2006 12:35 pm ]
należy najpierw wyregulować dawkę paliwa a dopiero ustawiać minimalne i maksymalne położenie dźwigni sterującej
[ Dodano: Wto Sie 22, 2006 12:35 pm ]
należy najpierw wyregulować dawkę paliwa a dopiero ustawiać minimalne i maksymalne położenie dźwigni sterującej
moim zdaniem na przyrządach da się ustawić dawkę nominalną. W takim przypadku jeśli jest zła dawka nominalna a nastepnie regulujesz śrubą od dźwigni sterującej. Jesli masz podniesioną dawkę nominalną to przy zmniejszonym wychyleniu dźwigni bedziesz miał zbyt niskie obroty na zimnym silniku lub też po podciągnieciu śrubą na zimny ok a na ciepłym zbyt duze obroty.
[ Dodano: Wto Sie 22, 2006 1:56 pm ]
jeszcze jedno te wiadomosci mam z własnych doswiadczeń jak kombinowałem ze swoją pompą w 1,6TD. Ciekawostką natomiast było to że zmniejszenie dawki nominalnej wcale nie zmniejszało zużycia paliwa a nawet wg mnie zwiększało - słabszy był silnik więc ciągnąłem biegami - wyniki zwiększenie zużycia paliwa
[ Dodano: Wto Sie 22, 2006 1:56 pm ]
jeszcze jedno te wiadomosci mam z własnych doswiadczeń jak kombinowałem ze swoją pompą w 1,6TD. Ciekawostką natomiast było to że zmniejszenie dawki nominalnej wcale nie zmniejszało zużycia paliwa a nawet wg mnie zwiększało - słabszy był silnik więc ciągnąłem biegami - wyniki zwiększenie zużycia paliwa
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 52 gości