Brak iskry w G60 - ROZWIĄZANY
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- xxMAXIMxx
- Gadatliwa bestia
- Posty: 828
- Rejestracja: pn cze 02, 2008 15:19
- Lokalizacja: zakopane
- Kontakt:
Brak iskry w G60 - ROZWIĄZANY
Witam, mam duży kłopot z iskrą. Włożyłem silnik po remoncie blachy i nie ma iskry, przed remontem wszystko było w porządku.
Sprawdziłem:
1. Cewkę - poprawna oporność między pinami, podmieniłem też na inną bez efektu
2. Czujnik halla z kopułką - sprawdzony, napięcie na wtyczce między pinami 1 i 3 poprawne, 10,5V, podmieniłem też całość na inną - bez efektu.
3. Sprawdzone wszystkie połączenia elektryczne, w tym masy idące do ECU, napięcie pojawia się na cewce po przekręceniu stacyjki
4. Wczoraj podmieniłem DIGIFANTA na inny, z tym samym numerem na pewno sprawny bo działający w innym aucie- bez efektu.
5. Inne połączenia też sprawdziłem, takie jak hall-ECU, masy-ECU...
6. Sprawdziłem bezpiecznik nr 15 - jest dobry
7. Zamówiłem przekaźnik do ECU numer 30 - ma dziś przyjść ale to ostatnie co mi przyszło do głowy.
Jakieś pomysły?
Pozdro.
Sprawdziłem:
1. Cewkę - poprawna oporność między pinami, podmieniłem też na inną bez efektu
2. Czujnik halla z kopułką - sprawdzony, napięcie na wtyczce między pinami 1 i 3 poprawne, 10,5V, podmieniłem też całość na inną - bez efektu.
3. Sprawdzone wszystkie połączenia elektryczne, w tym masy idące do ECU, napięcie pojawia się na cewce po przekręceniu stacyjki
4. Wczoraj podmieniłem DIGIFANTA na inny, z tym samym numerem na pewno sprawny bo działający w innym aucie- bez efektu.
5. Inne połączenia też sprawdziłem, takie jak hall-ECU, masy-ECU...
6. Sprawdziłem bezpiecznik nr 15 - jest dobry
7. Zamówiłem przekaźnik do ECU numer 30 - ma dziś przyjść ale to ostatnie co mi przyszło do głowy.
Jakieś pomysły?
Pozdro.
Ostatnio zmieniony czw cze 06, 2013 07:26 przez xxMAXIMxx, łącznie zmieniany 1 raz.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=296391 <--- Moje RALLYE G60+
Brak iskry w G60
Na czujnik hala na pin 2 podaj masę impulsowo,powinna wyzwolić się iskra. Jeżeli nie to masz coś z kablami.
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
- xxMAXIMxx
- Gadatliwa bestia
- Posty: 828
- Rejestracja: pn cze 02, 2008 15:19
- Lokalizacja: zakopane
- Kontakt:
Brak iskry w G60
Dzięki za podpowiedź, podać to przy włączonej wtyczce mam rozumieć? Po prostu dotykać kabelkiem do masy? Kable zapłonowe masz na myśli? Ich nie podmieniałem na nowe.
Dzięki za podpowiedź.
Dzięki za podpowiedź.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=296391 <--- Moje RALLYE G60+
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
Brak iskry w G60
Nie wazne czy wtyczka podlaczona czy odlaczona, zaplon ma byc wlaczony.
Nie chodzi o przewody zaplonowe tylko o przewod pomiedy hallem a ECU i pomiedzy ECU a cewka.
Sygnal z halla dociera do ECU a ten na jego podstawie steruje cewka zaplonowa.
Nie chodzi o przewody zaplonowe tylko o przewod pomiedy hallem a ECU i pomiedzy ECU a cewka.
Sygnal z halla dociera do ECU a ten na jego podstawie steruje cewka zaplonowa.
- xxMAXIMxx
- Gadatliwa bestia
- Posty: 828
- Rejestracja: pn cze 02, 2008 15:19
- Lokalizacja: zakopane
- Kontakt:
Brak iskry w G60
Dobra, zrobiłem tak:
- Ustawiłem pierwszy tłok na GMP żeby był palec kopułki na pierwszy tłok
- Zgodnie z zaleceniem połączyłem masę ze środkowym pinem halla
- POJAWIŁA SIĘ ISKRA
Tylko co to znaczy?
Nie ma połączenie Hall-ECU? Sprawdzę to.
- Ustawiłem pierwszy tłok na GMP żeby był palec kopułki na pierwszy tłok
- Zgodnie z zaleceniem połączyłem masę ze środkowym pinem halla
- POJAWIŁA SIĘ ISKRA
Tylko co to znaczy?
Nie ma połączenie Hall-ECU? Sprawdzę to.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=296391 <--- Moje RALLYE G60+
- xxMAXIMxx
- Gadatliwa bestia
- Posty: 828
- Rejestracja: pn cze 02, 2008 15:19
- Lokalizacja: zakopane
- Kontakt:
Brak iskry w G60
Sprawdziłem, jest połączenie środkowego pinu z Halla na 18 pin w ECU.
Apro pos... Jak testowałem łącząc masę ze środkowym pinem Halla to kopnęło mnie niemiłosiernie jak dotknąłem obudowy świecy...
Apro pos... Jak testowałem łącząc masę ze środkowym pinem Halla to kopnęło mnie niemiłosiernie jak dotknąłem obudowy świecy...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=296391 <--- Moje RALLYE G60+
Brak iskry w G60
Nic nie musisz ustawiać,wystarczy ściągnąć kostkę z aparatu i na środkowy pin podawać masę impulsowo. Zapłon włączony jeżeli iskra się pojawiła , to masz padnięty hall .Bo twierdzisz ze na pinie 1,3 halla jest napięcie .
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
- xxMAXIMxx
- Gadatliwa bestia
- Posty: 828
- Rejestracja: pn cze 02, 2008 15:19
- Lokalizacja: zakopane
- Kontakt:
Brak iskry w G60
Sprawdziłem też jeszcze raz połączenie cewki z ECU, jest na pin 25. Zgodnie ze schematem.
Podmienię jeszcze raz halla.
Podmienię jeszcze raz halla.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=296391 <--- Moje RALLYE G60+
- xxMAXIMxx
- Gadatliwa bestia
- Posty: 828
- Rejestracja: pn cze 02, 2008 15:19
- Lokalizacja: zakopane
- Kontakt:
Brak iskry w G60
Żeby było śmiesznie to po przekręceniu stacyjki zaczyna dziwnie brzęczeć i się grzać przekaźnik numer 80 - czyli od pompy paliwowej - o czy wcześniej nie napisałem.
Jeszcze raz sprawdziłem napięcie na wtyczce halla i pomiędzy pinami 1 i 3 jest 6,7V przy wpiętym przekaźniku numer 80, a kiedy jest wyciągnięty to jest 9,3V. Może to on coś miesza??? Tak czy owak z bentleya wynika że tam powinno być minimum 10V... :/
Jeszcze raz sprawdziłem napięcie na wtyczce halla i pomiędzy pinami 1 i 3 jest 6,7V przy wpiętym przekaźniku numer 80, a kiedy jest wyciągnięty to jest 9,3V. Może to on coś miesza??? Tak czy owak z bentleya wynika że tam powinno być minimum 10V... :/
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=296391 <--- Moje RALLYE G60+
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
Brak iskry w G60
Sprawdz jakie napiecie wchodzi na sterownik silnika.
Czasem czujniki zasilane sa z 12V a czasem poprzez ECU napieicem 5V.
Po tym co napislaes to wyglada jakbys mial rozladowany akumulator i spada Ci napiecie ale wtedy nie krecil by rozrusznik.
Przykreciles masy do silnika?
Czasem czujniki zasilane sa z 12V a czasem poprzez ECU napieicem 5V.
Po tym co napislaes to wyglada jakbys mial rozladowany akumulator i spada Ci napiecie ale wtedy nie krecil by rozrusznik.
Przykreciles masy do silnika?
- xxMAXIMxx
- Gadatliwa bestia
- Posty: 828
- Rejestracja: pn cze 02, 2008 15:19
- Lokalizacja: zakopane
- Kontakt:
Brak iskry w G60
Masa jest na skrzyni biegów główna, jest też przewód łączący pokrywę głowicy z mocowaniem cewki. Masy sprawdzałem, dodatkowo czyściłem do gołej blachy miesce przy śrubie żeby lakier nie robił zamieszania. Akumulator był podłączony cały czas do prostownika, rozrusznik kręci ochoczo i bez zamulania.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=296391 <--- Moje RALLYE G60+
- xxMAXIMxx
- Gadatliwa bestia
- Posty: 828
- Rejestracja: pn cze 02, 2008 15:19
- Lokalizacja: zakopane
- Kontakt:
Brak iskry w G60
Nie zmierzyłem bo rano oddałem auto do elektryka... mam nadzieję, że do jutra będę coś wiedział.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=296391 <--- Moje RALLYE G60+
- xxMAXIMxx
- Gadatliwa bestia
- Posty: 828
- Rejestracja: pn cze 02, 2008 15:19
- Lokalizacja: zakopane
- Kontakt:
Brak iskry w G60
Problem rozwiązany.
Brakowało masy idącej wiązką w zupełnie innym kierunku razem z wiązką sondy Lambda.
Brakowało masy idącej wiązką w zupełnie innym kierunku razem z wiązką sondy Lambda.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=296391 <--- Moje RALLYE G60+
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 74 gości