Mechanikowi oderwał się element rozrządu, co teraz?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
pepepe
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 131
Rejestracja: czw maja 02, 2013 18:35

Mechanikowi oderwał się element rozrządu, co teraz?

Post autor: pepepe » czw maja 30, 2013 21:15

Witajcie,

Do rzeczy: Obrazek

Przy wymianie rozrządu, napinaczy oraz rolek mechanik spotkał na swej drodze problem związany z elementem na zdjęciu.
Pożalił mi się i powiedizal ze poprzedni wlasciciel przykleił go mocno jakims klejem a gdy teraz chcial go przykręcic i zalozyc to się zerwało.
Powiedzial mi ze zaniosl do ślusarza, że wyszczerbił mu to i owo, wywiercił nową dziurę i pasuje. No Ok, auto dostalem po tygodniu zwłoki i filtry, olej i rozrząd zostal wymieniony.

CZEGO MOGE SIE OBAWIAC PANOWIE?

Na szczescie poznalem chlopaka ktory chce mi pomoc i nie szczedzil slow na dzialania tamtego mechanika. Mowil ze walek jest do wymiany i tego sie nie robi. Hm, ciekawostką jest ze gdy dzisiaj spotkalem osobe ktora wymieniala mi rozrząd to u niego w Sharanie rowniez pierdykneło to "coś".
Czyli to nie wina "poprzedniego wlasciciela" tylko obecny mechanik coś zle robił. Ah i na dodatek obiecał 300zł za wymianę filtrów, oleju i rozrządu a po całym partaczeniu wzial 420zl...



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Mechanikowi oderwał się element rozrządu, co teraz?

Post autor: italiano_83 » czw maja 30, 2013 21:45

pepepe pisze: związany z elementem na zdjęciu.
Ale co to jest ?
pepepe pisze:i na dodatek obiecał 300zł za wymianę filtrów, oleju i rozrządu a po całym partaczeniu wzial 420zl...
A to niby za co 120zł więcej ?

Jaki masz silnik moc oznaczenie ?


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
pepepe
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 131
Rejestracja: czw maja 02, 2013 18:35

Re: Mechanikowi oderwał się element rozrządu, co teraz?

Post autor: pepepe » pt maja 31, 2013 16:08

italiano_83 pisze:
pepepe pisze: związany z elementem na zdjęciu.
Ale co to jest ?
Sam chciałbym Ci powiedzieć, ale nie wiem. To jakas zębatka z rozrządu z miejscami na śruby (kółka na zdjęciu) i prostokątny klin z ktorym miał mechanik problem.
italiano_83 pisze:
pepepe pisze:i na dodatek obiecał 300zł za wymianę filtrów, oleju i rozrządu a po całym partaczeniu wzial 420zl...
A to niby za co 120zł więcej ?

Jaki masz silnik moc oznaczenie ?
Nie wiem za co 120zł. Powiedzial ze czesci wyszly go wiecej ok 70zł (choc twierdzi ze ma kumpla w InterCars i ma znizki + 50zł chociaz za robote, czyli 120zł)
A oznaczenie? Chodzi Ci o te slynne 1Y czy jakos tak? Nie wiem, ale prosta wersja, 1.9D 64KM 1992r. Nie jestem pewien ale potem sprawdzę.
Ale jestem wkurzony na tego buca. Spartolił u siebie w Sharanie, a kilka dni wczesniej u mnie. Inny mechanik mowil ze cały wał do wymiany i ze nie powinno sie takich rzeczy spawać... :/



Awatar użytkownika
bzdzioch1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: ndz mar 17, 2013 20:16
Lokalizacja: Szczecinek/Krosino

Mechanikowi oderwał się element rozrządu, co teraz?

Post autor: bzdzioch1 » pt maja 31, 2013 16:55

patrze na ten obrazek i nie moge skojarzyc czegos takiego :kac: zrób jakaś fote tego co było spawane,połamane. a skoro sper... to niech na własny koszt wymienia



Baryla
...
...
Posty: 963
Rejestracja: pt mar 21, 2008 21:57
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Mechanikowi oderwał się element rozrządu, co teraz?

Post autor: Baryla » pt maja 31, 2013 18:53

jedyne co przychodzi mi do głowy do klin na wale



Awatar użytkownika
J.B.S.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1819
Rejestracja: sob mar 22, 2008 19:08
Lokalizacja: Radom

Re: Mechanikowi oderwał się element rozrządu, co teraz?

Post autor: J.B.S. » pt maja 31, 2013 19:05

Baryla pisze:jedyne co przychodzi mi do głowy do klin na wale
To samo miałem pisać.



Awatar użytkownika
pepepe
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 131
Rejestracja: czw maja 02, 2013 18:35

Mechanikowi oderwał się element rozrządu, co teraz?

Post autor: pepepe » pt maja 31, 2013 20:11

Dokladnie Panowie, nawet pisalem wyzej o klinie. Moze troche nieczysto ale o to mi chodzi.

Wiec jaka decyzja?? Co powinienem zrobic skoro w tym wale wiercił?



Awatar użytkownika
bzdzioch1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: ndz mar 17, 2013 20:16
Lokalizacja: Szczecinek/Krosino

Re: Mechanikowi oderwał się element rozrządu, co teraz?

Post autor: bzdzioch1 » pt maja 31, 2013 21:12

pepepe pisze:Dokladnie Panowie, nawet pisalem wyzej o klinie. Moze troche nieczysto ale o to mi chodzi.

Wiec jaka decyzja?? Co powinienem zrobic skoro w tym wale wiercił?
zaprowadz mu ten samochód i niech wymenia to co zepsuł przecież za to mu płaciłeś żeby było dobrze zrobione a nie zeby zepsuł.



Awatar użytkownika
pepepe
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 131
Rejestracja: czw maja 02, 2013 18:35

Mechanikowi oderwał się element rozrządu, co teraz?

Post autor: pepepe » pt maja 31, 2013 22:03

Rozumiem. Dobrze byloby wymienic caly wał prawda? Ale jegomość wyszlifował nowy klin czy coś w tę deseń, przykręcił i póki co jeździ. Dlatego pytam czy zostawić to czy cos z tym zrobic?

W sumie glupie pytanie prawda? W kazdej chwili moze cos sie stac. Czy ktos miał takie przygody??



Awatar użytkownika
J.B.S.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1819
Rejestracja: sob mar 22, 2008 19:08
Lokalizacja: Radom

Mechanikowi oderwał się element rozrządu, co teraz?

Post autor: J.B.S. » sob cze 01, 2013 01:07

To zależy jak zrobił i co dokladnie sie zepsuło.Jak klin na kołe to wymień koło ,jak miejsce na klin na wale wszystko zależy jak naprawił.Jeśłi fachowo bedzie ok jak dziadosko to może sie odkrecić i bedzie niemiło



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14226
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Mechanikowi oderwał się element rozrządu, co teraz?

Post autor: Michał_1977 » sob cze 01, 2013 06:24

Najlepiej by było,gdyby przeszlifował wał na koło od TDI.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 168 gości