woltomierz
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
woltomierz
Dostałem od brata w spadku cyfrowy woltomierza czasem mam problem z ładowaniem ale ni o to chodzi . woltomierz ma tylko dwa kable plus i minus chce go tak podłączyć zeby wskazywał mi jakie mam ładowanie w danym momencie tylko i tylko wyłacznie jak jest na chodzie silnik nie wiem jak to za bardzo zreobic bez zbednych przłaczników itd prosze o pomoc bo z elektryka to ja zabardzo sie nie nie lubie
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
woltomierz
podłączasz pod minus i plus po zapłonie...i tyle
chyba, że bezpośrednio z aku chcesz napięcie to wtedy przez przekaźnik
chyba, że bezpośrednio z aku chcesz napięcie to wtedy przez przekaźnik
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
woltomierz
no to tak jak wyżej napisałem
na przyszłość precyzuj dokładniej tematy... np. "podłączenie woltomierza"
na przyszłość precyzuj dokładniej tematy... np. "podłączenie woltomierza"
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
woltomierz
przekaźnik ze stykami 30, 85, 86, 87 - zwykły "przekaźnik samochodowy", tak wystarczy powiedzieć w sklepie
30 - plus z aku
85 - masa
86 - plus po stacyjce
87 - do woltomierza
drugi kabelek woltomierza do masy
30 - plus z aku
85 - masa
86 - plus po stacyjce
87 - do woltomierza
drugi kabelek woltomierza do masy
woltomierz
tylko ze ja mam dwa kabelki + i - przy tym swoim bo to jest tachometr ea electronics (obrotomierz + woltomierz z lampka shift) został przerobiony tylko na woltomierz poniewaz głowne jego przeznaczenie to było robic za obrotomierz ale mi nie potrzebne to było
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
woltomierz
no a co ja wyżej napisałem ?? Jeden kabelek do przekaźnika (jak wyżej napisane) a drugi do masy...masa to minusmarek-lbn pisze:tylko ze ja mam dwa kabelki + i -
woltomierz
A czy ten woltomierz potrzebuje lub ma jakies zewnętrzne zasilanie (baterię)? Jeśli ma baterię, to podłącz tylko na stełe plus pod plus aku i minus pod minus aku. Uważaj żeby nie zrobić zwarcia lub podłącz plus przez taki wodoszczelny bezpiecznik (2,50zł w elektroniku).
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
woltomierz
Trochę mnie nie było i widzę ciekawe wpisy: po co prosto, jak można zawile....
Zdejmujemy osłonę kolumny kierownicy by dostać się do kostki stacyjki.
Plus woltomierza do czarnego dość grubego przewodu z kostki, minus do blachy.
Zakładamy obudowę i cieszymy się wskaźnikiem.
Zdejmujemy osłonę kolumny kierownicy by dostać się do kostki stacyjki.
Plus woltomierza do czarnego dość grubego przewodu z kostki, minus do blachy.
Zakładamy obudowę i cieszymy się wskaźnikiem.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 71 gości