Mocny VP i problem.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Mocny VP i problem.
PROSZE NIE USUWAC!!!
PAnowie mam taki problem, zaczelo juz sie to chwile temu ok 2-3tyg. auto w zakresie 900-3300 przyspiesza normalnie reakuje na gaz i jest diabelnie mocne, dochodzi do 3300-3500 i doladowanie spada na 0.8 bar czasem jest 0,7 , 0.9 nie na reguly i juz jak to sie mowi "pojechane" , odpuszasz minimalnie gaz w wysokim zakresie i znow dodalesz i masz na te 1-2s doladowanie pelne po czym znow 0.8. O co tu chodzi???? Pompy vacom 3szt juz zmienilem, 3 szt. n75 znienione, nawet turbo na krotko bezposrednio wpiete ,to samo. Logi zrobione , nie widac spadku dawki , wysterowanie n75 na poziomie max70% , pompa nie wiecej jak 60% na kaącie, przeplywka ok. Ma ktos jakis pomysl??? Setup to:
230+11+GT2052v+wydech kwas61m, dolot, sprzeglo ABF, soft 1.8b/51mg/4,5v, dol ASZ,glowica porting. Niech ktos cos podpowie PLZ bo lekko sie pomysly pokonczyly. Dzwine jest to ze nawet po podlaczeniu na krotko turbo przestaje pompowac , jakby nie mialo spalin, albo calkowice zniklo podcisnienie - moze gruszka pada???
PAnowie mam taki problem, zaczelo juz sie to chwile temu ok 2-3tyg. auto w zakresie 900-3300 przyspiesza normalnie reakuje na gaz i jest diabelnie mocne, dochodzi do 3300-3500 i doladowanie spada na 0.8 bar czasem jest 0,7 , 0.9 nie na reguly i juz jak to sie mowi "pojechane" , odpuszasz minimalnie gaz w wysokim zakresie i znow dodalesz i masz na te 1-2s doladowanie pelne po czym znow 0.8. O co tu chodzi???? Pompy vacom 3szt juz zmienilem, 3 szt. n75 znienione, nawet turbo na krotko bezposrednio wpiete ,to samo. Logi zrobione , nie widac spadku dawki , wysterowanie n75 na poziomie max70% , pompa nie wiecej jak 60% na kaącie, przeplywka ok. Ma ktos jakis pomysl??? Setup to:
230+11+GT2052v+wydech kwas61m, dolot, sprzeglo ABF, soft 1.8b/51mg/4,5v, dol ASZ,glowica porting. Niech ktos cos podpowie PLZ bo lekko sie pomysly pokonczyly. Dzwine jest to ze nawet po podlaczeniu na krotko turbo przestaje pompowac , jakby nie mialo spalin, albo calkowice zniklo podcisnienie - moze gruszka pada???
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Mocny VP i problem.
Ale to nie jest dział techniczny tylko speed - tu się nie rozwiązuje problemów technicznych ...spawacz pisze:PROSZE NIE USUWAC!!!
Co za problem sprawdzić jej szczelność ... choć wątpię, żeby przy takim "składaku" problem był tak prosty i dlaczego miła by odpuszczać po pewnym czasie a nie cały czas...spawacz pisze:moze gruszka pada???
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Mocny VP i problem.
To juz ci mowie ze wszyskie wezyki maja max 2mc, wszystko nowe, podcisnienie to 1 rzecz ktora sprawdzilem. Nie przenos, bo w technicznym nie bedzie pomocy, a tu jest wieksza sznsa.Gruszka tez sprawdzona, jednak nie na dluzszy czas bo ile mozna utrzymac ustami podcisnienie,a pompki niestety podcisnieniwej nie mam.,
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
Mocny VP i problem.
Jesteś w stanie sprawdzić AFR w czasie jazdy?? Im bliżej turba tym lepiej (w sensie tuż za)
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Re: Mocny VP i problem.
Chodzi ci czy nie zubaza? W momencie jak spada doladowanie i dalej cisniesz dym jest czarny - duzoooooo dymu. Niestety nie mam moznilowsci sprawdzenia AFR. Szkoda ze w domu ie byles wczoraj
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Re: Mocny VP i problem.
Nie mam czym tego zmierzyc, moge polegac tylko na logach i tym ze widac jak doladowanie spada ze jest sporo czarnego dymu, gdzie program jest robiony na min. dym. Sprobuje jeszcze grusze zablokowac w pozycji "max" jezeli doladowanie nie spadnie to padla grucha , jezeli spadnie to ewidentnie brakuje paliwa.
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
Mocny VP i problem.
spawacz, dorwij jakas duza strzykawe to lepiej sprwdzisz gruche niz ustami, zassasz i zobaczysz czy trzyma.. pomodzone masz grubo, ale z tego opisu mniemam ze to wlasnie w niej problem..
Mocny VP i problem.
Też kiedyś miałem taki problem jak ty, a potem juz kompletnie stracilem doladowanie. grucha testowana vagiem chodzila jak trzeba. okazało się że do kompa dostała się woda i były błędne odczyty z map sensora, sprawdzić nie zaszkodzi
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Re: Mocny VP i problem.
Tylko ze ja mam wskaznik doladowania dodatkowo, i wartosci sie pokrywaja niemal idealnie z tym co czyta map, wiec usterka elektorniki odpada. Jestema na 90% pewny ze gruszka pada, nie utrzymuje duzego podcisnienia i popuszcza sobie, jutro bedzie wszstko jasne.
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
- krzysiek1606
- Użytkownik
- Posty: 273
- Rejestracja: pn lis 21, 2011 13:44
- Lokalizacja: mazowieckie
Re: Mocny VP i problem.
jaka temperature masz w dolocie jakiej wielkosci masz fmic? moze jest za maly objetosciowospawacz pisze:PROSZE NIE USUWAC!!!
PAnowie mam taki problem, zaczelo juz sie to chwile temu ok 2-3tyg. auto w zakresie 900-3300 przyspiesza normalnie reakuje na gaz i jest diabelnie mocne, dochodzi do 3300-3500 i doladowanie spada na 0.8 bar czasem jest 0,7 , 0.9 nie na reguly i juz jak to sie mowi "pojechane" , odpuszasz minimalnie gaz w wysokim zakresie i znow dodalesz i masz na te 1-2s doladowanie pelne po czym znow 0.8. O co tu chodzi???? Pompy vacom 3szt juz zmienilem, 3 szt. n75 znienione, nawet turbo na krotko bezposrednio wpiete ,to samo. Logi zrobione , nie widac spadku dawki , wysterowanie n75 na poziomie max70% , pompa nie wiecej jak 60% na kaącie, przeplywka ok. Ma ktos jakis pomysl??? Setup to:
230+11+GT2052v+wydech kwas61m, dolot, sprzeglo ABF, soft 1.8b/51mg/4,5v, dol ASZ,glowica porting. Niech ktos cos podpowie PLZ bo lekko sie pomysly pokonczyly. Dzwine jest to ze nawet po podlaczeniu na krotko turbo przestaje pompowac , jakby nie mialo spalin, albo calkowice zniklo podcisnienie - moze gruszka pada???
moze gotuje sie w dolocie
krzysiek.[audi a4 b5 avant +++ ]
246HP-472NM [ soft by spanky ]
oferuje czyszczenie turbin , przerobke turbin GTB na podcisnienie , uszczelnianie i modyfikacje pomp wtryskowych , uklady wydechowe z kwasiaka i instalacje fmic
tel. 608370238 TURBO-SPAW
246HP-472NM [ soft by spanky ]
oferuje czyszczenie turbin , przerobke turbin GTB na podcisnienie , uszczelnianie i modyfikacje pomp wtryskowych , uklady wydechowe z kwasiaka i instalacje fmic
tel. 608370238 TURBO-SPAW
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Re: Mocny VP i problem.
Siema, i problem nadal jest, a gruszka wymieniona, dodatkowy zegar vacum podlaczylem w obieg podcisnienien, i wyszlo calkowite -1.2b , a miedzy gruszka a n75 jest ok -1b , w momencie ustalenia odpuszczania kierownic spada na -0.6b po czym spowrotem wraca na -1b. Temp w dolocie nie przekracza 50st. Jeszcze tak dzis sprawdajac wszstko jak masz gaz na poziomie 38-40mg nie ubija cisnienia i ciagnie caly czas coprawda nie tak jak w pelnym gazie ale ciagnie i nie ubija. Panowie poradzcie cos , co sie moglo stac, aaa czujnik polozenia walu mam z PD ale to raczej nie ma powiazania. EGR zaspawany wiec naewno nie pusci.
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Mocny VP i problem.
Problem rozwiany dawno , ale napisze co bylo,tlumik elestyczny nie utrzymal ssania turbo , i zassalo go - glupio moze to brzmi ale tak zrobilo.
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości