MK3 TDI swap skrzyni

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

BruceLee30
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 873
Rejestracja: pt lis 05, 2004 14:18
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: BruceLee30 » wt sie 22, 2006 19:23

pewnie taniej wyszloby naprawa twojej



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt sie 22, 2006 22:43

Corvax pisze:przy okazji trzaba było wymienic sprzegło z dociskiem
ojej to boli - ja musze to zrobic w swoim AFN-ie (dwumasówka) i 750 nowex SACHS-a + robocizna w Wawie około 300 PLN :(

a jak wrażenia z jazdy ? szybsza jest ta 5 czy podobnie?

ps. szkoda że Twoje stare sprzęgło z 1Z nie podejdzie do mnie, chetnie bym odkupił..



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » śr sie 23, 2006 08:43

sprzeglo nie podejdze, ale z tego powodu ze mialo juz dosc - tlumik drgan rozwalony, docisk tez juz wyjechany :), przy okazji wyszlo ze do mojego 1Z idzie takie sprzeglo jak do 2.5tdi :)

Co do wrazen z jazdy to ciezko jescze cos powiedziec jutro sie bujne do wawy to przetestuje :)


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości