Wolne wchodzenie na obroty (FILM)
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Wolne wchodzenie na obroty (FILM)
Witam. Czym może być spowodowane wolne wkręcanie się na obroty. Dodam że doładowanie stabilne. Wszystkie podciśnienia zmienione na nowe, nowy przepływomierz, N75, czyszczona zmienna geometria itp itd. Korekcje zaraz po kupnie nie były rewelacyjne:
http://vaglog.rtnet.pl/misior18_47436.html ale po wymianie olejów, filtrów rozrządu i wszystkiego co trzeba teraz są na poziomie 0,4. Czy te auto jest jakieś zasyfiałe, ktoś o nie nie dbał i jest zarznięte ??
Pompowtryski na poziomie 50, jeden koło 60 BIP. Nie ma problemu z odpaleniem, żadnych błędów w kanale 018, szarpania przy ruszaniu. Jedynie puszczanie bąka przy odpaleniu.
Czy bipy mają coś do mocy?? Temat już kiedyś zakładałem viewtopic.php?f=85&t=510825 ale oczywiście wylądował standardowo w ZSYPIE bo nic nie wnosił poza teoretycznymi rozważaniami. Wieć teraz może mi ktoś coś powie na ten temat... Pozdrawiam
Zamieszczam filmik:
[youtube][/youtube]
http://vaglog.rtnet.pl/misior18_47436.html ale po wymianie olejów, filtrów rozrządu i wszystkiego co trzeba teraz są na poziomie 0,4. Czy te auto jest jakieś zasyfiałe, ktoś o nie nie dbał i jest zarznięte ??
Pompowtryski na poziomie 50, jeden koło 60 BIP. Nie ma problemu z odpaleniem, żadnych błędów w kanale 018, szarpania przy ruszaniu. Jedynie puszczanie bąka przy odpaleniu.
Czy bipy mają coś do mocy?? Temat już kiedyś zakładałem viewtopic.php?f=85&t=510825 ale oczywiście wylądował standardowo w ZSYPIE bo nic nie wnosił poza teoretycznymi rozważaniami. Wieć teraz może mi ktoś coś powie na ten temat... Pozdrawiam
Zamieszczam filmik:
[youtube][/youtube]
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Wolne wchodzenie na obroty (FILM)
I ten tak samo nadaje się do zsypu ... Czy możesz mi jak małemu dziecku jak ktokolwiek na podstawie filmu i Twoich zeznań ma cokolwiek doradzić ?misior19 pisze:e oczywiście wylądował standardowo w ZSYPIE bo nic nie wnosił poza teoretycznymi rozważaniami.
Zrozum, że tdi to nie cep to trochę bardziej skomplikowane urządzenie i powodów utraty mocy może być multum ...
Pewnie, że bipy na poziomie 50-60 wpływają na działanie pompki .. nie wyrabia z polewaniem jak życzy sobie ECU .. to jak ma to pozytywnie wpływać na moc..
Obudź się i wykonaj komplet logów zgodnie z poradnikiem w diagnostyce i umieść tam temat z nimi to się dowiesz, co się z autem dzieje ...
Co to znaczy stabilne na jakim poziomie w jakim zakresie obrotów się turbo budzi ? Jaka duża jest maksymalna odchyłka od mapy i w jakim zakresie obrotów występuje czy jest na + czy - ? Co z EGR - działa .. jakie wskazania ma przepływomierz ? Jakie są korekcje w 013 ? Jaka jest wartość synchronizacji wałka rozrządu ? Jak wygląda zmiana ciśnień w 011 bs - różnica i wartości max i mnim ?misior19 pisze: Dodam że doładowanie stabilne.
Re: Wolne wchodzenie na obroty (FILM)
No.dobra to wrzuć to w takim razie do zsypu. Nie mam problemów z doladowaniem, ani że wskazaniami przeplywomierza tak jak już wyżej napisałem. korekcie w granicach 0,4-0,7 tak samo pisałem (chyba logiczne że jak na jednym będZie ujemnie to na drugim dodatnie?)a nie jak na początku po kupnie 2 i -2. egr zaslepiony. Badać ciśnienie na tlokach? Rozrządu był blokowany podczas wymiany więc okolice 0 sprawdzane na vagu. jakie kanały Ci przesłać zebyś ocenił? oprócz doladowania bo nie mam z tym problemu, turbiny wstaje od 1.9tys obrotów, małe odchyłki na poziomie 20mbar w małym zakresie ale to wina gruszki
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Wolne wchodzenie na obroty (FILM)
Zgodnie z poradnikiem w dziale diagnostyka, chcesz wiedzieć co się dzieje wykonaj pełne logi i umieść w tym temacie - to się później przeniesie do diagnostyki..
Wolne wchodzenie na obroty (FILM)
No ok. W takim razie jutro wykonam logi i wrzucę. Chociaż wydaje mi się że to jakaś usterka mechaniczna typu, uszczelniacze zaworowe itp
Re: Wolne wchodzenie na obroty (FILM)
Witam. Zamieszczam logi. Proszę o ocenę i najwyżej przeniesienie tematu do Diagnostyka jak będzie taka potrzeba.
MS.B 08:
001: http://vaglog.rtnet.pl/golfr20_128690.html
013: http://vaglog.rtnet.pl/golfr20_128689.html
018: http://vaglog.rtnet.pl/golfr20_128691.html
023: http://vaglog.rtnet.pl/golfr20_128688.html
BS 04:
000: http://vaglog.rtnet.pl/golfr20_128694.html
003: http://vaglog.rtnet.pl/golfr20_128693.html
011: http://vaglog.rtnet.pl/golfr20_128692.html
Dynamiczne:
003: http://vaglog.rtnet.pl/golfr20_128698.html
008: http://vaglog.rtnet.pl/golfr20_128695.html
010: http://vaglog.rtnet.pl/golfr20_128697.html - nadpisany
011: http://vaglog.rtnet.pl/golfr20_128696.html
001 i 004 http://vaglog.rtnet.pl/golfr20_128699.html
Proszę o ocenę, czy jest w nich jakiś związek z wolnym wkręcaniem się na obroty w pełnym zakresie??
Noi doładowanie wyszło do dupy, geometria była czyszczona a przepływka jest już 2 nowa
MS.B 08:
001: http://vaglog.rtnet.pl/golfr20_128690.html
013: http://vaglog.rtnet.pl/golfr20_128689.html
018: http://vaglog.rtnet.pl/golfr20_128691.html
023: http://vaglog.rtnet.pl/golfr20_128688.html
BS 04:
000: http://vaglog.rtnet.pl/golfr20_128694.html
003: http://vaglog.rtnet.pl/golfr20_128693.html
011: http://vaglog.rtnet.pl/golfr20_128692.html
Dynamiczne:
003: http://vaglog.rtnet.pl/golfr20_128698.html
008: http://vaglog.rtnet.pl/golfr20_128695.html
010: http://vaglog.rtnet.pl/golfr20_128697.html - nadpisany
011: http://vaglog.rtnet.pl/golfr20_128696.html
001 i 004 http://vaglog.rtnet.pl/golfr20_128699.html
Proszę o ocenę, czy jest w nich jakiś związek z wolnym wkręcaniem się na obroty w pełnym zakresie??
Noi doładowanie wyszło do dupy, geometria była czyszczona a przepływka jest już 2 nowa
Wolne wchodzenie na obroty (FILM)
dawki obciete przez niedostateczne doładowanie
sprawdz puszke filtra przeplywke i tipa do turbo
sprawdz puszke filtra przeplywke i tipa do turbo
Wolne wchodzenie na obroty (FILM)
Wydaje mi się że coś z gruszką sterowania geometrią może być chociaż do końca nie jestem pewien. W każdym bądź razie w zimie miałem 2 razy tak jakby przymarzła, bo wogóle nie było doładowania po przejechaniu kilku kilometrów jak silnik się zagrzał to puściła. A co z puszką może być nie tak? Nie jest pęknięta. Nawet jakby była to nie powinno to mieć znaczenia na odczyty przepływomierza bo tak czy tak to i tak zaciągane powietrze przepływa przez przepływomierz. Tipa czyli? Układa jest szczelny, kiedyś robiłem test z kompresorem i nigdzie nic nie uciekało...
Wolne wchodzenie na obroty (FILM)
A gruszka powinna skrzypieć lekko podczas wciskania? Czy może przyrdzewiała? W sumie chodzi i działa ale może jest zasyfiona i dlatego tak się dzieje. Miałem również wrażenie że kolegi gruszkę od AFN łatwiej ręcznie wcisnąć niż moją. Czy te gruszki ASZ i AFN są takie same i podejdą spokojnie? Bo znalazłem turbine z AFN w śmiesznej cenie i może koleś opchnąłby gruszkę osobno.
Wolne wchodzenie na obroty (FILM)
misior19,moze byc pordzewiała...ale na logu nie widac aby zle sterowała
Wolne wchodzenie na obroty (FILM)
A jakby to się objawiało na logu? Jak to poznać? Może ona się przycina trochę i objaw jest taki jak przy zacinającej się geometrii. Już nie wiem sam. Nowy N75, przepływka Pierburga, czyszczona geometria, wszystkie węże podciśnieniowe wymienione na nowe... Szlak mnie trafia normalnie. Jak kierownice będą się cieły to będą przekłamania przepływki na kanale 008?? Jakiś czas temu podpinał mi koleś golfa pod tester Lunch czy coś takiego taki czerwony i stwierdził że do przepływki by się nie przyczepił chociaż na kanale oo8 po zlogowaniu tak wychodziło, i tak twierdzili na forum. Wiec uparłem się i kupiłem nową i dalej pupa. Pokazuje w kanale 8 jak pokazuje. Chociaż przed czyszczeniem kierownic, grzebałem przy gruszcze i N75 czyściłem stary, może kierownicami z 5 razy ruszyłem i było wszytko dobrze wskazywał jak powinien. Wiec jak to jest?
Wolne wchodzenie na obroty (FILM)
Po podpięciu wczoraj diody zamiast przepływki ( logowany kanał 3,8 i 11) http://vaglog.rtnet.pl/golfr20_129566.html obrotomierz zapieprza jak powinien a nie jak w temacie że wolno wkręca się na obroty, może to dlatego że najwyższe wartości są i auto idzie jak oszalałe prawie jakby nie ta geometria albo gruszka, bo na kanale 11 widać że dalej nie jest idealnie
Wolne wchodzenie na obroty (FILM)
misior19, wczoraj ci napisałem ze tnie dawki przepływka...tu widac jak dałes ja na sztywno ze jest ok limitery dxziaja tak ajk trzeba
woec masz uje...kolejna przepływke
011 jest jak najbardziej ok
woec masz uje...kolejna przepływke
011 jest jak najbardziej ok
Wolne wchodzenie na obroty (FILM)
Nie pier....
Ale po rozruszaniu gruszki i kierownic daje sobie głowe uciąć że będzie wskazywała dobrze... od kumpla też pozyczałem przepływkę (silnik ARL) bez logowania ale to samo było tak samo przyspieszał i ogólnie muł. Dalej twierdzę że doładowanie i tnąca się gruszka albo geometria ma coś do wskazań przepływomierza. Po wymianie przepływki zaniżała.. a po rozruszaniu kierownic i gruszki wskazywała idealnie.. http://vaglog.rtnet.pl/misior18_60117.html (bodajże ten link) i ten http://vaglog.rtnet.pl/misior18_62871.html a pożniej znów kupa

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości