nastawnik dawki paliwa

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
toperz69
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: pn gru 17, 2007 18:22
Lokalizacja: wlkp
Auto: 4 variant
Silnik: ASZ
Kontakt:

Post autor: toperz69 » pn wrz 15, 2008 14:29

i jak udalo sie naprawic?? ja mam mk4 101 km .mialem podobny problem tyle ze silnik pracowal normalnie, w moim przypadku nie bylo swiatel stopu!!!!sprawdzilem wyminilez zarowki i kontrolka swiec zarowych przestala migac. frefred,


toperz

Awatar użytkownika
RemixSub
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 209
Rejestracja: sob lut 04, 2012 23:37
Lokalizacja: ZGY

nastawnik dawki paliwa

Post autor: RemixSub » śr paź 17, 2012 02:42

A u mnie po regeneracji nastawnika (niepotrzebnie) wyskoczył bład jego 17970 i jedzie auto max 80km/h "mechanik" mówi że to pompa padła ale czułem że wcześniej była wieksza moc i bez błedu. Co mam zrobić? Bo już nie wiem sam co on zrobił tam.

PS, dodam że mruga kontrolka bezprzerwy.



Awatar użytkownika
ciachotdi
diesel m@ster
diesel m@ster
Posty: 1121
Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
Lokalizacja: Aalsmeer
Auto: Seat mii

nastawnik dawki paliwa

Post autor: ciachotdi » śr paź 17, 2012 20:19

RemixSub pisze:po regeneracji nastawnika (niepotrzebnie)
czyli z motorem nic się nie działo chciałeś tylko zrobić czyszczenie doraźnie ? robiłeś wszystko ze wskazówkami z tego co pamiętam to jak miga kontrolka świec żarowych to motor należy zgasić i ponowić ustawienia

na tym się wzoruj
http://www.skierniewice.info/golf/instr ... awnika.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
RemixSub
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 209
Rejestracja: sob lut 04, 2012 23:37
Lokalizacja: ZGY

nastawnik dawki paliwa

Post autor: RemixSub » śr paź 17, 2012 20:50

Właśnie auto jezdziło do 140km/h teraz po tym zabiegu i z błedem nastawnika 17970 jedzie 80kmh. Mechanik czyscił i właśnie korzystał z tego pdfa. Powiedział, że pompa padła i chciał wyczyścić póżniej się zdziwił, że czyste wszystko. Jak tylko złożyl wyskoczył bład pompy. (wczesniej nie było zadnego błedu i nadal mówi, że ona padła).
Na to wygląda, że ona była dobra tylko teraz albo uszkodzona albo przestawiona.
I on nie ustawiał nic ponownie jak kontrolka biła w oczy puscił mnie do domu odrazu 37km po 21;00. :grrr:

Tu wszystko opisałem http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=85&t=483029



Awatar użytkownika
bartos 2008
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 119
Rejestracja: pn wrz 29, 2008 16:25
Lokalizacja: jarosłaVWiec

nastawnik dawki paliwa

Post autor: bartos 2008 » ndz maja 19, 2013 19:34

podepnę się pod temat, po przeanalizowaniu wszystkich postów stwierdziłem, że u mnie będzie wina leżała gdzieś w elektryce, ale czytam żeby ją sprawdzić ale nie wiem gdzie szukać? :crazy:
niech mi ktoś podpowie gdzie przejrzeć te kable i na które zwrócić uwagę będę bardzo wdzięczny bo za nastawnik nie mam zamiaru się zabierać.
to nie dla mnie bo czuję że z tego by wyszła :ass:


[img]http://images48.fotosik.pl/34/7a8361a264f9111a.jpg[/img]

pozdrowionka

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

nastawnik dawki paliwa

Post autor: munior » ndz maja 19, 2013 19:47

bartos 2008 pisze:podepnę się pod temat, po przeanalizowaniu wszystkich postów stwierdziłem, że u mnie będzie wina leżała gdzieś w elektryce, ale czytam żeby ją sprawdzić ale nie wiem gdzie szukać? :crazy:
niech mi ktoś podpowie gdzie przejrzeć te kable i na które zwrócić uwagę będę bardzo wdzięczny bo za nastawnik ni
Ale o co pytasz ? bo jakoś nie idzie wywnioskować z opisu :hmm:


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
bartos 2008
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 119
Rejestracja: pn wrz 29, 2008 16:25
Lokalizacja: jarosłaVWiec

nastawnik dawki paliwa

Post autor: bartos 2008 » pn maja 20, 2013 13:51

chodzi mi o to co można zrobić aby sprawdzić elektrykę w tym nastawniku. skoro u mnie zdarza się ta sytuacja sporadycznie to wina chyba nie leży w nastawniku? jak na razie wszystkie kable, kostki po dociskałem i spsikałem środkiem do połączeń elektrycznych.


[img]http://images48.fotosik.pl/34/7a8361a264f9111a.jpg[/img]

pozdrowionka

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

nastawnik dawki paliwa

Post autor: munior » pn maja 20, 2013 19:42

bartos 2008 pisze:chodzi mi o to co można zrobić aby sprawdzić elektrykę w tym nastawniku
Z zewnątrz ,niewiele :chytry:
bartos 2008 pisze: skoro u mnie zdarza się ta sytuacja
Nadal nie wiemy jaka :hmm: opisz problem ,bo nikt nie czyta w twoich myślach :grin:
bartos 2008 pisze:jak na razie wszystkie kable, kostki po dociskałem i spsikałem środkiem do połączeń elektrycznych.
Pomóc zawsze może ,na pewno nie zaszkodzi


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
bartos 2008
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 119
Rejestracja: pn wrz 29, 2008 16:25
Lokalizacja: jarosłaVWiec

nastawnik dawki paliwa

Post autor: bartos 2008 » śr maja 22, 2013 22:36

sorki już opisuję co się u mnie dzieje,
a więc na początku zapaliła się kontrolka od świec żarowych i obroty silnika zaczęły lekko falować na luzie, ruszyłem dalej bo chciałem jakoś w miarę dojechać do domu, podczas dojeżdżania do skrzyżowania gdy puściłem gaz obroty spadły i silnik zgasł, siadło wszystko zero hamulców, twarda kierownica, szybko go odpaliłem i ruszył dale, jechać się dało tylko nie mogłem puścić gazu bo wtedy gasł. odrazu na wyświetlaczu pojawiły się inne kontrolki m.in. wykrzyknik w trójkącie, gdy wrzuciłem go na kompa pojawiły się błędy (w tej chwili nie mam kodów) ale było coś o granicznych dawkach paliwa, przekroczona wartość górna i dolna. ciężko było te błędy usunąć ale jakoś się udało.
Tak się działo na początku i to w sumie tylko raz w jeden dzień, teraz po paru nastu kilometrach przejechanych nic się nie działo, wszystko normalnie. autko jest zrywne, nie zamulone, pali tak jak zawsze.

ciekaw jestem czy ktoś z moich okolic się z czymś takim już borykał okolice Sławna (zachodniopomorskie)


[img]http://images48.fotosik.pl/34/7a8361a264f9111a.jpg[/img]

pozdrowionka

bit4you
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: pt mar 08, 2013 02:51
Lokalizacja: Nidzica W-M

nastawnik dawki paliwa

Post autor: bit4you » śr maja 22, 2013 23:32

Na tyle ile mi wiadomo powinieneś umieścić z logi Silnik(001)->bloki pomiarowe(008)->blok 000 tam można sprawdzić kąt początku wtrysku.
Gdy zabrudzony jest nastawnik falują obroty,silnik szarpie na biegu jałowym lub jednostajnej jazdy na wyższym biegu.

Jaki masz w ogóle silnik AFN?



Awatar użytkownika
bartos 2008
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 119
Rejestracja: pn wrz 29, 2008 16:25
Lokalizacja: jarosłaVWiec

nastawnik dawki paliwa

Post autor: bartos 2008 » pn maja 27, 2013 22:18

sorki że po paru dniach odpowiadam.
mam silnik ALH,
mam programik polski wag i no właśnie co mi z tego że widzę jakieś wartości jak nie potrafię ich dobrze zinterpretować. postaram się podać te wartości z bloków pomiarowych z silnika. Możesz mi dokładnie podać jaki to blok i która to wartość? chodzi o kąt początku wtrysku i ewentualnie jaki powinien być.


[img]http://images48.fotosik.pl/34/7a8361a264f9111a.jpg[/img]

pozdrowionka

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

nastawnik dawki paliwa

Post autor: munior » wt maja 28, 2013 08:13

bartos 2008 pisze:mam silnik ALH,
mam programik polski wag i no właśnie co mi z tego że widzę jakieś wartości jak nie potrafię ich dobrze zinterpretować.
Jak masz darmowy polski vag ,to na pewno nie sprawdzisz nim kąta wtrysku na zblokowanych nastawach ...o ile wogóle go zobaczysz :chytry: ...bo przynajmniej ten co ja mam,zaczyna pracę od bloku 001 ,pomijając blok 000 ,gdzie własnie widać kąt wtrysku ...ja uzywam go tylko do oczytywania błedów po naszemu ,jak ktoś komu podpinam auto ,chce mieć czarno na białym błedy po naszemu ...poszukaj vag coma 3.11 ,jest tylko w angielskiej wersji ,ale można nim sprawdzić i zrobić wszytko co się da w tym aucie ,czyli prucz sprawdzenia kąta wtrysku na zblokowanych nastawach ,można zrobić wszelkie dostępne adaptacje :hmm:


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 83 gości