![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Z góry dziękuję za odpowiedzi
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Linka. Tak więc to chyba "pompowanie" tutaj nic nie daslawek987 pisze:A sprzęgło masz na linke czy na pomkę?
Ale tak na logikę biorę.. bo nie mam pojęcia co to może być innego...slawek987 pisze:Myślę że poduszka raczej to nie powód tego aby obroty się zmieniały, to musiałby być bardzo duży ruch silnika.
W miejscu w tym moim teście? Tak obroty do jałowych i bieg wyskakuje normalnie, jak bardziej dynamicznie z 1 biegu ruszę zresztą to też wszystko jest normalnie, wszystko dzieje się czasami w trasie na 4-5 biegu ale teraz przecież ponad 80 km przejechałem bez takiej niespodzianki.. ja nie wiem.slawek987 pisze: po wyrwaniu biegu na tych podwyższonych obrotach obroty spadają do normalnych???
Mi to wygląda najbardziej na to, że jak wdusisz pedał sprzęgła to nie jest do końca wysprzęglone i stąd te podwyższone obroty bo sprzęgło "trochę ciągnie jeszcze" no i rzecz jasna bieg wtedy też gorzej wyrwać na luz (to tak samo jakbyś chciał wyciągnąć bieg podczas jazdy bez wduszania pedału sprzęgła - po prostu nie da się, no chyba że obroty silnika spasują się z obrotami skrzyni biegów to bez problemu wywalisz bieg bez wduszania pedału sprzęgła)KamilP pisze: ...i jak bieg już wyrzucę to obroty wracają do normy.
tak.KamilP pisze:wtedy w czasie jazdy sprzęgło trochę zwiększa obroty silnika..?
Ok ale to nie za szybko, teraz prawie samochodem tym nie jeżdżę, jakoś w wakacje ruszę może tematslawek987 pisze:W razie gdybyś coś robił z tym problemem to daj znać co było.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości