![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Bolączki 1.8T
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Bolączki 1.8T
Nie chcę psuć auta gazem, albo seryjne 1.8T dążąc do większych KM lub 1.9TDI i modzić
.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Obrazek](http://www.avatarsdb.com/avatars/heart_vw.gif)
"Turbo läuft, Turbo säuft"
- GregorzG60
- Użytkownik
- Posty: 344
- Rejestracja: pt lis 21, 2008 14:09
- Lokalizacja: podkarpacie
Bolączki 1.8T
1.8T + gaz + dążenie do większych mocy stoi w jednym zdaniu , jeśli ktoś nie potrafi sobie poradzić z lpg w 1.8T z mocą 280-350km to znaczy że marny z niego szpec.
Pozatym na forum pokutuje TB + gaz = klopoty , błąd. 1.8T plus gaz przy dobrym fachowcu oznacza że silnik będzie miał lżej niż na PB, w tym zestawieniu to benzyna jest tym złem, a gaz dobrodziejstwem, a jeszcze przy modach chiptuningu, odpwiednie programowanie ECU na lpg to już jest spory zysk.
Dodam tylko że moje auto na gazie generuje więcej mocy i momentu niż na benzynie, no ale to nie temat o 1.8T plus gaz i tym co można osiągnąć![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Pozatym na forum pokutuje TB + gaz = klopoty , błąd. 1.8T plus gaz przy dobrym fachowcu oznacza że silnik będzie miał lżej niż na PB, w tym zestawieniu to benzyna jest tym złem, a gaz dobrodziejstwem, a jeszcze przy modach chiptuningu, odpwiednie programowanie ECU na lpg to już jest spory zysk.
Dodam tylko że moje auto na gazie generuje więcej mocy i momentu niż na benzynie, no ale to nie temat o 1.8T plus gaz i tym co można osiągnąć
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
http://gregor10.pl Chiptuning Diagnostyka Hamownia DPF OFF
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Bolączki 1.8T
W pasku siedzi 1.8T i powiem że już nie kupię diesla bo się nie opłaca , co do brania oleju , jedne turbiny brały drugie nie , spalanie na trasie przy 90 7 litrów , w miescie 10,5 11 przy bucie do 14 w zimę. Części tanie , trzeba psrawdzić odmę bo jak pęknieta to obroty falują , znajomy miał 130 w passacie , padła mu elektronika w trysku nie mógł dostać używki w Łodzi to sprzedał auto , a i silnik jest tak cichy że go nie słychać , przbig 280 tys i nic ni bierze oleju , u mnie na gazie dół minimalni słabszy środek i góra tak samo jak na PB
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Bolączki 1.8T
1.8t można gazować i to bez większych obaw
. Jedynym mankamentem jest to żeby gazownik był dobry oraz przy instalacji nie wolno oszczędzać tzn wtryski hana 2000, parownik z wyzszej półki KME GOLD oraz sterownik (ja polecam stag 4 plus). 5 lat temu miałem golfa z takim silnikiem + gaz, teraz mam leona 1.8t i też go zagazowałem. Z chęcią też bym przyjął a4, passata lub coś z tym motorem. Nic tylko lać i wyprzedzać
. Bardzo polecam ale tak jak wcześniej napisał jeden z forumowiczów bolączką jest poprzedni właściciel aczkolwiek tego samego tyczy się TDI.
Szukaj zadbanej sztuki, a na pewno będziesz się cieszyć. Jeśli chcesz ekonomi to gaz bardzo wskazany przy tym nic nie stracisz poza licznikiem złotówek w głowie.
![hmm :hmm:](./images/smilies/hmm.gif)
![kac :kac:](./images/smilies/kac.gif)
Szukaj zadbanej sztuki, a na pewno będziesz się cieszyć. Jeśli chcesz ekonomi to gaz bardzo wskazany przy tym nic nie stracisz poza licznikiem złotówek w głowie.
Jest -> a4 b7 1.8T BFB :)
było
MKIV 1.8T AUM najlepszy z najlepszych 200+KM homemade :)
Leon 1.8T APP
Golf 1.9TDI ARL
Golf 1.8T AGU
Golf 1.4 cokolwiek
było
MKIV 1.8T AUM najlepszy z najlepszych 200+KM homemade :)
Leon 1.8T APP
Golf 1.9TDI ARL
Golf 1.8T AGU
Golf 1.4 cokolwiek
Bolączki 1.8T
A jak wygląda koszt założenia takiej bogatej instalacji pod tlenku gazu? ![okej :okej:](./images/smilies/okej.gif)
Interesuje mnie Audi S3 1.8T lub Golf IV 1.8T
![okej :okej:](./images/smilies/okej.gif)
Interesuje mnie Audi S3 1.8T lub Golf IV 1.8T
![Obrazek](http://www.avatarsdb.com/avatars/heart_vw.gif)
"Turbo läuft, Turbo säuft"
Bolączki 1.8T
Zwyjła sekwencja na normalnym parowniku i standardowych wtryskach 2300-2500. Za dobry zestawik zapłacisz 2800-3000 pln. Niektórzy mogą krzyknąć nawet ponad 3500. Najważniejsze to dobry gaziarz to co wstawi do samochodu powiesz sam. Regulacja dynamiczna tzn podczas jazdy i nie odczujesz różnicy miedzy gazem a benzyną.
Jeszcze fajnym wyborem jest leon 1.8T 225KM.
Wstaw to co pisałem wyżej, a rozczarowany nie będziesz.
Życzę dobrego wyboru.
Jeszcze fajnym wyborem jest leon 1.8T 225KM.
Wstaw to co pisałem wyżej, a rozczarowany nie będziesz.
Życzę dobrego wyboru.
Jest -> a4 b7 1.8T BFB :)
było
MKIV 1.8T AUM najlepszy z najlepszych 200+KM homemade :)
Leon 1.8T APP
Golf 1.9TDI ARL
Golf 1.8T AGU
Golf 1.4 cokolwiek
było
MKIV 1.8T AUM najlepszy z najlepszych 200+KM homemade :)
Leon 1.8T APP
Golf 1.9TDI ARL
Golf 1.8T AGU
Golf 1.4 cokolwiek
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Bolączki 1.8T
Ja mam wsadzone wtryski Matris Hs (Hany sie szybciej brudzą , gaz jaki mamy taki mamy) , możesz też wybrać Baracuda to polski odpowiednik hany , byle z daleko od czerowych valteków bo to zło , ważnie jest to żeby nawierty w kolektorze nie były w połowie drogi i tak jak kolega pisał wystroic to wszystko na drodze a nie tylko ww zakładziejednostka sterująca to KME DIEGO robiona pod Zgierzem na pełnym zbiorniku przejedzam 430 km
Przy wyższych prędkościach też nie pali dyzo bo 12.5 L
![Obrazek](http://fotem.pl/data/mini/min_63a783d266ebfe63b3a5e3c520d7.jpg)
Jeżeli masz tankować gaz to tylko schellowski , po tym gazie w parowniku nie ma syfu tylko osadza sie jak by taki olej i pali mniej gazu i mniej wchodzi , jest to bardzo kaloryczny gaz dokładnie dostarcza im to americangaz ( przyjedza z Rosji) porem jest BP i długo długo nic. Czyli reasumując gaz z schela jest najlepszy
Przy wyższych prędkościach też nie pali dyzo bo 12.5 L
![Obrazek](http://fotem.pl/data/mini/min_63a783d266ebfe63b3a5e3c520d7.jpg)
Jeżeli masz tankować gaz to tylko schellowski , po tym gazie w parowniku nie ma syfu tylko osadza sie jak by taki olej i pali mniej gazu i mniej wchodzi , jest to bardzo kaloryczny gaz dokładnie dostarcza im to americangaz ( przyjedza z Rosji) porem jest BP i długo długo nic. Czyli reasumując gaz z schela jest najlepszy
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
- Goblin
- Mały gagatek
- Posty: 95
- Rejestracja: ndz kwie 29, 2007 15:33
- Lokalizacja: Kołobrzeg/Gdańsk
- Kontakt:
Bolączki 1.8T
U mnie są zielone Hanki, stag 4 i nic się nie dzieje
Spalanie 10,5l gazu na 100km przy 120km/h ustawione na tempomacie. Żadnej różnicy jeśli chodzi o LPG czy Benzyne po prawidłowym strojeniu nie czuć (no może w portfelu
) Oszczędności są kosmiczne wystarczy porównać: na tej samej trasie 8l benzyny na 100, a 10,5l gazu + 0,5l benzyny rozruchowo
. Na gazie zrobiłem 15tysięcy w tym aucie, jest GIT! Strojenie do kogoś kumatego, sonda szerokopasmowa pozwala to auto wyregulować niemalże idealnie - oczywiście komuś kumatemu
Generalnie gazem nic nie zepsuje, a wręcz przeciwnie, podreperujesz domowy budżet!
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
[b]MOJE MK3 PO OGROMNEJ RENOWACJI!:[/b]
ZAPRASZAM:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=217412
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=217412][img]http://i249.photobucket.com/albums/gg240/Gobasu/th_SDC11361.jpg[/img][/url]
ZAPRASZAM:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=217412
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=217412][img]http://i249.photobucket.com/albums/gg240/Gobasu/th_SDC11361.jpg[/img][/url]
Bolączki 1.8T
A czy ktoś może mi powiedzieć jaka jest różnica w spalaniu, po podniesieniu mocy w 1.8T, oczywiście mam na myśli spalanie gazu. trzeba po tym dać do ragulacji gaz czy to ma się juz samo przez sie. I firma ustawi wszystko?
Bolączki 1.8T
najpierw strojenie, potem gaz, ewentualna wymiana wtryskiwaczy i reduktora pod wieksza moc i nowe strojenie
Było 97" Mk3 AFN -> Było 98" A4 B5 Avant 1.8 T Quattro -> Jest 98" A8 D2 4.2 Quattro
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Bolączki 1.8T
reduktor i wtryski sa już więkjsze wiec tu obawy nie ma, zastanawia mnie po wystrojeniu gazu czy wszystko bedzie Ok łacznie ze spalaniem na benzynie i gazie
Bolączki 1.8T
Dorzucę swoje 5 groszy:
1.8T AGU + gaziornia
Spalanie średnie gazu 8-9 litrów / 100km (tryb mieszany 70% trasa, 30% miasto).
Prędkość trasa 60/150km/h, miasto wiadomo - różnie...
Zrobione 20 000km na gazie - 0 regulacji, 0 wymian materiałów eksploatacyjnych (a warsztat mam przy domu ...) - dalej jedno i to samo spalanie.
Reduktor do mocy 250KM - duży zapas bo mody się szykują.
Dzisiaj tankowane - na liczniku 370km, gazu zatankowane 35L (z czego dużo klima chodziła).
Ubytek mocy? Nie wiem co to znaczy.
Tak jak pisali przedmówcy - dobry gazownik + dobra instalacja -> 100% zadowolenia i oszczędności w stosunku do benzyny.
1.8T AGU + gaziornia
Spalanie średnie gazu 8-9 litrów / 100km (tryb mieszany 70% trasa, 30% miasto).
Prędkość trasa 60/150km/h, miasto wiadomo - różnie...
Zrobione 20 000km na gazie - 0 regulacji, 0 wymian materiałów eksploatacyjnych (a warsztat mam przy domu ...) - dalej jedno i to samo spalanie.
Reduktor do mocy 250KM - duży zapas bo mody się szykują.
Dzisiaj tankowane - na liczniku 370km, gazu zatankowane 35L (z czego dużo klima chodziła).
Ubytek mocy? Nie wiem co to znaczy.
Tak jak pisali przedmówcy - dobry gazownik + dobra instalacja -> 100% zadowolenia i oszczędności w stosunku do benzyny.
Bolączki 1.8T
a ja mam do kupienia 1.8t AUM ale od spodu zauwazyłem że cieknie olej ze skrzyni biegów i olej z rury z boku przy kole, to chyba ze spręzarki czy intercoolera? drogie to może być?
Audi A3 2.0TQ 250 KM i 384 Nm by TuneUp Gdańsk
Bolączki 1.8T
nie kupuj, regeneracja skrzyni i turbiny to nie sa przyjemne wydatki ![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości