Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
i tu dochodzimy do sedna sprawy. Niektore pompki od 115 sa slabowydajne a niektore bardziej wydajne. W szaranczy 115KM ogarna temat np do 170-180 KM. W mniejszych budach zadje sie tez bywalo roznie ale cos mi swiata ze gdzies widzialem wykres chyba paska 115 KM i po samym turbo awx wyplulo cos pod 160 czy 165 KM i wszystkim oczy wywaliło.
Ale do tych okolic 150 powinny mu wystarczyc te seryjne pompeczki.
Ale do tych okolic 150 powinny mu wystarczyc te seryjne pompeczki.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Do osiagniecia ~170KM z AXRa z turbina BTB lepiej bylo by zalozyc pompki o oznaczeniu BA czy zmienic koncowki na jakies wydajniejsze w tych co mam? I czy jest gdzies lub moze ktos ma dojscie do "pewnego zrodla" odnosnie dobrych sprawnych pompowtryskow?
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
tak jak pisalem pompki ze 130tki czyli BA...turbo z BTB odpusc bo to kkk a wszystko co nizej BRD z KKK to kicha...są pewne plusy np ciezko zajechać geometrie w KKK ale z kolei jak ciś sie stanie z geometrią to jest to nie naprawialne
weź turbo z ASZ styknie na 170 KM względnie ARL lub jakaś hybryda wtedy na BA+ hybryda wyjdzie 200KM
weź turbo z ASZ styknie na 170 KM względnie ARL lub jakaś hybryda wtedy na BA+ hybryda wyjdzie 200KM
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Ja juz mam BTB zalozone, teraz tylko o pompki mi chodzilo, ktore by wybierac ?!
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Okej, a jest jakies pewne zrodlo ? Lub jaka jest taka mozliwa cena, Ktora mozna wylozyc za sprawne BA?
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Co ty bredzisz, spokojnie ponad 160KM do zrobienia na pompkach z AJMa i podobnych, setup sprawdzony i przetestowany w X autachFahoo pisze:wesol, nie..bo pompki ze 115 to kicha 145 max otwórz sobie mape i zobacz na jakich czasach jeździ 115tka w seri a na jakich 130tka
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
jozko miał 175 zrobione na seryjnychCo ty bredzisz, spokojnie ponad 160KM do zrobienia na pompkach z AJMa i podobnych, setup sprawdzony i przetestowany w X autach
-
- Forum Master
- Posty: 1556
- Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
- Lokalizacja: okolice Częstochowy
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Witam, panowie przepraszam, że nie w temacie, ale tu jest rozmowa akurat o pompkach, a ja poszukuję, a właściwe kolega jednego pompowtrysku o symbolu BH, dokładniej do audi A4 b7 1,9tdi 116KM, samochód z 2005r.
Jeśli by ktoś miał, to proszę o wiadomość na PW, żeby nie zaśmiecać w temacie.
Z góry dzięki.
Pozdrawiam.
Jeśli by ktoś miał, to proszę o wiadomość na PW, żeby nie zaśmiecać w temacie.
Z góry dzięki.
Pozdrawiam.
Tomek
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
do dzialu gieldy z tym.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Wykres z wczorajszego strojenia na Firad HF120:
288KM i 477Nm
288KM i 477Nm
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Dario84, ładnie wyszło
czemu nie zakręciłes wyzej ? widać ze moc pikuje cały czas...
głowica robiona czy seria ?
czemu nie zakręciłes wyzej ? widać ze moc pikuje cały czas...
głowica robiona czy seria ?
-
- Użytkownik
- Posty: 386
- Rejestracja: wt sie 25, 2009 20:38
- Lokalizacja: gorzów wlkp.
- Kontakt:
Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
cowboy pisze:Dario84, ładnie wyszło
czemu nie zakręciłes wyzej ? widać ze moc pikuje cały czas...
głowica robiona czy seria ?
Dario84 pisze:Wynik wczorajszego strojenia, setup:
- Silnik ASZ
- Porting głowicy
- GTB2260VK
- Wydech 3/2,5"
- FMIC 550x230x65 + orurowanie 50mm
- TIP 3"
- Większy kolektor ssący
- Wtryski Firad HF120
288KM i 477Nm
Vw Polo 1.9TDI 86c RWD Central -> 12.84s 402m na ślizgającym sprzęgle i delikatnie pod górkę :D
https://www.facebook.com/VwPoloTDIRWD/?fref=ts
https://www.facebook.com/VwPoloTDIRWD/?fref=ts
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Głowica po portingu, reszta seryjna.
Nie dokręciliśmy wyżej ponieważ powyżej 4400obr był uślizg na tylnich rolkach i nie byliśmy w stanie shamować samochodu do odcinki.
Uślizg spowodowany jest coraz mocniejszym najeżdżaniem koła na przednią rolkę, przy ońcu tylnia traci przyczepność.
Mocy być może jest jeszcze więcej, trzeba było by się jeszcze pobawić z tym uślizgiem i shamować go jeszcze raz.
Nie dokręciliśmy wyżej ponieważ powyżej 4400obr był uślizg na tylnich rolkach i nie byliśmy w stanie shamować samochodu do odcinki.
Uślizg spowodowany jest coraz mocniejszym najeżdżaniem koła na przednią rolkę, przy ońcu tylnia traci przyczepność.
Mocy być może jest jeszcze więcej, trzeba było by się jeszcze pobawić z tym uślizgiem i shamować go jeszcze raz.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości