Zapala się kontrolka oleju i piszczy.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Re: Zapala się kontrolka oleju i piszczy.
Wiesz nie ma czasu tracic na zgadywanki, podjedz do mechanika niech ci podlaczy manometr i sprawdzi cisnienie oleju. Po tym bedziesz mial jasno na czym stoisz i to jest najlepszy pierwszy krok.
Ja po remoncie silnika, po dluzszej wyprawie zaczal mi piszczec od razu odstawilem do mechanika, jeszcze wymienilem filtr oleju (niepotrzebnie). Po podlaczeniu cisnienie super, okazalo sie ze to czujnik, podmieniony i ok kupilem w ASO nowy i sprawa zamknieta (mozesz tez sprawdzic czy czujnik ci nie leje).
pozdrawiam
Ja po remoncie silnika, po dluzszej wyprawie zaczal mi piszczec od razu odstawilem do mechanika, jeszcze wymienilem filtr oleju (niepotrzebnie). Po podlaczeniu cisnienie super, okazalo sie ze to czujnik, podmieniony i ok kupilem w ASO nowy i sprawa zamknieta (mozesz tez sprawdzic czy czujnik ci nie leje).
pozdrawiam
Zapala się kontrolka oleju i piszczy.
Można samemu pogrzebać i sprawdzić, sprawa jest bardzo prosta . A co do mechanika to jak nie masz co z pieniędzmi robić to jedź...
Co złego to nie ja
Re: Zapala się kontrolka oleju i piszczy.
Prawda to bym sprawdził jako pierwsze a nie rozbierał pół autaFrezer pisze:podmień od kogoś ten czujnik ciśnienia olej
MK2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=451131
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
Zapala się kontrolka oleju i piszczy.
Dawno nic nie pisałem wiec tak :
- zrobione uszczelnienie calego silnika
- uszczelnienie misy olejowej
- wymieniony czujnik oleju
Olej nie ucieka jest w normie lecz nadal zapala sie kontrolka .
Z tego co powiedzial mi jeden z mechaników na wysokich obrotach cisnienie jest okej ( 2 bary ) ale z tego co zrozumialem to na niskich obrotach jest za małe ( podobno 0.2 bara )
teraz jaka moze byc przyczyna tego . ? Dodam ze wszystko na cieplym silniku.
- zrobione uszczelnienie calego silnika
- uszczelnienie misy olejowej
- wymieniony czujnik oleju
Olej nie ucieka jest w normie lecz nadal zapala sie kontrolka .
Z tego co powiedzial mi jeden z mechaników na wysokich obrotach cisnienie jest okej ( 2 bary ) ale z tego co zrozumialem to na niskich obrotach jest za małe ( podobno 0.2 bara )
teraz jaka moze byc przyczyna tego . ? Dodam ze wszystko na cieplym silniku.
Zapala się kontrolka oleju i piszczy.
Zmień czujnik . Na inny pewnie masz nie odpowiedni jeżeli ciśnienie masz ok.
MK2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=451131
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
- Waqa
- Gadatliwa bestia
- Posty: 923
- Rejestracja: wt cze 30, 2009 16:58
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp FG
- Kontakt:
Zapala się kontrolka oleju i piszczy.
BaRoo, a zwaliłeś miskę i sprawdzałeś smoooka, tak jak koledzy podpowiadali?
- Fafik258
- Forum Master
- Posty: 1096
- Rejestracja: wt mar 16, 2010 23:47
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Kontakt:
Zapala się kontrolka oleju i piszczy.
BaRoo pisze:Olej nie ucieka jest w normie lecz nadal zapala sie kontrolka .
Z tego co powiedzial mi jeden z mechaników na wysokich obrotach cisnienie jest okej ( 2 bary ) ale z tego co zrozumialem to na niskich obrotach jest za małe ( podobno 0.2 bara )
teraz jaka moze byc przyczyna tego . ? Dodam ze wszystko na cieplym silniku.
XV2 pisze:Zmień czujnik . Na inny pewnie masz nie odpowiedni jeżeli ciśnienie masz ok.
To ciśnienie nie jest ok... 2 bary na jałowym na wysokich obrotach jeszcze więcej przy zdrowym piecu. Wg książki 2 bary przy 2000 obrotów a na wysokich obrotach jeszcze więcej
Tutaj tymczasem mamy 10 krotnie mniej na jałowym przy zdrowym piecu i 5 krotnie zakładając 1 bar na jałowym wg książki. Więc w jaki sposób kontrolka nie ma drzeć ryja?
Zużyta:BaRoo pisze:teraz jaka moze byc przyczyna tego
Pompa oleju,
Panewki,
Podpory wałków rozrządu.
Zapala się kontrolka oleju i piszczy.
Smok jest czyściutki ... Podobno może to być też jakiś zawór na pompie oleju ale czy to prawda ? Bo jeśli nie to tylko Panewki zostają .
Chociaz jutro jak gdzies kupie to zmienie jeszcze pompe oleju.
Chociaz jutro jak gdzies kupie to zmienie jeszcze pompe oleju.
- MrSalieri
- Gadatliwa bestia
- Posty: 833
- Rejestracja: wt gru 28, 2004 18:06
- Lokalizacja: Okolice Krakowa
- Kontakt:
Zapala się kontrolka oleju i piszczy.
Pomóc może jeszcze przesiadka na 15w40. Moim zdaniem warto spróbować. Koszt nie duży w porównaniu do remontu.
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=45061]Moj Mk3[/url]
[img]http://img233.imageshack.us/img233/9594/golf1tot51om6.jpg[/img]
[img]http://img233.imageshack.us/img233/9594/golf1tot51om6.jpg[/img]
- Fafik258
- Forum Master
- Posty: 1096
- Rejestracja: wt mar 16, 2010 23:47
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Kontakt:
Re: Zapala się kontrolka oleju i piszczy.
Nie sądzę... Hths takie samo jak 10w40MrSalieri pisze:Pomóc może jeszcze przesiadka na 15w40. Moim zdaniem warto spróbować. Koszt nie duży w porównaniu do remontu.
- MrSalieri
- Gadatliwa bestia
- Posty: 833
- Rejestracja: wt gru 28, 2004 18:06
- Lokalizacja: Okolice Krakowa
- Kontakt:
Re: Zapala się kontrolka oleju i piszczy.
To czemu u mnie na 10w40 piszczy a na 15w40 nie ?Fafik258 pisze:Nie sądzę... Hths takie samo jak 10w40MrSalieri pisze:Pomóc może jeszcze przesiadka na 15w40. Moim zdaniem warto spróbować. Koszt nie duży w porównaniu do remontu.
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=45061]Moj Mk3[/url]
[img]http://img233.imageshack.us/img233/9594/golf1tot51om6.jpg[/img]
[img]http://img233.imageshack.us/img233/9594/golf1tot51om6.jpg[/img]
- Fafik258
- Forum Master
- Posty: 1096
- Rejestracja: wt mar 16, 2010 23:47
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Kontakt:
Zapala się kontrolka oleju i piszczy.
Generalnie powinno piszczeć porównując właściwości fizyczne obu olei. Ale gdzie nauka zawodzi pozostaje wróżbita maciej... zapewne może mieć to związek z nieuporządkowaną budową molekularną olei mineralnych w porównaniu do syntetycznychMrSalieri pisze:To czemu u mnie na 10w40 piszczy a na 15w40 nie ?
- MrSalieri
- Gadatliwa bestia
- Posty: 833
- Rejestracja: wt gru 28, 2004 18:06
- Lokalizacja: Okolice Krakowa
- Kontakt:
Re: Zapala się kontrolka oleju i piszczy.
Ja kierując się właśnie nauka próbowałem przejść na 10w40 no ale niestety...Fafik258 pisze:Generalnie powinno piszczeć porównując właściwości fizyczne obu olei. Ale gdzie nauka zawodzi pozostaje wróżbita maciej... zapewne może mieć to związek z nieuporządkowaną budową molekularną olei mineralnych w porównaniu do syntetycznychMrSalieri pisze:To czemu u mnie na 10w40 piszczy a na 15w40 nie ?
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=45061]Moj Mk3[/url]
[img]http://img233.imageshack.us/img233/9594/golf1tot51om6.jpg[/img]
[img]http://img233.imageshack.us/img233/9594/golf1tot51om6.jpg[/img]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości