Wymiana łozyska dociskowego/oporowego w DUU

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 8889
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

Wymiana łozyska dociskowego/oporowego w DUU

Post autor: marcin7x5 » czw maja 23, 2013 10:40

Spróbuj podważac z 2 stron jednoczesnie. On jest tylko wcisnięty na taki oring.



Awatar użytkownika
areczek0000000
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 630
Rejestracja: czw sty 19, 2012 19:12

Wymiana łozyska dociskowego/oporowego w DUU

Post autor: areczek0000000 » czw maja 23, 2013 21:39

Częstym problem w głośno pracujących skrzyniach jest wysiadające łożysko na wałku sprzęgłowym.


Miarą inteligencji człowieka jest odpowiednie rozumowanie
https://auto-doctorek.jimdo.com/

adam1.9tdi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: pn kwie 08, 2013 18:27

Re: Wymiana łozyska dociskowego/oporowego w DUU

Post autor: adam1.9tdi » czw maja 30, 2013 19:22

areczek0000000 pisze:Częstym problem w głośno pracujących skrzyniach jest wysiadające łożysko na wałku sprzęgłowym.
dokładnie tak, ja wlasnie to przerabiam. Lozysko/łozyska na walku sprzeglowym a nie zadne oporowe.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ Napędowy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości