MODEL: A4 B6 (8E) Avant 2003r.
SILNIK: 1,9 TDI AVF + skrzynia 6b (narazie seria)
MOC: 130KM 310Nm
MODY POD MASKA: Zadbana seria po detalingu
ZAWIESZENIE: Airride na gwincie Supersporta, Viair 480c, butla 25l, zawory Metal Work, sterowanie przód i tył pilotem AVS
UKLAD HAMULCOWY: narazie seria.
KOLA: Lato: BMW X5 19" Styling 63: przód 9j z oponą 215/35/19 tył 10j z oponą 225/35/19. Zima alu od A6 16" 7J opony 205/55/16.
NADWOZIE: Lakier LZ5L Ming Blau Pearl Efekt, usunięte oznaczenia z tylniej klapy, dołożone emblematy S-line, dokładki w kolorze.
WNETRZE: narazie seria ale idziemy w kierunku S-line, zamontowane manometry w tunelu środkowym, zabudowa airride w wnece zapasówki.
AUDIO: System nagłośnienia BOSE.
Zmiany przeprowadzone:
-Zmiana zarówek w soczewkach na OSRAM COOL BLUE INTENSE, i na takie same w postojówkach a w światła drogowe OSRAM NIGHTBREAKER
-Wymiana wycieraczek na BOSCH wszystkich
-Montaż ledowego podświetlenia tablicy rejestracyjnej
-Montaż manetki wycieraczek z przełącznikiem komputera pokładowego i odblokowanie go VAG-Com
-Montaż diód ambiente w lampce podsufitki
-Dekory w szczotkowanym aluminium
-Gałka od S-line
-Emblematy S-line na listwach tylnich drzwi i przednim grilu
-Usunięcie oznaczeń modelu i silnika z tylniej klapy
-Lekka korekta lakieru u znajomego
-Montaż felg od Audi A6 16" z oponami zimowymi Pirelli Sotozero w rozmiarze 205/55/16
-Dokupienie dystansów 15mm na tył
-Zakup dywaników gumowych w kolorze szarym firmy Schonek
-Montaż pakietu światło w drzwiach przód i tył(były tylko czerwone, teraz są białe i czerwone lampki)
-Montaż głośników BOSE w drzwiach przód i tył( teraz jeszcze sub i wzmak trzeba)
Plany:
-Pożądna korekta lakieru i pranie całego wnętrza
-Program
-Montaż hamulców na przód 320mm od 3.0 TDI
-Montaż RNS-e
-Montaż reszty elementów systemu BOSE
-Fotele S-line
-Listwy progowe S-line
-Kierownica 3 ramienna czarna w skórze + (mieszek lewarka zmiany biegów i rączka ręcznego w czarnej skórze)
I czas pokaże co jeszcze:D
A teraz trochę historyjki obrazkowej:)
Tak wyglądała po kupnie





I tak przejezdzilem cały 2012 rok wpadło tylko inne zimowe koło i kilka wewnetrznych modyfikacji.
W lutym 2013 zamówiłem zawieszenie Airride, autko dostało dokładki w kolorze:


W oczekiwaniu na Airride kupiłem letnie koła BMW X5 19" 9J i 10J, które zostały kompleksowo odnowione i polakierowane w oryginalny lakier:


Oczywiscie do felg kupione dystanse 4x20mm od kolegi Chachula za co mu dziekuje.
Potem zająłem sie lekkim detalingiem pod maska:

Wkońcu zamontowałem zestaw Airride zakuty na nowym gwincie SS. Do tego kompresor Viair 480c butla 25l, zawory Metal Work, to wszystko sterowane pilotem AVS, manometry w tunelu srodkowym podswietlane w kolorze licznika. Butla, kompresor i zawory schowane w wnece zapasowki. Cały montaż wykonaliśmy sami z kolegą.



http://www.youtube.com/watch?v=LpDTHPN4 ... e=youtu.be
Zamówiłem oponki letnie 215/35/19 na przód Nankang NS-II i 225/35/19 na tył Nankang NS-II. Jako że narazie doszedł tylko tył wrzuciełem oponki i założyłem tylne koła:



I taki mały bonusik (sorki za orientacje na filmiku)

http://www.youtube.com/watch?v=D6ewcy9C ... e=youtu.be
Wczoraj przyszły oponki na przód, ale montaż dopiero w wekend bo jestem za granicą. Wtedy ogarne jakąś lepszą sesję ukazujacą końcowy efekt.
Licze na wasze opinie:) Pozdrawiam