Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

Post autor: Qto » wt kwie 09, 2013 19:24

hutnik, prostokąt...rozbierz i zobacz. Ja swoje piloty rozebrałem i pewnie też będę dorabiał trzeci przycisk :bigok:
steniu4 pisze:to masz tam taki nieskromny plusik u góry
14. pkt regulaminu :bajer:



Awatar użytkownika
steniu4
Forum Master
Forum Master
Posty: 1291
Rejestracja: czw lis 13, 2008 23:08
Lokalizacja: posen-grunwald

Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

Post autor: steniu4 » wt kwie 09, 2013 21:28

Qto pisze:steniu4 napisał(a):
to masz tam taki nieskromny plusik u góry
14. pkt regulaminu
A tak... Cytat z mojego ukochanego filmu "Miś"
"...przepraszam Panie władzo. Jak człowieka przyprze, to zapomina o regulaminie..."
tym samym obiecuję, że więcej nie będę i przyznaję się do winy :P

hutnik tylko obudowa 2p od tak nie zagra jak dołożysz trzeci przycisk. Albo wiercisz, albo zmieniasz obudowę na 3p...


'99 e46 328ci na bogato i bokiem ;)
'99 multivan highline ACV na bardzo bogato ;)
'00 bora variant AHF automat na przebogato :D <--żonowóz
'04 Octavia kombi ASV na bardzo bogato na dupowóz po pracy
'17 kia venga 1,4/90 na bogato /służbowa = najlepsza do wszystkiego chociaż mega słaba ;)

Awatar użytkownika
hutnik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 117
Rejestracja: pn sty 11, 2010 22:13
Lokalizacja: Kraków

Re: Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

Post autor: hutnik » wt kwie 09, 2013 23:36

rozebrałem pilot i mam 1J0 959 753 AG i na tej płytce jest po srodku miejsce na nowy mikrostyk..? jak się wlutuje to powinien się zamek tylko klapy otwierać? gdzie dostać taki mikrostyk? obudowa na 3 przyciski jest dostepna w ASO? :food:
Obrazek


Jeżdżę też VW Sharan 1.9TDI PD 130KM ASZ rocznik 2005

Awatar użytkownika
piori
Forum Master
Forum Master
Posty: 1304
Rejestracja: sob lis 20, 2004 19:42
Lokalizacja: WPU/WPN/WL

Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

Post autor: piori » śr kwie 10, 2013 08:52

hutnik, mam dokładnie taki sam kluczyk. Na allegro można kupić zarówno gumowe przyciski jak i microswitche http://allegro.pl/listing/listing.php?s ... zyciski+vw" onclick="window.open(this.href);return false;
Jak będę dziś wychodził z pracy to zewrę na krótko pola na płytce i będzie wiadomo czy wystarczy samo dołożenie guziczka :bigok:

EDIT
Zdjąłem gumowe klawisze z obudowy i niestety gumka z 3 przyciskami nie będzie pasować do obudowy 2-przyciskowej, bo w miejscu na środkowy klawisz jest zgrubienie (i brakuje otworu, ale to mniejszy problem). Trzeba więc wymienić plastikową obudowę pilota.

I zauważyłem jeszcze jedną rzecz, na płytce poniżej diody znajdują się pola do przylutowania jeszcze jednego przycisku, jest to akurat w miejscu przycisku tzw. "panic", jak w pilocie z aukcji http://allegro.pl/vw-touareg-obudowa-kl ... 01482.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Co to jest Panic??
Funkcja PANIC służy do odstraszania kręcących sie koło samochodu podejrzanych osób. Np. widzisz na parkingu, że ktoś kręci sie koło Twojego samochodu i z pewnością nie jest to właściciel stojącego ew. obok innego samochodu - wtedy wciskasz przycisk i włącza się syrena na ok.10 sek. To daje potencjalnemu włamywaczowi/złodziejowi znak, że auto jest uzbrojone w alarm i być może odpuści
Cytat z http://forum.vw-passat.pl/threads/15276 ... post160246" onclick="window.open(this.href);return false;

Niestety konstrukcja tamtej obudowy jest nieco inna i trzeba by było przekładać wszystkie wnętrzności, o ile by pasowały :chytry: Choć może być problem, bo widać, że okienko na diodę led jest w zupełnie innym miejscu.



Awatar użytkownika
hutnik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 117
Rejestracja: pn sty 11, 2010 22:13
Lokalizacja: Kraków

Re: Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

Post autor: hutnik » śr kwie 10, 2013 12:57

piori daj znać czy zamek klapy hula jak połaczyłeś to na krótko.
taki mikrostyk będzie dobry? z allegro po 1,20zł
wymiary: 6,2 x 6,2 x 3,1 całkowita wysokość
Obrazek


Jeżdżę też VW Sharan 1.9TDI PD 130KM ASZ rocznik 2005

Awatar użytkownika
steniu4
Forum Master
Forum Master
Posty: 1291
Rejestracja: czw lis 13, 2008 23:08
Lokalizacja: posen-grunwald

Re: Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

Post autor: steniu4 » śr kwie 10, 2013 21:47

hutnik pisze:rozebrałem pilot i mam 1J0 959 753 AG i na tej płytce jest po srodku miejsce na nowy mikrostyk..? jak się wlutuje to powinien się zamek tylko klapy otwierać? gdzie dostać taki mikrostyk? obudowa na 3 przyciski jest dostepna w ASO? :food:
Obrazek
to jest miejsce na ten 3ci przycisk.
jak wlutujesz, to powinien otwierać tylko zamek tylnej klapy.
ja kupowałem na sklepie elektronicznym. Koszt też tak coś koło 1,50pln tylko na allegro dolicz przesyłkę ale jak nie masz w pobliżu sklepu jakiegoś to wtedy taka droga...
obudowy w aso mają. Oczywiście. ca 200pln a na allegro bdb chińskie podróbki za 28pln... Kupowałem kiedyś kilka i naprawdę są świetne!


'99 e46 328ci na bogato i bokiem ;)
'99 multivan highline ACV na bardzo bogato ;)
'00 bora variant AHF automat na przebogato :D <--żonowóz
'04 Octavia kombi ASV na bardzo bogato na dupowóz po pracy
'17 kia venga 1,4/90 na bogato /służbowa = najlepsza do wszystkiego chociaż mega słaba ;)

szczyku

Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

Post autor: szczyku » śr kwie 10, 2013 22:07

ja jutro jadę na szrot i kupie cały pilot za kilka euro (mam nadzieję) może trafię na 3 przyciskowi, uważam że lepsza używka ori niż nowe chińskie :bigok: i będę przylutowywał :bajer: :bajer:

EDIT:

na całym szrocie stoi z 15 golfów, 10 passat-ów, skody, audi i inne i ani jednego kluczyka z pilotem :banghead:



Awatar użytkownika
hutnik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 117
Rejestracja: pn sty 11, 2010 22:13
Lokalizacja: Kraków

Re: Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

Post autor: hutnik » pt kwie 12, 2013 19:48

i jak Wasze pruby? działa Wam ten 3 przycisk od klapy? je jeszcze nie miałem okazji spróbować, wyczytałem że np w golfie 5 lub passacie trzeba przeprogramować moduł komfortu tak żeby odskakiwała klapa... w golfie 4 też trzeba przeprogramować moduł komfortu? i są jakieś sprężyste odboje do varianta? zamiast spręzyn na siołownikach... np coś takiego jak sirocco


Jeżdżę też VW Sharan 1.9TDI PD 130KM ASZ rocznik 2005

Awatar użytkownika
steniu4
Forum Master
Forum Master
Posty: 1291
Rejestracja: czw lis 13, 2008 23:08
Lokalizacja: posen-grunwald

Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

Post autor: steniu4 » pt kwie 12, 2013 20:34

szczyku pisze:uważam że lepsza używka ori niż nowe chińskie
Ja też tak uważam, jeśli chodzi o większość rzeczy, ale akurat te obudowy miałem okazje trzymać w ręku, poza tym tez i składałem z nich kompletne kluczyki i uwierz mi, nie jesteś w stanie ich odróżnić od oryginałów jeśli Ci je położę na stole. I to zarówno poskładanych kompletnie jak i rozebranych. Nawet oznaczenia w środku mają i numery pilotów... Wiesz, to nie są hamulce, zawieszenie czy elementy karoserii żeby nie brać zamienników. To tylko zwykły głupi kluczyk który nosisz w kieszeni. Z tych chinoli jedynie kiepskie są surówki kluczyka, choć i dwie jako awaryjny kluczyk zrobiłem i nie ma z nimi problemów.
hutnik pisze:wyczytałem że np w golfie 5 trzeba przeprogramować moduł komfortu tak żeby odskakiwała klapa... w golfie 4 też trzeba przeprogramować moduł komfortu?
Dokładnie hutnik - żeby odskakiwała... W mk4 nie ma tej funkcji, a do działania samego 3ciego przycisku nie trzeba nic przeprogramowywać... :smirk:


'99 e46 328ci na bogato i bokiem ;)
'99 multivan highline ACV na bardzo bogato ;)
'00 bora variant AHF automat na przebogato :D <--żonowóz
'04 Octavia kombi ASV na bardzo bogato na dupowóz po pracy
'17 kia venga 1,4/90 na bogato /służbowa = najlepsza do wszystkiego chociaż mega słaba ;)

Awatar użytkownika
eFIeLiPeO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 438
Rejestracja: sob lip 10, 2010 22:53
Lokalizacja: SkÓrCz

Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

Post autor: eFIeLiPeO » wt kwie 23, 2013 09:44

witam ;) kilka pytan :D w moim golfiku dolozylem komfort 1c0 959 799B. kupilem pilot 434 mhz na 2 przycisku i aktywowalem domykanie po pilocie. nastepnie naszlo mnie aby zrobic klape z pilota.. kupilem pilot 434 mhz na 3przyciski- i dziala centralny otw/zamk ale domykanie juz na nim nie dziala... 2gi pilot normalnie domyka i otwiera okna... nastepna sprawa- moglby mi ktos powiedziec w ktorych komorkach komfortu zmienic wartosci aby dzialala klapa- bo jak narazie tylko pin 3/23 reaguje na otwieranie- 18/23 milczy przy zamykaniu i dodatkowo co zmienic w komforcie aby aktywowac automatyczna klape z pilota. obecnie mam juz zrobione aut. otweiranie ale z przycisku w kabinie.

po czytaniu postow doszedlem do wniosku,ze komfort mam z passka/golfa warianta. tam w klapie sa 2 mikrostyki a w moim HB mam tylko 1en w klamce. powiedzcie mi jak zmienic wartosci w komforcie przez vcd pro aby komfort wspolgral z HB. teraz reaguje tylko na otwieranie, a jak wcoskam zamknij to brak reakcji bo modul twierdzi, ze klapa jest caly czas zamknieta. dzieki z gory.


MK IV by eFIeLIPeo powolutku do przodu...
viewtopic.php?f=89&t=370827&p=5431527#p5431527
Obrazek

Awatar użytkownika
hutnik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 117
Rejestracja: pn sty 11, 2010 22:13
Lokalizacja: Kraków

Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

Post autor: hutnik » śr maja 22, 2013 17:11

kupiłem mikrostyk, rozebrałem pilot żeby sprawdzić czy działa, przytykam mikrostyk do środkowego wolnego pola i nic się nie dzieje z klapą
miga tylko czerwona dioda w pilocie po niacisnięciu, a jak dłóżej przytrzymam około 5 sekund to mrugną awaryjne 2 razy
i gdzie tu szukać przyczyny??? mam varianta wiec powinno to śmigać. prosze o rady


Jeżdżę też VW Sharan 1.9TDI PD 130KM ASZ rocznik 2005

Awatar użytkownika
piori
Forum Master
Forum Master
Posty: 1304
Rejestracja: sob lis 20, 2004 19:42
Lokalizacja: WPU/WPN/WL

Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

Post autor: piori » pt maja 24, 2013 07:21

hutnik, dzięki za PW. Zapomniałem trochę o sprawie, bo właśnie jestem w trakcie budowy domu i mam 1000 innych rzeczy na głowie :kac:
Z tego co pamiętam to u mnie efekt zwarcia pól na płytce był identyczny i dalej już nie drążyłem problemu. Mój golf to też variant, modelowo 2005 rok. Ale chyba fabrycznie taka opcja istniała, trzeba by znaleźć kogoś z autem z tą funkcją i porównać moduły komfortu, a raczej ich ustawienia. W wolnej chwili poszukam po zagranicznych forach, może ktoś już rozgryzł problem...



Awatar użytkownika
markus420
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 267
Rejestracja: czw sie 26, 2010 21:10
Lokalizacja: Rzeszów

Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

Post autor: markus420 » pt maja 24, 2013 07:49

U mnie z modułem J0959799AH wszystko chodzi bez potrzeby dodatkowego przerabiania, programowania. Klapa normalnie otwiera się po przytrzymaniu dolutowanego przycisku.



Awatar użytkownika
piori
Forum Master
Forum Master
Posty: 1304
Rejestracja: sob lis 20, 2004 19:42
Lokalizacja: WPU/WPN/WL

Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy

Post autor: piori » pt maja 24, 2013 08:25

markus420, masz starszy moduł komfortu 1J0, ja mam 1C0. Przydałby się ktoś z 1C0 i działającym otwieraniem bagażnika.
Znalazłem na naszym forum temat o odblokowaniu tej funkcji w module komfortu, ale mkV viewtopic.php?p=3962732#p3962732" onclick="window.open(this.href);return false; , więc pewnie w mkIV też się da.
Widzę po forach, że wszyscy ładują w klapy odboje z Scirocco 1K8 827 761 C , one są z jakąś sprężyną w środku?
EDIT: Te odboje chyba mają sprężynę " onclick="window.open(this.href);return false;



ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 70 gości