[MK4] Wyciek spod koła pasowego rozrządu.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Paulex
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: czw lut 24, 2011 17:19
Lokalizacja: Rytro

[MK4] Wyciek spod koła pasowego rozrządu.

Post autor: Paulex » wt maja 21, 2013 17:49

Witam Was.
Mam problem otóż w miejscu na rysunku zaznaczyłem na czerwono wyciek oleju z mojego silnika 1.9 TDi kod ARL, dokładniej z tyłu, tam gdzie zaznaczyłem na czerwono. Moje pytanie brzmi czy idą tam jakieś uszczelki, czy tylko ten sylikon w tubce zaznaczony na rysunku nr 13? Cieknie z między blokiem, a częścią nr 10, bo patrzyłem, ale nie wiem jak to się nazywa dokładnie. Będzie z tym dużo roboty?

Obrazek


TDI -> The Devil Inside

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14293
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

[MK4] Wyciek spod koła pasowego rozrządu.

Post autor: Michał_1977 » wt maja 21, 2013 19:03

Skoro nie ma na rysunku żadnej uszelki,to znaczy,że ma być na samym uszczelniaczu.
Kup DIRKO,dobrze odtłuść obie części,posmaruj obie części i skręć.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Paulex
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: czw lut 24, 2011 17:19
Lokalizacja: Rytro

[MK4] Wyciek spod koła pasowego rozrządu.

Post autor: Paulex » wt maja 21, 2013 20:01

Spoko, rozumiem, tylko czy to DIRKO, to ma być szara masa uszczelniająca czyli coś takiego, zakres temperatur -50 ~ +180 :

http://allegro.pl/masa-uszczelniajaca-d ... 94152.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Bo jest jeszcze sylikon jakiś czerwony, ale na bloku to więcej jak +180 nie powinno być i przy pompie olejowej.


TDI -> The Devil Inside

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14293
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

[MK4] Wyciek spod koła pasowego rozrządu.

Post autor: Michał_1977 » wt maja 21, 2013 20:16

Tak,to jest właśnie ta masa i ma zastosowanie właśnie do klejenia np. mis olejowych itd.
Podejrzewam,że chyba nie ma lepszej masy na rynku.Ja jej używam od kilku lat,do różnych silników i wycieków nie ma.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Paulex
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: czw lut 24, 2011 17:19
Lokalizacja: Rytro

[MK4] Wyciek spod koła pasowego rozrządu.

Post autor: Paulex » wt maja 21, 2013 20:23

Spoko, a z tego co widzę to muszę jeszcze miskę zdjąć i czy 70 ml wystarczy również na miskę?
Moim zdaniem powinno bo przecież tego nie wiadomo jak dużo się nie nakłada. Ale wolę zapytać :)


TDI -> The Devil Inside

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14293
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

[MK4] Wyciek spod koła pasowego rozrządu.

Post autor: Michał_1977 » wt maja 21, 2013 20:27

Paulex pisze:czy 70 ml wystarczy również na miskę?
Spokojnie,jeszcze Ci zostanie.Pamiętaj tylko,że smarujemy obie powierzchnie :bajer:
Cienki szlaczek na obu powierzchniach i rozsmarować szerzej.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Paulex
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: czw lut 24, 2011 17:19
Lokalizacja: Rytro

[MK4] Wyciek spod koła pasowego rozrządu.

Post autor: Paulex » wt maja 21, 2013 20:29

Spoko, dzięki wielkie :) I tak będę to robił z mechanikiem dopiero w sobotę, ale już wolę mieć wszystko ogarnięte :)


TDI -> The Devil Inside

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

[MK4] Wyciek spod koła pasowego rozrządu.

Post autor: Fahoo » śr maja 22, 2013 07:50

Dirko to kicha przy tym specyfiku
Obrazek
skąłdamy na nim skrzynie i silniki nałogowo...po aplikacji i utwardzeniu są problemy z zerwaniem misek i pokryw tak to dobrze uszczelnia i klei i koszt ok 8zł :okej:


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości