[MK3 1.8 ABS] Wymiana uszczelki pod glowicą - problemy?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[MK3 1.8 ABS] Wymiana uszczelki pod glowicą - problemy?
Muszę wymienić uszczelke pod głowicą - "dymie" do układu chłodzenia, nie da sie przejechać kilku km.
Są jakieś probemy z ta operacją, jakieś, sztuczki, kruczki?
Odkręcać kolektor wydechowy czy tylko odkręcić od kata?
Inne niespodzianki?
=======
Sorry Mod/Admin za niazgodność postu z regulaminem
Są jakieś probemy z ta operacją, jakieś, sztuczki, kruczki?
Odkręcać kolektor wydechowy czy tylko odkręcić od kata?
Inne niespodzianki?
=======
Sorry Mod/Admin za niazgodność postu z regulaminem
Ostatnio zmieniony wt sie 22, 2006 10:08 przez Amanda, łącznie zmieniany 1 raz.
był Passat B3 Variant GT 1.8/ABS 1992 + LPG/Zavoli/BingoM
jest Audi A6 C5 2.4+LPG
jest Audi A6 C5 2.4+LPG
jak ci wiadomo głowicę musisz zdjąc !!!!!najlepiej odkręcić kolektor bo i tak należało by ją (zplanować) przed załozeniem nowej uszczelki tkze ta operacja odbywa się na samej głowicy bez kolektora
[ Dodano: Wto Sie 22, 2006 11:01 ]
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/53a ... c0509.html
[ Dodano: Wto Sie 22, 2006 11:05 ]
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/65b ... ad8c8.html
[ Dodano: Wto Sie 22, 2006 11:07 ]
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/374 ... b2af7.html
[ Dodano: Wto Sie 22, 2006 11:20 ]
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7c9 ... 3fc5a.html
[ Dodano: Wto Sie 22, 2006 11:25 ]
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a09 ... 79386.html
[ Dodano: Wto Sie 22, 2006 11:26 ]
trochę materiału ci znalazłem zasada działania jest praktycznie ta sama na każdym silniku !!!! powodzenia
[ Dodano: Wto Sie 22, 2006 11:01 ]
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/53a ... c0509.html
[ Dodano: Wto Sie 22, 2006 11:05 ]
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/65b ... ad8c8.html
[ Dodano: Wto Sie 22, 2006 11:07 ]
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/374 ... b2af7.html
[ Dodano: Wto Sie 22, 2006 11:20 ]
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7c9 ... 3fc5a.html
[ Dodano: Wto Sie 22, 2006 11:25 ]
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a09 ... 79386.html
[ Dodano: Wto Sie 22, 2006 11:26 ]
trochę materiału ci znalazłem zasada działania jest praktycznie ta sama na każdym silniku !!!! powodzenia
Dzięki za dokładne "zobrazowanie" operacji
Mam również i przeglądałem przytoczone przez Ciebie materialy (książkę w PDFie).
Zasiegnąć chciałem też informacji "nieksiążkowych" - z praktyki czy są jakie sztuczki/niespodzianki/kruczki przy tej "robocie"
Mam również i przeglądałem przytoczone przez Ciebie materialy (książkę w PDFie).
Zasiegnąć chciałem też informacji "nieksiążkowych" - z praktyki czy są jakie sztuczki/niespodzianki/kruczki przy tej "robocie"
był Passat B3 Variant GT 1.8/ABS 1992 + LPG/Zavoli/BingoM
jest Audi A6 C5 2.4+LPG
jest Audi A6 C5 2.4+LPG
Popełniłem wczoraj zdjęcie głowicy - nie było wiekszych problemów (małe z odkręceniem od kolektora rury łącznika - 4 sruby- brak dobrego dostepu, ale klucz nasadowy na długiej przedłużce pomógł)
Dziś cdn
[ Dodano: Czw Sie 24, 2006 10:30 am ]
Już silniczek tyka
Mam jeszcze jedno pytanko - Czy to normalne że tym silniku wałek rozrzadu jest łożyuskowany/podparty w 4 miejscach?
Licząc od strony koła rozrządu na 4 miejscu na wałku (drugie od końca, pomiedzy 3 i 4 cylindrem) nie mam gniazda podparcia w głowicy - wygląda jakby fabrycznie wyknane
Czy to normalne?
Dziś cdn
[ Dodano: Czw Sie 24, 2006 10:30 am ]
Już silniczek tyka
Mam jeszcze jedno pytanko - Czy to normalne że tym silniku wałek rozrzadu jest łożyuskowany/podparty w 4 miejscach?
Licząc od strony koła rozrządu na 4 miejscu na wałku (drugie od końca, pomiedzy 3 i 4 cylindrem) nie mam gniazda podparcia w głowicy - wygląda jakby fabrycznie wyknane
Czy to normalne?
Ostatnio zmieniony czw sie 24, 2006 10:41 przez Amanda, łącznie zmieniany 1 raz.
był Passat B3 Variant GT 1.8/ABS 1992 + LPG/Zavoli/BingoM
jest Audi A6 C5 2.4+LPG
jest Audi A6 C5 2.4+LPG
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 316 gości